חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחממים בחורף עם חוויה מתוקה של יקב רימון – "פורט גליל פרימיום" – יין מחוזק בסגנון פורט העשוי על טהרת פרי הרימון !

בלב הרי הגליל רוחות קרירות נושבות להן באוויר, טפטוף קל שמתחזק לגשמי ברכה מסמלים את בואו של החורף כי סוף-סוף הוא כאן.

אז לאחר שהוצאנו את בגדי החורף מהארון והדלקנו את הקמין בבית הגיע הזמן להתפנק ולחמם את הגרון בטעימה של יין רימונים מיוחד.

יקב רימון אשר נמצא בגליל העליון, ממוקם באזור תעשייה דלתון ייחודי וחלוצי בתעשייה של ייצור יינות מרימונים. היקב שקד וטרח כדי לייצר לכם יין שיתאים לאווירת החורף הקר.

אז לאחר שעבדנו כל כך קשה לפרנסתנו, והשכבנו את הילדים לישון, הגיע העת לפתוח בקבוק יין יוקרתי, להיכנס לאווירה רומנטית עם בן או בת הזוג ורגע לפני שנתכרבל לנו בשמיכה לשלוף מהמקרר את יין הפורט פרימיום, ששמרנו לאירוע מיוחד.

הרי לא באמת צריך לחכות לאירוע מיוחד, ובטח קשה להתאפק כשיודעים שיש בקבוק כזה בבית ורק מחכה שמישהו יבוא ויפתח אותו וייתן לו תשומת לב מלאה, בדיוק כפי שהשקיעו בו בתהליך הייצור, כי לשם ההנאה ורק עבורכם הוא נוצר. כדי לפנק כל אחד מכם ולגרום לכם לחיוך, אושר,שמחה ולמלא את לבכם בהמון אהבה. בפעם האחרונה שכתבתי על היין הזה בסגנון פורט של יקב רימון זה היה כבר די מזמן, והימים הקרים והסופות המאיימות מצפון, הם הימים שבהם יין מחוזק ומתוק בסגנון פורט הוא יותר מאשר חוויה נעימה וטעימה, הוא הדבר הנכון והמושלם לפינוק זוגי, משפחתי ועם הרבה אורחים.

בכדי לייצר את יין ה"פורט גליל פרימיום", נבחרה חלקת פירות משובחת במינה של פרי הרימון שייעדו מלכתחילה למהדורה מוגבלת של "פורט גליל פרימיום", בסך הכול יוצרו מאותו היין כ-5000 בקבוקים בלבד. היין התיישן בתהליך שונה, שמצריך התיישנות בחביות עץ אלון צרפתי בשמש במשך ארבע שנים, דבר שהביא לאיבוד של כ-50% מהנוזל אשר התאדה דרך החבית והעשיר את היין בסמיכות וריכוז של מגוון טעמים משגעים.

בתהליך ההתיישנות תחת קרני השמש התחדדו להם טעמי עץ חזקים המשאירים אתכם עם טעם של שוקולד וכרמל בפה. תרגישו בעומק ונוכחות של יין עשיר וארומה נפלאה של מתיקות המתקבלת מפרי הרימון- 100% פרי טבעי, שנותן לכם תחושה חלומית של טעם וערך מוסף של בריאות.

היין מגיע אל הלקוח במארז יוקרתי ומהודר, בתוך קופסא שחורה אלגנטית ומרשימה, כאשר כל בקבוק ממוספר ומגיע עם חותמת של שעווה שמסמנת בחותמה כי בקבוק כזה אין לכל אחד.

טעמו הנפלא של ה"פורט גליל פרימיום" ישאיר אתכם מופתעים ונרגשים עם ריכוז של 18.5% אלכוהול, 750 מ"ל שיגרמו לכם לתשוקה ויגרמו לכם להיזכר בטעם האהבה.

מחיר הבקבוק  199 ₪

ניתן להזמין בטלפון: 04-6822325

ניתן להיכנס לאתר הבית של יקב רימון: www.rimonwinery.com

יקב רימון – מרכז מבקרים א.ת דלתון
א'- ה' – 09:00-17:00
ו' – 09:00-14:00
שבת וחג – סגור
טלפון- 04-6822325
פקס – 046822324
מייל – [email protected]

• משלוחים עד בית הלקוח בעלות של 39 ₪

כל הצילומים : איל קרן צילום קולינרי.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top