חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה לאחר למעלה מעשור של פעילות, חברת מ.אקרמן, המשווקת הבלעדית בישראל של מותג וודקת הסופר פרימיום "גריי גוס", תוביל בישראל קמפיין תדמיתי גלובלי !

P.Rהקמפיין יעלה בפרישת מדיה בשלטי חוצות מובילים ותחת הסלוגן

"FLY BEYOND", במטרה לקדם את המותג דרך הסיפור האישי שמאחורי המשקה, ויעלה במקביל לתל אביב גם בערים נוספות בעולם המובילות במכירות המותג בהן פריז וניו יורק

עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בלמעלה משני מיליון שקלים.

מ.אקרמן, המשווקת בבלעדיות בישראל את מותג וודקת הפרימיום "גריי גוס", תוביל קמפיין תדמיתי גלובלי.

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "FLY BEYOND" במטרה לקדם את המותג דרך הסיפור האישי של המשקה. הקמפיין מספר את סיפור הוודקה בעלת הטעם הטוב ביותר בעולם, המיוחדת ביותר בעולם ואת סיפורו של פרנסואה טיבו, אשר לקח את מי המעיינות של חבל קוניאק ועשה מהם וודקה סופר פרימיום במקום קוניאק.

הקמפיין יעלה בפרישת מדיה ממוקדמת בשלטי מרכזיים בצומת גלילות מכיוון צפון ובקיר מוזס בנתיבי איילון.

מותג הוודקה גריי גוס מהווה 92% משוק וודקה סופר פרימיום בישראל ויוצא לראשונה בקמפיין תדמיתי גלובלי בשלוש ערים מרכזיות בעולם, המובילות את שוק המכירות של המותג, בהן: פריז, ניו יורק,ותל אביב. ישראל נמצאת במקום השישי והמכובד במכירות המותג ברחבי העולם.

אחוזי הגידול במכירות המותג גריי גוס הם הגבוהים ביותר בעולם ולמעלה מ-85% של קטגוריית הוודקה סופר פרימיום בישראל בשנת 2013.

הקמפיין יעלה ע"י משרד הפרסום "אברהם".

אודות מ. אקרמן בע"מ:

מ. אקרמן בע"מ http://www.akkerman.co.il/ הנה חברה בבעלות פרטית ליבוא משקאות חריפים, יינות ובירה. מ. אקרמן בע"מ הינה יבואנית בלעדית של כ-60 מותגי אלכוהול, יין ובירה, מהגדולים והמובילים בעולם. בין מותגי החברה: גריי גוס, פינלנדיה, 42בילואו, ג'ק דניאלס, בקרדי, דיואר'ס, בומביי ספייר, דרמבוי, מרטיני, גרנד מרניה, סאוטרן קומפורט ועוד. החברה נוסדה בשנות ה-60 המוקדמות, ע"י מנחם אקרמן ז"ל, ברחוב הנמל בחיפה ומאז נמצאת בגדילה מתמדת.

כיום מנוהלת מ. אקרמן בע"מ ע"י ביתו ובנו, אסתי אקרמן ומיקי אקרמן, כמנכ"לים משותפים. 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top