חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בית היין מעברות" – מסעדה כפרית – חנות מקצועית ליין

מחפשים קלאסיקה מנצחת לפתוח את הבוקר ? דרך נהדרת להתעורר וליהנות? ובמחיר סביר? מה דעתכם על ארוחת בוקר מפנקת בבית קפה מסעדה כפרית וחנות ליין בחבילה אחת, המציעים לכם שירות קשוב, אוכל צבעוני טרי ומזמין, עם אופציה מרהיבה של חנות יין צמודה עם שפע של יינות הארץ ותוצרת חוץ והכול קרוב ונגיש.

ובינינו, מה יותר נכון יותר יהיה לפתוח את הבוקר מאשר לפתוח את התיאבון במסעדה הכפרית "בית היין שבקיבוץ מעברות" חנות יין ששינתה את התפישה שלה והפכה להיות נעימה ומושכת ומזמינה ואינטימית וגם חביבה.

 

אין ספק שאתם יכולים להרשות לעצמכם להתנחם בזרועותיה של ארוחת הבוקר שהוכנה במיוחד עבורכם ולבקשתכם, במינונים מדויקים בדיוק כפי שתחפצו.

עם אוכל שעשוי מחומרים משובחים ומנות כפריות פשוטות בטעם, אבל כזה שיקפיץ לכם ויחדד לכם את בלוטות הרוק.

ארוחות הבוקר במקום, מוגשות עד השעה 13:00 ובשבת עד 12:30 אנחנו שהזמנו לנו מקום בשישי האחרון ל 09:30 , הגענו אל שולחן שנשא שלט קטן "שמור" שהמתין במיוחד עבורנו.

במסעדה אותה השעה, כבר סעדו את ליבם או התענגו על כוס קפה של בוקר כמה זוגות עסוקים בעניינם ושומרים של שקט מופתי לפרטיותם.

 

 

 

בחרתי בשקשוקה (38 ₪) המגיעה עם לחם הבית, חמאות וזיתים ובתוספת של שני סוגי נקניקיות חריפה ולבנה (8 ₪ ). זוגתי נוהגת לשתות את נס הקפה שלה על מים ועם חלב בצד בכלי נפרד וללא סוכר.

 

 

 

בסלט הירקות שלה אסור שיהיה אזכור לבצל. על שקשוקה ונקניקיות בפנים אל תדברו איתה שכן היא צמחונית. אבל אני? אין שום בעיה. תמיד מחפש וגם מוצא את הדרך ליהנות בטח שאני עם זוגתי. השקשוקה הייתה טובה, נדיבה, עשירה ומענגת במקביל. היא היוותה עבורי בגדר אפריטיף בלבד ומתאבן לקראת "ארוחת בוקר בית היין לשניים" (94 ₪ ) הכוללת לחם הבית מוגש עם חמאה, 2 סוגי גבינות משק, סלט טונה זיתים קצוצים מתובלים, ריבה ביתית, רוטב פסטו נפלא, 4 ביצים (עין, חביתה, או מקושקשת) עם עשבי תיבול ואו בצל, 2 כוסות מיץ טבעי, 2 כוסות קפה או תה. תוספות לביצים אם תחפצו גבינה, בייקון, שינקן (8 ₪ ) תוספת פטריות (5 ₪ ). אני בקשתי גם 2 כוסות של יין סנגרייה (14 ₪ לכוס) לזוגתי ולי.

 

 

הסנגרייה הגיעה כמו שצריך, צוננת במידה ועם פלח תפוז טרי על שפת הכוס. סלט הירקות אמנם היה מורכב ממלפפונים ועגבניות ועלי חסה טריים אבל היה בו דבר מה נוסף והטריות והעסיסיות שלו לא עמדו בספק, כשכל לעיסה ממנו  לצד פרוסות הלחם הטרי סחטה מתוכו חמיצות עסיסית ומענגת חיך. תוכלו לבחור גם במשהו שונה אם תחליטו לפתוח את הארוחה עם "בוקר של בריאות" (40 ₪ ) הכולל יוגורט צאן 4.5% שומן של "מחלבת יעקובס" השכנה יוגורט המוגש עם פירות העונה גרנולה וסילאן. או "בוקר של קרואסון" (26 ₪ ) הממולא עם חמאה או שוקולד או שקדים לפי בחירתכם והמוגש עם חמאה וריבה ביתית בתוספת קפה או תה.

 


 

 

במקום אינטרנט אלחוטי חופשי.

 

תמיד הרי תוכלו לצאת ידי חובתכם אם תפקחו עין תורנית במיטה שבביתכם, תתמתחו ותזדקפו קמעה, תסיימו לצחצח שיניים, תתנו רפרוף קליל בעיתון של שבת תלגמו מהקפה הביתי הסטנדרטי

ואולי גם אם לא תתעצלו

תכינו לעצמכם איזה כריך עם גבינה או תרהיבו מאמץ ותכינו לעצמכם טוסט עם כוס מיץ תפוזים מהמקרר, זה עדיין יהיה בבית וזה יהיה עדיין, אותה שגרה בנאלית יום יומית.

 

ואני ?

אני הרי הצעתי לכם, את האופציה הכי שפויה.

בוקר טוב ובתיאבון.

בית היין מעברות קיבוץ מעברות על כביש 4 שילוט הכוונה ברור ומגרש חנייה סלול וחדיש רחב ידיים וללא תשלום.
טל. 09-8972055
שני עד שבת 08:00-24:00 (שישי עד 01:00)

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top