חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תפריט ספיישלים חדש במסעדות "פיאנו פיאנו"

כמו בכל שנה המסעדות האיטלקיות מבית 'פיאנו פיאנו', האחת במתחם G כפר סבא והשנייה בקניון G-6 יקנעם מחדשות את תפריטיהם בעונת הקיץ הלוהטת. השף הראשי של 'פיאנו פיאנו' הוא השף המוערך רועי חנין, שיחד עם השף דויד ביגיו (שף יקנעם) והשף נמרוד מרום (שף כפר סבא) "יצאו" לסיעור מוחות קולינרי עד שהגיעו ליצירתם של 6 מנות חדשות ומפתיעות לכבוד הקיץ . המנות מוצעות החל מהיום במסעדות בתוך תפריט ספיישלים – קיץ 2013 .

להלן המנות החדשות כולל דבר השף ועלותם לסועד :

1} ניוקי פורצ'יני (מנה עיקרית) – ניוקי טרי מתפוחי אדמה, פטריות פורטובלו, פטריות פורצי'ני, שמנת, פרמזן.

דבר השף: השילוב של הניוקי עם הפטריות פורצ'יני שהנם פטריות מיוחדות בעלות טעם עז ומאוד קשה להשיג אותם בארץ. יוצרות מנה בעלת טעם לא מוכר ולא שגרתי.

עלות – 56 ₪

2} סלט קיסר פרושוטו (מנה פתיחה) – לב ליבה של החסה, רוטב קיסר העשוי ממיונז, צלפים, אנשובי ומיץ לימון. מוגש עם בצל סגול, פרושוטו חי (פרוסות שוק חזיר מעושן) וקרוטונים ועלי פרמזן.

דבר השף : מנה קלילה, כפית וקיצית . השילוב של פרוסות הפרושוטו מעניקות לסלט הקיסר מליחות שאינה נמצאת בטעם הרגיל של סלט הקיסר הידוע לכולם.

עלות – 46 ₪.

3} מאפה בשמל ארטישוק (מנה פתיחה לחלוקה או מנה אישית) – בצק פיצה ממולא בבשמל (רביחה של חלב, חמאה וקמח) אגוז מוסקט, מוצרלה, ארטישוק צעיר, חציי שרי, זיתים שחורים ואורגנו טרי.

דבר השף: מנה שניתנת לחלוקה או כמה אישית . השילוב של הפרודוקטים יחדיו יוצרים מנה צבועונית ומשביעה.

עלות – 49 ₪

4} עוף מרסלה (מנה עיקרית) – נתחי עוף טרי צלוי בתנור מוגש ברוטב מרסלה (יין פורת), ציר בקר, פטריות שמפיניון צלויות. מוגש על פירה בניחוח כמהין.

דבר השף: מנה מדהימה שמשאירה טעם של עוד .

עלות – 48 ₪

5} סנט מור חרוך (מנת פתיחה) – מדליוני סנט מור חרוכים בתנור עצים, מוגש על וויניגרט קולי קר (עגבניות) עם רוסטיל שום.

דבר השף – מנת פתיחה שהיא קלילה ביותר, מרעננת ובעיקר טעימה.

עלות –  36 ₪

6} פילה לוקוס (מנה עיקרית) – פילה דג לוקוס צלוי בתנור עצי, מוגש על פסטה פפרדלה ברוטב חמאת שום, מיץ לימון, עגבניות שרי, עגבניות מיובשות, פטרוזיליה ושום קונפי.

דבר השף – דג ים עם טעמי ים חזקים מוגש על פסטה רחבה ברוטב לימונים מעודן.

עלות – 85 ₪.

פיאנו פיאנו http://pianopiano.co.il/

פיאנו פיאנו כפר סבא ויצמן 207 מתחם G סנטר 097688778

פיאנו פיאנו יוקנעם מתחם G סנטר 049121912

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top