חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל – זכה בכבוד גדול – הפרס היוקרתי "היין הטוב מישראל" הוענק למירון 2010 מדליות זהב – למירון 2010 ואלון 2011 של היקב בתחרות הבינלאומית Les Citadelles du Vin 2014

כבוד ליקב הרי גליל – יין מירון מבציר 2010 זכה בפרס היוקרתי "היין הטוב מישראל", כמו כן הוענקו מדליות זהב ליינות- מירון 2010 ואלון 2011 של יקב הרי גליל ביראון בתחרות היוקרתית הבינלאומית ליין "סיטדל דה וין" Citadelles du Vin 2014, בבורדו-צרפת.

מתוך 1,200 יינות מ-30 מדינות בעולם, זכו במדליית זהב 134, מתוכם 4 יינות ישראלים ששניים מהם של יקב הרי גליל.

אורי טירולר, מנכ"ל יקב הרי גליל אומר, כי הזכייה במדליות הזהב הינה כבוד גדול ליקב הרי גליל, מאחר ותחרות היינות "סיטאדל דה וין" הינה חשובה ומציבה את יינות היקב והיינות מישראל ברמה בינלאומית גבוהה ולאו דווקא על מדפי היינות הכשרים, אלא בשורה אחת עם היינות המובחרים בעולם. טירולר מוסיף, כי יקב הרי גליל, משקיע רבות בפיתוח היצוא במטרה להגדיל את היקף מכירות היין מתוצרתו לשווקים בחו"ל וכי לאחר עשור בו פועל יקב הרי גליל, מייצאים את יין היקב למדינות כמו ארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה,  הולנד, שוויץ, פולין עוד.

יקב הרי גליל, נחשב לאחד מעשרת היקבים הגדולים בישראל, עם תפוקה של כמיליון בקבוקי יין בשנה. בסל המוצרים 14 יינות, בשלוש סדרות יין: סדרת הרי גליל, סדרת גליל וסדרת גליל עליון. הכרמים נטועים בגובה 500-700 מטר מעל פני הים ומאפשרים מנות קור, המעשירות את ענבי היין האיכותיים של היקב. מבחר הכרמים מאפשר יצירת מגוון יינות, מתוך פסיפס רחב של ענבים.

כל יינות יקב הרי גליל כשרים למהדרין מן המהדרין לכל ימות השנה, בהשגחת הרב ד. אוירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה והרב ישי סמואל, ר' מח' הכשרות רמה"ג.

אתר יקב הרי גליל – www.galilmountain.co.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top