חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איטליה sparkling voga – ״האלגנטי והסקסי״ אהבה ממבט ראשון……!

איטליה voga מפתיעה ומביאה למערך היינות בקבוק יין מבעבע, על טהרת 100% ענבי פינו גריג'יו עם בקבוק בעיצוב בלתי רגיל. הבקבוק בולט בצורתו הייחודית המודרנית והטרנדית עכשווית ומראהו ״האלגנטי והסקסי״ על המדף בלתי נשכח.

Voga sparkling זהו יין מבעבע העשוי מ-100% ענבי פינו גריג׳יו מהמחוז ההררי טרנטינו ונטו שבצפון איטליה. היין, בעל תסיסה עדינה, מפגין טעם ארומאטי של פירות בשלים ופרחים לבנים.

רשמי טעימה: ראשית הגישו מצונן, צבעו בכוס הוא גוון ירקרק בהיר זהוב, האף, מלווה בניחוחות של פרחים לבנים ופרי בשל. טעמו חלק מאוד בפה. והוא מושלם לאירוח ויהיה נהדר למסיבה. זהו יין קל, קריספי ורענן, כמו שפינו גריג'יו צריך להיות, היין יבש, אך פירותי, עם רמזים לנגיעות עשבוניות כשל דשא קצוץ המזכיר קצת סובינון בלאן, עם נגיעות של תפוח ירוק בשל וארומות אגס ושמרים.

קחו אותו כאפריטיף, או עם מנה קלה של דג, או פירות ים ואפילו סושי, קחו אותו למסיבה או תלגמו ממנו על המרפסת בערב קיץ חמים,

12% אלכוהול, צבע זוהר, בקבוק מדהים, מרשים וחושני. נפח בתכולה 750 מ"ל.

היין כשר לפסח בד"צ "בית יוסף"

סדרת היינות VOGA (ווגה), הנה מבית משפחת  פקורה. 80 שנה בענף היין באיטליה ומשווקת כיום ב-46 מדינות בעולם.

סדרת יינות ווגה מתאפיינת במגוון יינות ארומטיים איכותים ובבקבוקים בעיצוב סטייליסטי חדשני.

בישראל ישווקו בשלב הראשון: 5 סוגי יינות מסדרת VOGA : "פינו גריג'יו", "מוסקט", "מרלו", "קואטרו" "ויין מבעבע", "פינו גריג'יו".

סדרות יינות VOGA (ווגה) , מתאפיינת ביינות ארומתיים איכותיים, בבקבוקים בעיצוב סטייליסטי, חדשני וייחודי (השראה בעיצוב הבקבוקים לקוחה מתחום בקבוקי בשמים).

העיצוב של הבקבוקים מעניק לסדרת היינות מראה יוקרתי ולא סטנדרטי.

כל היינות בסדרה (מלבד היין מבעבע), הנם עם פקק שעם מסורתי עליו יש פקק נוסף המאפשר סגירה עד לשימוש חוזר.

יינות VOGA (ווגה) זכו בשנים האחרונות בפרסים רבים ובתעודות הוקרה בינלאומיות.

סדרות יינות VOGA (ווגה) משווקים כיום ב46 מדינות ברחבי העולם והוגדרה במדינות רבות כיין איכותי במחיר עממי.

סדרות יינות VOGA (ווגה) כוללת 5 יינות:
"פינו גריג'יו" – הינו היין הנמכר ביותר של ווגה איטליה, מכיל 12% אלכוהול ומשלב טעמים של ענבי "ונטו" עם נגיעות של ענבי "טרנטינו" בצורה שמרכיבה ארומה בשילוב מושלם עם נגיעות תפוח ואגס. מחירו בישראל כ- 52 ש"ח.

  • "מוסקט"– המוסקט של ווגה, עם 7.5% אלכוהול, מחזיק בהרבה מהסוכר הטבעי של הענב מאחר שתהליך התסיסה נגמר מוקדם. בצורה כזו הארומה הפירותית עוצמתית עוד יותר. מחירו בישראל כ- 55 ש"ח.

"יין מבעבע"–  מורכב מ50% "שרדונה" ו50% "פינו גריג'יו", מכיל 12% אלכוהול ומחזיק בטעם חלק, מעט שמרי והדרי, מעולה לאירוח וחגיגות. מחירו בישראל כ- 74 ש"ח.

"מרלו"- יין ה"מרלו", 13.5% אלכוהול, מופק מענבים שגדלו בסיציליה. האקלים הסיציליאני בא לידי ביטוי גם בטעם וגם באיכות עם טעם מפתה שמתאים לכל חיך. מחירו בישראל כ- 65 ש"ח.

"קואטרו"– מורכב מתערובת מפתה של 4 זנים; "מרלו", "קברנה," שיראז", ו"פינו נואר". השילוב המסקרן יוצר טעם חזק, מלא ועשיר עם 13.5% אלכוהול. מחירו בישראל כ- 62 ש"ח.

יבואן: ווגה ישראל א. סחר בע"מ רחוב הבנאי מגדל העמק

טלפון : 035333224

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top