חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולומבוס הכשרה בהרצליה- פסטיבל המסעדות של ישראל חוזר – "פסטיבל שף תאכל" – 17/8-28/8/2014 בואו ליהנות ממיטב המסעדות ברחבי הארץ בתפריטי פסטיבל אטרקטיביים !

פסטיבל המסעדות הישראלי הותיק "שף תאכל" חוזר בגרסת קיץ 2014 ויתקיים בתאריכים 17-28 לאוגוסט. במסגרת פסטיבל שף תאכל קיץ 2014 יציעו עשרות מסעדות מכל רחבי הארץ תפריט לבחירה של מגוון ארוחות שכוללות מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר 79 שקלים וב- 89 ₪ בסופי שבוע. בנוסף יציעו חלק גדול מהמסעדות המשתתפות גם אופציות לארוחה טבעונית/צמחונית וגם מנת דיל עבור ילדים (בכל זאת זהו החופש הגדול). בואו ותיצטרפו אליי, ל"דוגמית" ע-נ-ק-י-ת ! שטעמתי עבורכם. ועכשיו ידידיי, תורכם !

 תקופה לא קלה עברה על עם ישראל בכמעט חודש של "מבצע צוק איתן" אצל רבים בכפוף לאזור המגורים, היו אלה שבועות של פחד וסיוט מתמשך ימים חסרי שקט ומנוחה ולילות ארוכים ללא שינה. על "החופש הגדול" של קיץ 2014 קצת קשה לדבר, ועל הפגיעה בתרבות הפנאי של בילויים וקניות הצגות ומסעדות נעדיף שלא להיזכר. מה שכולנו צריכים, זה יציבות וביטחון, להתחיל לחזור ליהנות מהכול ואיך אפשר בלי לאכול.

פסטיבל "שף תאכל" חוזר בגרסת הקיץ שלו

ותלכו תאמינו שזו לו הפעם ה- 18 !

ובטח תסכימו איתי שהוא בא "בול בזמן". ואתם יודעים מה, זה אפילו יתאים למי שקצת קשה לו עם המזומן. החכמה כאן היא פשוטה, לכו לאכול. כמה שכל אחד יכול. תגוונו. תלכו לאיפה שאף פעם לא הייתם, תאכלו אוכל שטרם ראיתם. תלכו לבד, תלכו בזוג, תיקחו את הילדים, את הסבתות הסבים ההורים ובני הדודים.

בפסטיבל האחרון התארחנו במסעדת בלזק באשדוד, הפעם בחרתי במסעדת קולומבוס הכשרה בהרצליה. אודה ואתוודה, שעיינתי בתפריטי רבות מהמסעדות, ראיתי שפע של הצעות מטעמים ומנות, עד שראיתי את התפריט של קולומבוס ואמרתי לעצמי, זה לא יכול להיות, את זה אני מוכרח לראות. וזאת למה? ובכן, לפני שנים רבות, יצאנו לבלות, לקחנו איתנו את הילדים ונסענו להרצליה למסעדת קולומבוס. באותם הימים, המסעדה נתפסה כמסעדה "אמריקאית", כזו שמספקת לכם עם האוכל, חוויה של ארץ ותרבות אחרת, כזו שקוראים וכותבים עליה במחברת.

כאן, אני זוכר שטעמנו לראשונה "חלת בצל", ואחריה, היו המבורגר, וצ'יפס, וכנפיים, וקולה, וקינוח, והשארנו הרבה כסף. זה היה הרבה כסף כי זכורני שבצאתנו, הבטחנו שנחזור, אבל עד לפעם הבאה צריך הרבה לעבוד וכסף לאגור.

ואילו היום, המסעדה הפכה לכשרה, וזה לא חברים מחוסר ברירה זה לגמרי בא ממקום של בחירה. (100 אנשים שירצו לבוא לא יבואו אם אחד מהם שומר כשרות. תהפוך לכשר, יבואו כל המאה ויביאו אחריהם עוד אלף ומאה) הגיעו הראשונות, איזה יופי של צבעים בתוך המנות, היה שם חומוס ופיתות היישר מהטבון, פלפל קלוי, רצועות סלק מתוק, חציל קלוי, וסלט ירקות, הכול הרבה וטעים שרציתי לבכות. הייתה גם צלוחית של צ'ילי קון-קרנה, ומגש של "מנה ראשונה" נקניקיות צ'וריסוס, נקניקיות מרגז קצת חריפות, קבב טלה, עוף שיכור בבלילת בירה, ושניצל, אתם רוצים עוד? תיקחו. זה כלול. ודני המלצר שואל, ובינתיים איך אתה אוהב את הסטייק שלך. ואני עונה מדיום, ואני לא מספיק לנגב את החומוס מהמנה הראשונה,

ומגיעה מתקפת בשרים שכוללת אסאדו נפלא מאנטריקוט, שמבושל כ- 6-7 שעות, מה שעושה אותו לרך ונימוח ולפני שהוא בא אליכם לצלחת הוא מקבל עוד מכת חום ועשן על הגריל והרבה פלפל שחור גס, ויש גם סטייק פרגיות, וסטייק אנטריקוט. אתם רוצים עוד? כמה? מנה אחת? שתיים? שלוש? רק תגידו עוד. זה כלול. אז איפה כאן הקאטצ'? ואיך זה לא עולה הרבה? ואיך בעל הבית לא פושט את עורו, אתפלא? יש מנות צמחוניות וטבעוניות יש עסקיות ויש מנות ילדים.

אבל תעזבו הכול ותלכו על הדיל "אכול כאוות יכולתך". תעזבו את המסביב, תתמקדו בבשר, אני יצאתי משם, ובכל הרצלייה, שמעו אותי שר. בערב, המסעדה הייתה די מלאה. הבירות מהחבית ויינשטפן, קרלסברג וטובורג, לא כלולות במבצע, (1/3 עולה 24 ₪, 1/2 עולה 28 ₪) כך גם לא הקינוחים (בממוצע 29 ₪ ), היין, או השתייה הקלה.

קולומבוס הכשרה אירועים,אמריקאי,בשרים,מקסיקני אבא אבן 4, הרצליה פיתוח, קולומבוס הכשרה http://colombus.rest.co.il/he/home

יום א' – יום ה' 12:00 – אחרון הלקוחות
יום ו' 12:00 – שעה לפני כניסת השבת
שבת 19:00 – אחרון הלקוחות

שף תאכל קיץ 2014

לרשימת המסעדות המלאה, לחץ כאן

 שף תאכל : 077-5600978

 להורדת אפליקציית "שף תאכל" לטלפון מתקדם

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top