חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תבור משיק 5 יינות חדשים מסדרת "אדמה II" – סדרת הפרימיום שהושקה לראשונה בשנת 2011.

שמות היינות – סופה, קשת, רעם, להבה וטללים, נבחרו בהשראת חווית הטעם הייחודית שמציג כל יין. חווית טעם שונה, מובהקת ועקבית מבציר לבציר. בסדרה ארבעה בלנדים אדומים ויין לבן אחד, הממשיכים את הקו המשובח והאיכותי של סדרת אדמה II ובמקביל משקפים הבטחה של היקב ליציבות יינות הסדרה תוך דיוק תקופתי בהרכב הזנים, לפי בחירת היינן.

יקב תבור – "סופה" 2010

סופה הוא יין מרהיב ובועט המציע חוויה חושית שמותירה רושם למשך זמן רב.

סופה הופק משילוב של ענבי פטיט סירה מכרם רמת סירין השוכן בקרבת הר תבור וענבי קברנה סוביניון מובחרים שגדלו על אדמת הבזלת העשירה של כרם תבור במלכיה שבגליל העליון. היינות נעשו באופן יחידני במסירות וקפדנות והועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי למשך 12 חודשים, בסיומם הורכב ממסך ייחודי, בעל גוף מלא וצבע ארגמן, אשר משלב את התכונות הייחודיות של שני זני הענבים.

מחיר לצרכן: 95 ₪

יקב תבור – "קשת" 2010

קשת הוא יין שמכיל גוונים רבים שיש לטבע להציע. רבדים רבים של צבע וטעם, שמרגשים כל פעם מחדש.

קשת הופק משילוב של ענבי קברנה פרנק וקברנה סוביניון שגדלו על אדמת טרה רוסה עשירה במינרלים בחלקות כרם שכנות בגובה של 700 מטר על הר מלכיה. היינות טופלו באופן יחידני בעדינות ובמסירות והועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי למשך 12 חודשים, בסיומם הורכב

מחיר לצרכן: 95 ש"ח

.

 יקב תבור – "רעם" 2010

רעם הוא יין בעל נוכחות מרשימה המתרככת עם כל לגימה ומאפשר לטועם לעצור ולהתרגש מעוצמתו האדירה.

רעם הופק משילוב של ענבי שיראז וקברנה סוביניון שגדלו על אדמת טרה רוסה עשירה במינרלים בחלקות כרם שכנות בגובה של 700 מטר על הר מלכיה. היינות טופלו באופן יחידני בעדינות ובמסירות והועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי חדשות למשך 12 חודשים, בסיומם הורכב בלנד שופע בטעמים של פטל שחור וסיגליות המבטא את אופי זני הענבים וחלקות הכרם.

מחיר לצרכן: 95 ש"ח

יקב תבור "להבה" 2010

להבה הוא יין עשיר שמציע טעמים חמים ועשירים בעלי עסיסיות מפתה ושובת לב.

להבה הופק משילוב של שני זני ענבים אצילים: מרלו מכרם תבור בעמק קדש שבגליל העליון ופטיט ורדו מכרם רמת סירין שבקרבת הר תבור. היינות טופלו באופן יחידני בעדינות ובמסירות והועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי למשך 12 חודשים, בסיומם הורכב בלנד בעל אופי חם, עשיר בפרי ומאוזן בגוף מלא.

מחיר לצרכן: 95 ש"ח

.

יקב תבור – "טללים" 2012

טללים הוא יין לבן מרגש ומהפנט שעוטף אותך ברעננות נעימה וצלולה של טעמים מעודנים ומורכבים.

טללים הופק מענבי שרדונה מובחרים במיוחד שגדלו על אדמת בזלת בכרם היקב ברמת סירין. טללים הוא יין הרמוני, המשלב טעמי פירות קיץ לבנים והדרים עם רמזים לעץ קלוי וחמאה. ליין צבע זהוב בהיר, גוף עשיר וקרמי וחמיצות מינראלית עדינה המובילים לסיומת מפתה ושופעת. היין עבר תסיסה שנייה על השמרים בחביות עץ אלון צרפתיות בהן הוא יושן למשך 4 חודשים.

מחיר לצרכן: 75 ש"ח

אודות יקב תבור 

יקב תבור הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות כורמים מכפר תבור. בבעלות היקב כרמי ענבים על אדמות משובחות באזור כפר תבור, הגליל העליון ורמת הגולן, המאפשרות לו הפקת יין משובח. היקב, הממוקם בכפר תבור, מייצר מיליון בקבוקים בשנה בארבע סדרות: Limited Edition, אדמה II , אדמה, הר, ויינות מבעבעים: פנינים ו-562

אדמה II סדרת פרימיום הכוללת בכל שנת בציר את היינות המיוחדים של אותה שנה, לפי "טביעת האצבע" המקצועית. הסדרה הושקה לראשונה במרץ 2011.

יקב תבור

יקב תבור | מרכז המבקרים

טלפון: 04-6760444
פקס: 04-6760161
ת.ד 422, כפר תבור 15241

שעות פתיחה:
א' – ה' 9:00 – 16:00
שישי 9:00 – 16:00

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top