חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ננה בר – חוויה בצלחת – לא ללכת ! – חובה לרוץ לשם ! – ההנאה מובטחת !


לאחר יותר מעשור, ננה עוברת מהפך. הנהלה חדשה ומתיחת פנים היוצרת מתחמי בילוי ואוכל מרגשים: מסעדה, בר וחדר פרטי לאירועים וכמובן, תפריט חדש של אוכל טעים מאד, פשוט ולא מתיימר. תפריט של אנשים עם טעם, שראו עולם ומחפשים אהבה ונחמה, אנשים שאוהבים לאכול

ננה החדשה לא מתפשרת, חומרי הגלם הטובים ביותר – בשר משובח, דגה טרייה, פרות ים מעולים, ירקות ופירות בלאדי, שמני זית מבתי בד קטנים, גבינות מחלבה, ומנות ששמות את חומרי הגלם במרכז, אבל עם טוויסט של שף.  החלל המרגש מציע אזורי בילוי שונים – בר, חלל מסעדה, חצר פרטית יפהפייה וחדר פרטי. מסביב פרטי עיצוב אקלקטיים, נברשות המאירות את ננה בזהב וכתום רומנטיים, ספות ואזורי ישיבה שיוצרים היכל אבירים מהחלומות.

תפיסת השירות של הננה, מחבקת, בגובה עיניים, כזו שמכירה את הלקוחות הקבועים, העדפותיהם, ומצליחה לתת להם תחושה של בית, אבל גם לרגש ולהפתיע. כזו שפונה לאנשים יפים ובטוחים בעצמם, ומאפשרת להם להגיע עם טי שרט, להתרווח, וליהנות.

הגישה הזו מאפיינת גם את הבר העצום, שהופרד מחלל המסעדה, ומציע מבחר רחב של אלכוהול מובחר, קוקטיילים קיציים ויינות מרחבי העולם עם דגש על יינות בוטיק תוצרת הארץ. בימי שישי בצהריים, הבר הופך לזירה של מסיבה שמחה, עכשווית ותוססת, ובערבים מיוחדים מוגשים תפריטי ספיישל.

להשלמת החוויה, החדר הפרטי של ננה, מציע פרטיות מושלמת לעריכת אירועים, פגישות עסקיות ואפילו לחתונה אינטימית. במרכז החדר שולחן אבירים מסיבי, והשילוב בין עיצוב אקלקטי לתאורה שכולה זהב, יוצר מקום מושלם לכל מי שרוצה להכניס רגשות לאינטראקציה אנושית.


אני יכול לשבת כמו כל אחת ואחד מכם ולמנות את הסיבות שגורמות לכל אחת ואחד מאתנו, לצאת ממסעדה עם חיוך גדול של אושר והנאה נסוך על פנינו כשאנו רושמים לעצמנו ארוחה של הצלחה והרבה סיבות יותר טובות לרוץ ולספר לחבר'ה ולרצות לחזור לכאן שוב.

זה מתחיל איפה שהוא ממיקום המסעדה, נוחות החנייה, מראה המסעדה מבפנים ומבחוץ, שולחן האוכל, נוחות הכיסאות, התאורה, האווירה, הסובבים אותך, המוסיקה, הריחות, מיזוג האוויר, השירות, מקצועיות המלצרים, מהירות הטיפול בהזמנה, מי מכין עבורנו את האוכל, מקצועיותו, איכות חומרי הגלם, זמינותם לעונות השנה, טעמם, יכולתו של השף לחבר ולשלב ולהרכיב את המנות באיזון ודיוק של טעמים וצבעים וצורת ההגשה, גודלן של המנות, חיבורן לשתיה, המחיר כמובן המחיר, והסך הכול.

ועכשיו, אני רוצה להאמין שכיסיתי את הכול, אז זהו שלא. כי מסתבר שחשוב גם עם מי אתה נמצא בסעודה,התקשורת, מערכת היחסים, נושאי השיחה, האינטימיות, ומידת ההנאה המשותפת.

רוצה לומר, שאולי הייתי צריך להתחיל מהסוף, שכן זוגתי שתחייה, כבר הרבה זמן לא נהנתה כל כך מהאוכל. כי היא באה רעבה? או כי היה לה טוב, כמו שלי היה? או שזה בכלל, כל הדברים אותם מניתי למעלה.

ודווקא נקודת המבחן של זוגתי ומידת הביקורתיות שלה לא היוותה ולדעתי לעולם לא תהווה בעיה לאף שף. למה? כי ראשית היא צמחונית, ושנית כמו נשים רבות ששומרות בקנאות על הפיגורה, היא נמנעת מבצקים, פחמימות, סוכרים, ומתוקים.

אז איך בכל זאת הצליחו כאן בננה בר, להוציא אותה ואותנו עם חיוך גדול של הנאה ושביעות רצון? מעשה שהיה כך היה. המיקום הוא מסעדת ננה בר בנווה צדק בתל אביב, הערב יום א' בשבוע השעה סמוך ל- 19:00 בערב. המארחת שלנו מיכל, הייתה מקסימה. כה נעימים היו נוכחותה וסבר פניה, שהצענו לה על באמת שתצטרף אלינו לסעודה. היא חייכה וקבלה את ההזמנה.

ההסבר שלנו היה עבורה פשוט. זוגתי תאכל כל מה שירוק ולא משמין ואילו אני בדיוק ההיפך.


פתחנו בזוג קוקטיילים הזמנו את ה – DEEP PURPLE שהוא קוקטייל על בסיס סלק, וודקה ואן גוך רימונים ומיץ רימון טרי, הקוקטייל השני נקרא GENTELMEN S CLUB והוא קוקטייל המורכב מרמי מרטן, תפוז טרי, מיץ תפוחים, וג'ינג'ר אייל.

מאחר והמסעדה חוגגת פסטיבל של קרפצ'ו, חלוקת המנות בין זוגתי לשלי הייתה ברורה.

פתחתי בקרפצ'ו פילה בקר בליווי קונפי שום, עלי מיקרו, כדורי לבנה עטופים בתרד וטוויל פרמז'ן פריך שזה על הצד של הבשר, המשכתי בקרפצ'ו מוסר בווינגרייט יוג'ו נגיעות מנגו גרעיני עגבנייה טוביקו תלתלי חציל וצ'ילי אדום שזה על הצד של הדג ואילו זוגתי קבלה קרפצ'ו סלק ונגיעת קצפת גורגונזולה נגיעות כמהין בוינגרייט מנגו ותפוחים ופיסטוקים קלויים ולצידו סלט אנדיב ורוקפור לבבות חסה, פרי עונתי, אגוזי לוז צנוברים וצימוקים ברוטב וינגרייט הדרים.

אני נשבע שהיא כלל לא טעמה מאצלי ואילו אני אתם כבר בטח יודעים כמובן שטעמתי משלה.

בעוד אני ממשיך מכאן למנת ביניים של פירות ים שרימפס וקלמארי קריספי לצד איולי צ'יפוטלה, התכוננו למנות העיקריות, כשמיכל הביאה לנו אל השולחן יין אדום  GRATICCIO APPASSIMENTO 2011 של יקב TOMMASI, יופי של יין.

"מה תירצו לעיקריות?" שאלה מיכל והמליצה על מנות מהתפריט וזוגתי החלה מחסירה מהן כל סוג של בשר ודג ופסטה עד שלפתע צדה עינה מנה הנקראת "האלה הירוקה" העשויה לבבות חסה רומית, תפו"א, אספרגוס, לבבות דקל, קרוטונים ועגבניות שרי. אני רוצה את זה אמרה לה רעייתי, "רק תורידי לי את הקרוטונים"…

ומה אדוני יאכל ? שאלה מיכל. ובכן בעבר אכלתי כאן במסעדה מנת פירות ים משגעת של פאייה, והערב החלטתי להישאר בפירות הים אבל עם טוויסט ובחרתי במנת פירות ים בקארי חריף – פירות הים שכללו סרטן, מולים, שרימפס, עשויים בחלב קוקוס וקארי צהוב בליווי שאלוט ג'ינג'ר צ'ילי וכוסברה, החריפות הייתה נעימה וכלי המשחית שהוגשו כדי להתמודד עם ניפוץ שריון הסרטן והחפירה בקרביו, עשו את העבודה היטב.

לקינוח הזמנו עוגת שוקולד "נמסיס" לצד קרם פרש וניל ומנת נוספת של ברולה סמי פרדו עם פירות יער ופילו פריך.

ואת המנות האחרונות, מי אכל? זוגתי? נראה לכם? היא רק הביטה בי בחיוך ואמרה כהרגלה : "תגיד, אתה צריך את זה"?….

ננה בר http://www.nanabar.co.il/

כתובת:
אחד העם 1 נווה צדק, תל אביב.
טלפון: 053-8094894

פקס: 03-5164176
שעות פתיחה:
יום א' – שבת 24:00 – 12:00

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top