חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מארץ היין לשולחן החג שלכם" – יקב רמת הגולן – מזמין אתכם לבחור את היינות המתאימים ביותר לארוחת החג המושלמת

יחצחג הפסח הקרב, בליווי הפריחה וניחוחות האביב, הוא הזדמנות נפלאה להיפגש עם משפחה, מכרים וחברים ולהתענג יחדיו על ארוחות חג משותפות ועל מגוון טעמים וניחוחות מרגשים.

יקב רמת הגולן מזמין אתכם לבחור 4 יינות חדשים ומהנים, שיעשירו את חווית החג ושיתאימו לארוחת חג מושלמת של ארבע מנות, החל מהמנה הראשונה ועד למנת הקינוח:

יחצלמנה הראשונה: גמלא סוביניון בלאן 2013

גמלא סוביניון בלאן מבציר 2013 – עשוי כולו מפרי שגודל בכרמים הממוקמים בצפון הקר של רמת הגולן, אזור המניב באופן עקבי סוביניון בלאן באיכות יוצאת מן הכלל. התסיסה הקרה שעבר היין עוזרת לשמר את האופי הרענן  של זן זה, המתאים ביותר לגידול באקלים קר. היין מציג ניחוחות ארומטיים של גויאבה, מלון, ליים, דומדמנית  ותפוח ירוק ורמזים של פרחים טריים. זהו יין מלא חיים, המאופיין בגוף קל עד-בינוני.

מומלץ ללגום את היין לצד דג לברק בגריל עם חמאת עשבי תיבול, או קיש אספרגוס וגבינת עיזים.

גמלא סוביניון בלאן 2013 – מוכן לשתייה כעת ויהיה במיטבו עד כשנתיים משנת הבציר, ניתן לרכוש ברשתות השיווק, בחנויות היין השונות, ובחנות היקב שבמרכז המבקרים בקצרין. מחירו המומלץ לצרכן כ50 ₪, ולקראת הפסח ניתן למוצאו תחת תגי מחיר אטרקטיביים בחנויות יין נבחרות, חנויות מתמחות ובחנות היקב במרכז המבקרים בקצרין.

יחצלמנת הביניים: גמלא השמורה רוזה סירה 2013 – לראשונה ביקב רמת הגולן

אין כמו עונת האביב להשקת יין רוזה, ורדרד, קריר ורענן. בציר 2013 הינו הבציר הראשון ממנו ייצרו ביקב רמת הגולן יין רוזה מענבי סירה.

גמלא השמורה רוזה סירה 2013 – יוצר מענבי סירה שגודלו בכרמים ברמת הגולן הקרירה עם נגיעה קלה של ויונייה התורמת מורכבות ארומאטית ליין. היין מציג שילוב מאפיינים ארומטיים של תות, דובדבן, תפוח אדום, אשכולית אדומה ומלון, יחד עם רמזים לעלי כותרת של וורדים. זהו יין רוזה יבש, מרענן ומהנה. היין מוכן לשתייה כבר עתה, וימשיך להיות במיטבו גם בשנתיים הקרובות.

היין מתאים למגוון רחב של מאכלים ויהיה נהדר לצד מבחר מנות טאפאס, דג בגריל או בשרים על האש וגם עם מנות פיקנטיות מהמטבח ההודי והקוריאני.

את גמלא השמורה רוזה סירה 2013, ניתן לרכוש בחנויות היין הנבחרות ברחבי הארץ ובחנות היקב שבמרכז המבקרים בקצרין. מחירו המומלץ לצרכן כ60 .

יחצלמנה העיקרית: הר חרמון אינדיגו 2013

הר חרמון אינדיגו 2013 – מורכב משילוב של זנים צרפתיים מסורתיים: קברנה סוביניון וסירה, המעניק ליין את הגוון הכחול העמוק (אינדיגו) היפהפה שלו. כל הענבים נבצרו בכרמי רמת הגולן הקרירים. היין מציג ניחוחות ארומטיים של שזיף בשל וגרגירי יער, עם רמזים של תבלין וקקאו. זהו יין מהנה, מלא טעם ונגיש במיוחד, המתאפיין בגוף בינוני. היין מוכן לשתייה כעת, ובשמירה בתנאים נאותים ניתן ליהנות ממנו עד כשלוש שנים מהבציר.

מומלץ ללגום את היין עם מנות בשר, המבורגר עסיסי ואפילו מנה נדיבה של מוסקה.

את הר חרמון אינדיגו 2013, ניתן לרכוש בחנויות היין הנבחרות ברחבי הארץ ובחנות היקב שבמרכז המבקרים בקצרין.

מחירו המומלץ לצרכן כ45 ₪, לקראת הפסח ניתן למוצאו תחת תגי מחיר אטרקטיביים בחנויות יין נבחרות, חנויות מתמחות ובחנות היקב.

יחצולקינוח: הר חרמון מוסקטו 2013

הר חרמון מוסקטו 2013 – הנו יין לבן מתוק בעל חוזק אלכוהול נמוך, מרענן ומהנה לשתייה, בסגנון המוסקטו ד'אסטי (MOSCTO D’ASTI) מאזור פיאמונטה, שבאיטליה. היין מיוצר מענבי מוסקט קנלי, אשר גדלו בכרם גשור ובכרם רמת מגשימים בדרום רמת הגולן. כבכל שנה, ענבי מוסקט קנלי הם הראשונים להיבצר וכך מתאפשרת יציאתו לשוק של יין זה כבר במהלך תקופת הבציר. היין עבר תסיסה קרה במיוחד, שהופסקה בשלב מוקדם יחסית, וכך התקבל יין קינוח ארומטי מבעבע קלות.

הר חרמון מוסקטו 2013 – מצטיין בארומטיות נהדרת, המשלבת ניחוחות של אננס, משמש, מנדרינה וליים, לצד מאפיינים של יערת דבש, יסמין ותבלין. היין מבעבע קלות ובעל מתיקות כים אותו למרענן וקל לשתייה.

מומלץ ללגום כוסית הר חרמון מוסקטו עם מנות קינוח כמו זביונה (שנעשתה על בסיס יין מוסקטו ולא המרסלה המסורתי). כמו כן, הוא יהיה בחירה נהדרת לארוחת בראנץ' חגיגית.

הר חרמון מוסקטו נפלא לשתייה כעת וניתן לשתות אותו גם עד שנתיים מהבציר. ניתן לרכוש אותו ברשתות השיווק, בחנויות היין השונות, ובחנות היקב שבמרכז המבקרים בקצרין. מחירו המומלץ לצרכן כ- 45 ₪.

יקב רמת הגולן "אדמה, גובה, טמפרטורה"

ת.ד.183 קצרין 12900
טל: 04-6968400, פקס: 04-6962220
www.golanwines.co.il
 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top