חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הפרימיום "1848" מציג לקראת ראש השנה 2 יינות בולטים: דור 2 מרלו- 2012 ו- דור 5 קברנה פרנק – 2011 ואלה הם יינות שראויים לתשומת לב

יקב הפרימיום "1848" מציג לקראת חג ראש השנה 2 יינות בולטים:

דור 2 מרלו – 2012 – היין זכה במדליית זהב בתחרות "אשכול הזהב 2014" בקטגוריית "מרלו עד 100 ₪.

זהו יין אדום, יבש, בגוון הבורדו, עם רמזים של פרי אדום, מנטה, דובדבנים, גרגרי יער כהים ועץ אלון ברקע. היין בעל גוף עגול ורך עם סיומת פירותית נעימה.

מחיר מומלץ לצרכן – 60 ₪.

דור 5 קברנה פרנק – 2011

זהו יין אדום, יבש, בעל גוון סגול כהה,  עם רמזים באף, של פלפל שחור, טבק, ליקוריץ, אגוז קלוי ושוקולד מריר. היין בעל גוף מלא וקטיפתי  עם סיומת תיבולית ארוכה. מחיר מומלץ לצרכן- 89 ₪.

יקב "1848"– סיפור המותג

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות תרפ"ט, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה.

במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב "1848" המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.

כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב "1848" למצויינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

הכירו את התווית של "1848"

אנו ביקב "1848" מאמינים, שהתווית משמשת ככלי עזר לחובבי היין. התווית צריכה לתת את התשובה לאיזה סגנון יין אני רוכש, או מדוע היין הזה טוב במיוחד. הכיתוב גם אמור להסביר את פירוט הזנים, זמן השהות בחבית, לתאר את בשומות וניחוחות היין וההתרשמות ממנעד הטעמים שהיין מותיר בפה. אנו הוספנו שלושה מדרגים המכוונים את הצרכן בבחירת היין.

במעלה הדור

יקב "1848" מייצר יין מזה 8 דורות, ההולך ומשתפר עם הידע והניסיון הרב הנצבר. על התווית מופיע דור היין, המעיד על איכות הענבים, תהליך ההפקה, מורכבות ואופי היין, המשפיעים בסופו של דבר על רמת מחיר הבקבוק.

תקופת ההתבגרות בחבית

יין השוהה בחבית נרגע מתהליך התסיסה והפקת היין, אך גם מתבגר וזוכה לשכבת בשומות וטעמים המשבחים את אופי המשקה. ככל שהחודשים רבים יותר, נוכחות הווניל, הטבק או הקרמל מן החבית עוצמתיים יותר.

גוף היין

ביין מספר רכיבים המעידים על גופו של עניין: עוצמת הכוהל, סמיכות הנוזל ואף שיורת טעמים על החך. המשקה יכול להיות קל, עדין ומתאים לאוהבי ארוחות ומנות קלות; מאוזן, הרמוני ואלגנטי; ועד לכבד ומלא, לאלו מאיתנו שמעדיפים נזידי בשר או סעודות דשנות.

דור 2 מרלו- 2012 –

זהו יין אדום, יבש, בגוון בורדו, עם רמזים באף של פרי אדום, מנטה, דובדבנים, גרגרי יער כהים ועץ אלון ברקע. היין בעל גוף עגול ורך עם סיומת פירותית נעימה.

מחיר מומלץ לצרכן – 60 ₪.

נתונים אנאליטיים:

היין עשוי מ- 88% מרלו, 7% פטיט סירה, 5% סירה. זהו יין אדום, יבש, PH 3.67, אלכוהול 14.5%, יישון בחבית 10 חודשים.

 על הכרם :

הענבים מגיעים  מפסיפס ייחודי של כרמים בוגרים, מאזורי גידול בגליל, בשפלת יהודה ובהרי ירושלים. יבולים מוגבלים ומשטר מים מצומצם תורמים לקבלת ענבים איכותיים. כורמים מנוסים ומעקב אגרונומי רצוף אחרי התקדמות הגפן מאפשרים לבצור כל חלקה בשיאה.

על עשיית היין:

הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. התירוש הותסס בטמפרטורה קרירה של 22-24 מע"צ על מנת לשמר את אופי הזנים. לאחר תום התסיסה המלולאקטית היין התיישן בחביות למשך 10 חודשים. לאחר תקופה זו הורכב ממסך זה המדגיש את קטיפתיות המרלו.

 דור 5 קברנה פרנק – 2011

זהו יין אדום, יבש, בעל גוון סגול כהה, עם רמזים באף של פלפל שחור, טבק, ליקוריץ, אגוז קלוי ושוקולד מריר. היין בעל גוף מלא וקטיפתי עם סיומת תיבולית ארוכה.

נתונים אנאליטיים:

היין עשוי מ- 89% קברנה פרנק, 3% קברנה סוביניון, 8% פטיט ורדו. זהו יין אדום, יבש, PH 3.71, אלכוהול 15%, יישון בחבית 14 חודשים.

ענבי הקברנה פרנק נבצרו מכרם כוכב השחר אשר במורדות המזרחיות של הרי ירושלים בגובה של כ- 600 מטר. אדמת הכרם מסוג "טרה רוסה" עם אבני בזלת הינה קרקע מנוקזת שמפתחת את השורשים ומעצימה את כוחם של הגפנים. לכרם חשיפה טובה לאור המאפשרת הבשלה איכותית ומלאה בשילוב לילות קרירים התורמים לריכוז טעמים בענבים.

 על עשיית היין:

הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה של שלושה ימים  למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים התירוש הותסס בטמפרטורה של 23-25 מע"צ על מנת לשמר את אופיו הזני של הקברנה פרנק. לאחר תום התסיסה המלולאקטית היין התיישן בחביות צרפתיות ואמריקאית למשך 14 חודשים שבסיומו התקבל יין  אופייני לזן, מתובל, עוצמתי ומרשים.

מחיר מומלץ לצרכן – 89 ₪.

יקב "1848"

טלפון: 1-800-801848

כתובת: ת.ד- 41073 ירושלים

אתר: http://www.1848.co.il/
אימייל: [email protected]

פקס: 057-9556387

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top