חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת שקד משיקה את חודש יינות צרפת Vive la France

במהלך חודש יולי, תקיים חברת שקד את חודש צרפת בחנויות היין ובמחלקות היין במעדניות ובמינימרקטים בכל רחבי הארץ. החנויות יקושטו בסגנון צרפתי ותהיה אווירה צרפתית עליזה עם המון טעימות יין ושמפניות. הטעימות ילוו במבצעי הנחות על מגוון היינות הצרפתיים שמייבאת חברת שקד, בכל החנויות.

חברת שקד מייבאת יינות ושמפניות ממיטב היקבים בצרפת בניהם  Louis Roederer Champagne,

בית רודרר הינו אחד מבתי השמפניה המובילים בעולם לאורך הדורות. האיכות והיוקרה של בית רודרר ושמפניה קריסטל בפרט הינם ללא מתחרים. Georges Dubeouf הדומיין החשוב ביותר באזור בוז'ולה,  Chéreau-Carré המציע יינות התוססים לרוב במיכלי נירוסטה ומתיישנים עם משקעים למורכבות לצד יינות המתיישנים בחביות עץ אלון. Jean Pierre Moueix, התאחדות חברות Jean Pierre Moueix היא בעלים ומנהלים של יקבים יוקרתיים המייצגים חלק נכבד מיינות בורדו, החברה מתמקדת בעיקר ביינות שאטו וביינות אדומים מובחרים אותם היא משווקת בבלעדיות. 

 משפחת Guigal הינה אחת מן המשפחות המרכזיות ביותר בצפון עמק הרון אשר בצרפת ומפיקים יינות ייחודיים ומשובחים. גידול הגפנים בכרמי Guigal נעשה תוך שמירה מוחלטת על הסביבה, על מנת להוציא את המיטב מהגפנים. שיטות טבעיות למלחמה במזיקים ומחלות, מבטיחות שהענבים המועבדים בשטחי היקב יבטאו את המורכבות של האדמות המשובחות של Condrieu והCôte-Rôtie .

Perrin & Fils, Chateau de Beaucastel, היקב בבעלות משפחת Perrin נמצא בכפר שאטו נף דה פאפ, בדרום עמק הרון ונחשב לאחד החשובים והטובים באזור. היקב שם דגש על שימוש בחומרים טבעיים לחלוטין. 

 טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד "צרפת הינה יצרנית היין החשובה בעולם, היא שופעת אזורי יין איכותיים המציעים זני ענבים ייחודיים לכל אזור. לייצור היין בצרפת היסטוריה ארוכת שנים המהווה את אבני היסוד של תרבות היין העולמית. צרפת מציעה מגוון יינות המעניקים תמורה טובה לכסף ועד היינות המשובחים ביותר בעלי יכולת התיישנות ארוכת שנים, היינות צרפתיים שמציעה שקד מתאימים ביותר לקהל חובבי היין הישראלי."

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top