חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צ'ופ-צ'ופ-CHOP-CHOP בית ממכר לבשרים מעושנים בהוד השרון – "את התור של הישראלי, תמיד תראה איפה שיש עשן."

כשאתם שמים בתכנת ה- WAZE את הכתובת דרך רמתיים 69 הוד השרון, התוכנה מוצאת מיד את הכתובת ואתם שמחים וטובי לב עושים את דרככם למסעדת הבשרים המעושנים צ'ופ-צ'ופ CHOP-CHOP בהוד השרון, ככל שהתכנה מספרת לכם שאתם או-טו-טו הגעתם למקום, העיניים שלכם תרות אחר שלט המסעדה ואחר מקום חנייה. אז זהו שאין. אבל רגע אל תיבהלו. צומת דרך רמתיים, והבנים, בהוד השרון, הנה צומת לב העסקים של הכניסה להוד השרון. יש שם הכול. חנויות ומסעדות, וים של מכוניות. ועכשיו 50 מטר מהרמזור של הצומת, נראה אתכם מעכבים טיפה את התנועה, או בכלל מנסים נואשים למצוא חניה.

הפתרון הוא לגמרי פשוט, ברמזור אתם פונים שמאלה לרחוב הבנים, נוסעים 50 מטר לפנים, נעים סביב הכיכר וחוזרים כמו שבאתם כדי 20 מטרים ואז יש לכם בדיוק איפה שהמיני-סופר, כניסה לחנייה, רחבה גדולה של כורכר, חינם אין כסף.

ועכשיו, אחרי שנרגעתם ויצאתם את הרכב, נועו לעבר הרמזור, תחצו את הכביש, לכו 20 מטר לימין כשנקודת הסימון שלכם היא ביתן לממכר מיצי פירות בשם "סברס" צבעוני וכזה שאי אפשר לפספס, וכאן יש כניסה למין מעבר בין בתים, והנה צ'ופ-צ'ופ כבר מעלה עשן ממתינה לבואכם.

מור בק, גבר חביב שהספיק לחוות חיים בניגריה עם הוריו ששהו שם בשליחות, ואחר כך עבודה בקייטרינג ובמסעדנות תחת שרביט המאסטר של יונתן רושפלד, החליט לפתוח עסק לממכר בשרים מעושנים, שמטרתו היא פשוטה להביא אל הסועד, חוויה של כאילו "על האש" אבל יותר זריזה ויותר נגישה, בין אם בתוך כריך של "ג'בטה", או בלחם "פרנה", או בצלחת על גבי ג'קט פוטטו, ואו גם על בטטה, או על הפלנצ'ה,

אוכל שהוא מהיר, עם קריצה שאפתנית של הבעלים גם להגיע לחנויות ולמעדניות, להיחשף, לצבור שם ומוניטין הנשענים על מוצרי איכות מוקפדים. כששואלים את מור, למה התמקמת בהוד השרון? הוא עונה מיד. "זו הייתה הזדמנות עסקית לא לזרוק כסף ואני גם גר פה".

בצ'ופ-צ'ופ, תמצאו נתחי בשר קר, או לוהט ומעשן על הפלנצ'ה הרותחת. סינטה, אסאדו, מיקס גריל הכולל מעט הודו, חזה בקר, ואסאדו, הוסיפו על יד מהרטבים, צ'ימיצ'ורי, מיונז עם וואסבי,ויש לכם חגיגה בפה.

את הבשרים מכין מור במפעל עם כל האישורים הדרושים, והתוצאה צוברת לה באזזזז… בהוד השרון וסביב לה.

למור, יש עמדה ב"שוק האוכל" בדיזנגוף סנטר בימי חמישי שישי, וגם שירותי קייטרינג. טווח מחירי המנות נע בין 32 ₪ ל 69 ₪, משקל פרוסות/נתחי הבשר, נע בין 19-28 גרם, כשכל אחד בונה ומזמין לעצמו את המנה שלו על כריך או שהוא מזמין 100 גרם מזה ו- 100 גרם מזה וכך הלאה ובונה לעצמו פלטה.

אומר מור : "בכל העולם, מעשנים בשר בצורה כזו או אחרת אבל בסופו של דבר יש תהליך הנקרא עישון חם ותהליך הנקרא עישון קר שהוא מאוד לא בריא לנוכח העובדה שהוא סופח המון עשן לעומת העישון החם שמשאיר את הבשר הרבה יותר עסיסי והוא מוסיף גם טעמים של חריכה מסביב והבשר מועצם בטעמים רך ונימוח, הלכתי על העניין של עישון הבשר כי מצאתי שזה נורא טעים וחיפשתי כל הזמן את הפשטות וגם לברוח מעולם הקייטרינג וההסעדה והלוגיסטיקה וההתעסקות הבלתי פוסקת במיליון וחצי פריטים.

בתוך האירועים בהם עבדתי גיליתי את האסאדו ואת הגרילים הארגנטינאים והבנתי שיש פה משהו שאפשר להפוך אותו לזמין ולנגיש במיוחד בשביל הקהל הישראלי שמאוד אוהב "על האש", וטעם של בשר נחרך, את התור של הישראלי, תמיד תראה איפה שיש עשן.זה איכותי, זה טוב, זה טעים, זה נטול חומרים כימיים זרים וחומרי שימור למיניהם. זה דרך ארוכה להגיע לשם אבל אני בדרך .

עבדכם, טעם מהכול. עד שאמרתי למור, שאני כבר לא יכול. כמה נכון. כמה פשוט. כמה טעים ואני לא מגזים.

מסעדת צ'ופ צ'ופ CHOP-CHOP (כשר)

פתוח כל יום מהשעה 11:00 ועד חצות ויותר תלוי בתנועה.

ביום שישי עד 16:00 

ובמוצאי שבת סגור.

דרך רמתיים 69, הוד השרון
טל. 09-7404625

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top