חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זיכיון ההפצה והשיווק של מותג העל "ייגרמייסטר" בישראל עובר לידי חברת "הכרם"

חברת "הכרם", חתמה לאחרונה על הסכם עם חברת ייגרמייסטר, במסגרתו קיבלה את הזיכיון להפצה ושיווק בלעדיים של מותג העל ייגרמייסטר בישראל.

 

ייגרמייסטר הינו חיזוק משמעותי נוסף שמצטרף לפורטפוליו של חטיבת האלכוהול החזקה של הכרם הכוללת מותגים מובילים כמו סטולי וודקה, גלנפידיך, רמי מרטן, קוואנטרו, ואן גוך, גרנט'ס,  טולמור דיו ועוד.

כזכור, חברת "הכרם" רשמה התחזקות משמעותית לאחרונה עם קבלת ההפצה והשיווק של יקב דלתון. דלתון הינו יקב מסחרי איכותי, המייצר מעל מיליון בקבוקים בשנה, וסייע בהשלמת הפורטפוליו של החברה בחטיבת היין והפך אותה לחזקה ביותר בענף.

לדברי רונית אבנר, סמנכ"ל השיווק בחברת "הכרם": "אנו שמחים על קבלת הזיכיון ומאמינים מאוד במותג ובפוטנציאל הגבוה שלו בקרב קהל צעיר ובלייני. מדובר במותג מס' 7 בעולם ובכוונתנו להשקיע השנה כ- 2 מיליון ₪ בבנייתו וחיזוקו בקרב קהל היעד הרלוונטי ".

ייגרמייסטר הינו ליקר מתקתק מריר המיוצר מ- 56 מרכיבים טבעיים ביניהם עשבים, קליפות עצים, תבלינים ופירות. חלק מהמרכיבים מזוקקים וחלקם מושרים באלכוהול. בין התבלינים אפשר למצוא קינמון, אניס, ציפורן, ג‘ינג‘ר, זעפרן וכוסברה. המתכון הינו סודי ביותר מאז יצא המותג לעולם בשנת 1934.

ייגרמייסטר הוא משקה המזוהה עם חיי לילה סוערים, מסיבות, פסטיבלים ומוזיקה טובה. אין תפריט או בר ללא המשקה.

נהוג לשתות ייגרמייסטר מהמקפיא בכוסית שוט או צ'ייסר, כמו כן הוא משתלב היטב עם משקאות אנרגיה, ג'ינג'ר אייל, קולה וטוניק. המשקה נחשב גם כדג'סטיף מצוין, ובסיום ארוחה כוסית ייגר מסייעת לתהליך העיכול.

ייגרמייסטר – כשר. אחוז אלכוהול – 35%

מחירים מומלצים לצרכן:

  • 500 מ"ל – 102 ₪
  • 700 מ"ל – 140 ₪
  • 1 ליטר – 196 ₪

להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות ובקרוב ברשתות השיווק.

חברת הכרם משקאות חריפים בע"מ http://www.hacarem.com/index.asp
דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין
ת.ד 190 מיקוד 73199
טלפון: 03-9627070
פקס: 03-9626969

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top