חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכירים את אלון ואלה? יקב הרי גליל מחפש את הצמד "אלון ואלה" בין התאריכים 1.9.14 – 30.10.14

יקב הרי גליל מחפש את הצמד אלון ואלה: חברים, בעל ואישה, הורה וילד, אח ואחות, שותפים לדירה ועוד. האם אתם אלון ואלה? אם כן, הנכם מוזמנים להשתתף במבצע "מחפשים את אלון ואלה – "WANTED", להצטלם יחדיו, לשלוח תמונה מקורית ולזכות במארז יינות מתנה, בהצגת תעודת זהות.

אלון ואלה, שני סוגי עצים הנפוצים בגליל. גם האלה וגם האלון הוותיקים, נטועים בלב הכרמים של יקב הרי גליל ביראון, בשני כרמים גדולים של היקב. אנשי היקב החליטו, לעשות כבוד לעצים הוותיקים והענפים, לא עקרו אותם והם נותרו, ממש בתוך חלקות כרמי היין, מפארים ומייפים אותם, על שמם נקראו הכרמים שנשתלו סביב להם ועל שמם גם ייצר היינן הראשי של היקב מיכה ועדיה שני יינות בלנד האחד אלון והשני אלה.

האלון המצוי, עץ חזק, גבוה ובעל צבע ירוק עד, עליו חלקים ומבריקים. האלה הארצישראלית, גדלה באזור ההר, ברוב המקומות נראית כשיח אך במקומות מסוימים שלא ניזוקה בידי אדם ובהמה הינה עץ מפואר שיכול להגיע עד 8 מטרים. האלה הארצישראלית פורחת בחודשים מרץ-אפריל.

יקב הרי גליל שוכן בהרי הגליל העליון, בלב כרמיו. יינות יקב הרי גליל, מבטאים את איכויות הקרקע והאקלים הייחודיים לגליל, כמו גם את נופי הפרא, ההיסטוריה המרשימה והרבגוניות שלו.

בסל המוצרים 14 יינות, בשלוש סדרות יין: סדרת הרי גליל, סדרת גליל וסדרת גליל עליון. ששת הכרמים של יקב הרי גליל, נטועים בגבהי הרי הגליל העליון, 500 עד 700 מטר מעל פני הים.

כרמי היין בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים. פסיפס מגוון זה מאפשר ליקב ליצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים וזני ענבים.

כל יינות "יקב הרי גליל" כשרים למהדרין מן המהדרין, לכל ימות השנה. הענבים נקיים מחשש ערלה, טבל ושביעית והופרשו מהם תרומות ומעשרות כדת וכהלכה. בהשגחת הרב ד. אויירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה.

יקב הרי גליל מזמין צמדי אלון ואלה להצטלם יחדיו ולהשתתף במבצע "מחפשים את אלון ואלה – WANTED".

חפשו אותנו בפייסבוק- www.facebook.com/galilmountain

ובאתר היקב החדש – המותאם לסלולאר, www.galilmountain.co.il,

יקב הרי גליל – 04-6868748

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top