חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסיבת קיץ עם יינות הדגל והשקה חגיגית של יראון 2011 כניסה ללא תשלום חמישי, 31 ביולי בשעה 20:00, רח' אנצ'ו סירני 19, כפר סבא – חוגגים את הקיץ – חנות היין פרידלנד – מארחת את יקב הרי גליל !

עם פתיחת עונת בציר ענבי היין בגליל העליון, מארחת חנות היין פרידלנד בכפר סבא את יקב הרי גליל להשקה חגיגית של יראון 2011, טעימת מירון 2010 שזכה בפרס היוקרתי "היין הטוב מישראל" ובמדליית זהב בתחרות הבינלאומית Les Citadelles du Vin 2014 בבורדו בצרפת, טעימה של אלון ואלה מבציר 2011 ושאר סדרות היין של היקב: הרי גליל, גליל וגליל עליון.

 יינות שלושת הסדרות יימזגו לטעימה בבר-דוכנים, כיבוד, מבצעים מיוחדים ועוד המון הפתעות.

חנות היין פרידלנד, הינה עסק משפחתי וקיימת מזה 64 שנה ובמשך השנים החלה לייבא ממיטב היצרנים בעולם והפכה לאחת מחברות השיווק והיבוא הגדולות בארץ. בחנות חבילות שי ייחודיות ומעוצבות.

 יקב הרי גליל הוקם בשנת 2000 בקיבוץ יראון בגליל העליון. היקב, פרי יצירה משותפת של יקבי רמת הגולן וקיבוץ יראון, ממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון והמומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות. ליקב שישה כרמים בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, כולם בהרי הגליל העליון. מבחר הכרמים מאפשר יצירת מגוון יינות, מתוך פסיפס רחב של ענבים.

 כניסה ללא תשלום.

כל אורח מקבל כוס יין בה יוכל להשתמש לטעימת היינות.

כל אורח שירכוש במהלך הערב 3 בקבוקים של יקב הרי גליל, ישתתף בהגרלת בקבוק מגנום נדיר וסיור וי.אי.פי ביקב הרי גליל.

 למידע נוסף – חנות היין פרידלנד – אבנר – 050-4406674

 

 

אתר יקב הרי גליל – www.galilmountain.co.il

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top