חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירדן T2 2010 זכה לציון 92 ובתואר 'בחירת העורך' 'רב המכר 'של עולם היין הישראלי – הר חרמון אדום 2012 זכה בציון הנפלא 91 ובתואר ה- BEST BUY גליון יולי 2014 של מגזין היין הנחשב Wine Enthusiast נותן כבוד ליקב רמת הגולן!

אחד ממגזיני היין הנחשבים בעולם,  טעימת יינות ומפרסם את רשימת המלצות עורכיו ואת רשימת היינות הטובים ביותר לקניה – בעלי הערך הטוב ביותר ביחס למחירם.בגיליון יולי של המגזין, מתפרסמת סקירה של 21 יינות ישראלים, כאשר יקב רמת הגולן מככב עם 7 יינות, כולם בעלי ציון של 89 ומעלה.                               

מעל כולם, בולט ירדן T2 2010  אשר זוכה לציון 92 ואף בהמלצה ובתואר 'בחירת העורך'.

דגש מיוחד, ניתן לסדרת הר חרמון, כאשר שלושת יינות הסדרה זוכים לציונים גבוהים במיוחד:

הר חרמון אדום 2012 זכה לציון 91, הר חרמון לבן 2012 לציון 90 וכך גם הר חרמון אינדיגו 2012. שלושת היינות בסדרה  גם הוכתרו ע"י עורכי המגזין והטועמים כמשתלמים ביותר לרכישה ובתואר ה-BEST BUY.

מותג סדרת הר חרמון הושק אך לפני כשנתיים ונחשב לכוח המרכזי ולסמל בהתפתחות היין בישראל. הוא מוגדר כ'רב המכר' של עולם היין, ומוביל את נתוני המכירות בישראל ונחשב ליין הפופולארי ביותר. הציונים הגבוהים להם זכו יינות הסדרה מוכיחים מעל לכל ספק, כי למרות היותו נחשב כמתאים ונגיש לכל, מדובר ביין איכותי במיוחד – שקוצר שבחים גם ברמה הבינלאומית.

עוד, זכה יקב רמת הגולן להוקרה על גלגל ריזלינג לבן 2012 מותג היקב הנמכר באמריקה הצפונית במקום מותג גמלא, עם הציון 90, מוסקטו 2013 שגרף את הציון 89 וירדן פינו נואר 2009 אשר זכה גם הוא בציון 89.

ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן: "יקב רמת הגולן חרט על דגלו את קידום תרבות היין בישראל ופתיחת חוויית עולם היין בפני קהלים רחבים יותר בישראל. לכן חשוב עבורנו להנגיש ולהעניק יין איכותי גם לקהל הרחב ולא רק לקהל המקצועי ולחובבי היין המתקדמים. ההוקרה הבינלאומית והציונים הגבוהים להם זכתה סדרת הר חרמון, אשר עולה על שולחנם של ישראלים רבים כל כך, הם ההוכחה לעמידה במטרה חשובה זו ותעודת כבוד לכל אנשי היקב העושים במלאכה".

מגזין Wine Enthusiast, נחשב לאחד משני מגזיני היין המפורסמים ביותר בארה"ב. במדריכי הקניה של המגזין לאורך השנים, מקוטלגים למעלה מ-153,000 יינות מכל רחבי העולם שנלגמו לאורך השנים ע"י צוות פאנל הטועמים של המגזין, הנחשבים למומחה בתחומו.

 http://buyingguide.winemag.com/search/issues/2014/7/1/regions/israel

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top