חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרנבל של טעמים המארז אשר ישלב את וודקה Van Gogh בטעם אסאי, וודקה Theo ג'בוטיקבה' יחד עם המשקה "גווארנה אנטרקטיקה" שיכניס אותכם לאווירת המונדיאל, היישר מריו דה ז'נרו בברזיל, לקהל בישראל! וודקה איכותית סופר פרמיום והמשקה הברזילאי "גווארנה" ישדרגו לכם את חווית הצפייה.

חברת "ארודן", יבואנית וודקה Van Gogh, וודקה Theo  ומותגי אלכוהול וכהילים פרימיום וסופר פרימיום נוספים, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת אדיר סחר, המייבאת ומפיצה מותגים בינלאומיים ייחודיים בתחום המזון והמשקאות: Sappe, Island, Dr. Pepper ועוד.

במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי תושק לכבוד המונדיאל מארז חגיגי, אשר ישלב את וודקה Van Gogh בטעם אסאי, וודקה Theo  ג'בוטיקבה יחד עם המשקה גווארנה אנטרקטיקה.

גווארנה אנטרקטיקה, הנו משקה קל מצמח ה"גווארנה", הנפוץ ביערות הגשם בברזיל ומכיל תרכובות צמחיות וקפאין בריכוז גבוה.

וודקה תיאו ג'בוטיקבה Jabuticaba העשויה מפרי הג'בוטיקבה האקזוטי, המתוק והעסיסי מגיע אלינו מברזיל, שם הוא צומח באזורי הכפרים, והטעם של מימי הפרי הוא מתוק עסיסי ומרענן.

וודקה ואן גוך אסאי, בעלת טעם מעודן. פרי האסאי הברזילאי הנו בעל תכונות בריאות, שטעמו כשוקולד עדין וצבעו סגול. האסאי בשילוב נגיעת אוכמניות, יוצר וודקה מסעירה עם מתיקות אקזוטית מסעירה.

מארז משולם לקהל האוהדים לחוויית הצפייה במשחקים לאורך הטורניר.

המארז כולל:  בקבוק 750 מל', מיניאטורה של וודקה ואן גוך / תיאו, 2 פחיות של המשקה הברזילאי גוארנה  ותכנית מעוצבת של משחקי המונדיאל

מחיר מומלץ לצרכן: מארז וודקה ואן גוך 169 ₪, מארז וודקה Theo 119 ₪

ניתן להשיג בחניות האלכוהול המובחרות ברחבי הארץ.

ארודן בע"מ

טלפון: 09-7676250
פקס: 09-7676251
דוא"ל: [email protected]
כתובת: בית הפעמון, התע"ש 20, א.ת. כ"ס

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top