חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת ה- Temple Bar Irish Pub חוגגת בענק את החג האירי "סיינט פטריק דיי"

ברשת ה- Temple Bar יציינו כמו בכל שנה ב- 17 בחודש את "חגיגות סנט פטריק דיי", הלא הוא פטריק הקדוש שהביא לאירלנד את הנצרות הקתולית ואף הבריח מתוכה את הנחשים, לפי אמונתם של רבים. בימי הפסטיבל הרחובות האיריים מתמלאים במוזיקה, מצעדים, מופעי רחוב, מופעי קרנבל וריקודים, כשאת החג נהוג לחגוג עם הצבע הירוק, ולשתות כמויות הגונות של וויסקי ובירה לכבודו של פטריק הקדוש. ברשת ה- Temple Bar יורגש החג האירי החשוב במלוא הדרו, עם פסטיבל מוסיקה אירית שמחה שתתנגן ברקע, להקה תנגן בלייב מוסיקה אירית. דיילות יחלקו לחוגגים כובעים, מסכות שרשראות חולצות והכל הכל בירוק. בנוסף' מאפרות יסתובבו בין האורחים כל המעוניינים יוכלו להתאפר להצטלם ולקבל מגנט אישי עם תמונה במהלך הערב. רשת ה- Temple Bar תציין גם השנה את חגיגות סיינט פטריק זו השנה העשירית.

 בירות חודש מרץ: "לה טראפ איזיד'ור" ההולנדית ממנזר לה טראפ, ונגב פסיפלורה בארומה אקזוטית ובעיקר.

רשת Irish Pub  Temple Bar, רשת הפאבים האיריים האיכותית והגדולה בישראל, תציע במהלך חודש מרץ שילוב בין בירת מנזר הולנדית לבין בירת בוטיק ישראלית. זאת ועוד, לרגל חגיגות סיינט פטריק הקדוש אשר יחול ב- 17 לחודש מרץ יהיה שמח עם הרבה אלכוהול איכותי ברשת – Temple Bar Irish Pub. כחלק מתפיסת עולמה, הרשת מקדמת מאז היווסדה את האהבה לבירה, לתרבות שתיית הבירה והאלכוהול ולחוויה האירית. כך יוצא שהרשת מעניקה כל חודש הזדמנות ללקוחות לטעום שתי בירות חדשות, המתווספות  ל- 21 ברזי הבירה מחבית הקיימים. 

בירות החודש מוצעות בכל סניפי הרשת: סינמה סיטי גלילות רמת השרון, מתחם G בכפר סבא, סינמה סיטי ראשון לציון וב"סינמול" לב המפרץ בחיפה.

להלן בירות חודש מרץ:

 לה טראפ איזיד'ור בירה הולנדית טרמפיסטית אותנטית 

לה טראפ איזיד'ור הינה בירת אייל ענברית לא מסוננת, העוברת תסיסה שנייה בחבית. הבירה ניחנת בארומה פירותית וטעמים רכים המשלבים מתיקות עשירה ומגוונת, עם סיומת מרירה-עדינה ומאוזנת. הייחודיות של "לה טרמפ איזיד'ור" נובעת מהיותה בירה מסורתית אשר שואבת את אופייה מהשקט וההתמדה הנזיריים ומן הטרואר ההולנדי הייחודי לקבוצת בירות זו. לרגל חגיגות 125 שנה לבישול הבירה במנזר, ובשל הצלחתה המיידית הפכה  "לה טרמפ איזיד'ור" לחלק מסל הבירות הטראפיסטיות וזכתה להיקרא על שמו של הברומסטר הראשון משנת 1884- האח לאבר איזיד'ור. מנזר לה טראפ שוכן בהולנד הוא חלוץ המסדר הטראפיסטי הנוצרי, והוא אחד משבעת המנזרים הבודדים בעולם אשר מייצרים "מוצר טראפיסטי אותנטי". (הששה האחרים ממוקמים בבלגיה).

 נגב פסיפלורה – בירה אקזוטית, פירותית בעלת ארומה מודגשת  של פסיפלורה

נגב פסיפלורה הינה בירת אייל קלאסי זהוב וקליל, שבשלבים האחרונים של הכנתה מוסיפים למיכל כמות לא מבוטלת של פסיפלורה טבעית. טעם הפרי החמצמץ והארומה האקזוטית שלו משתלבים בעדינות עם מתיקותו של הלתת ויוצרים בירה מיוחדת ומרעננת ביותר. נגב פסיפלורה מתאימה לצד מבחר גבינות וסלטים ולצד עוגות גבינה ופירות, המתכון הייחודי והסודי זכה בפרס הבירה הביתית הטובה ביותר בארץ עוד בשנת 2006.

המבשלה החלה את דרכה בשנת 2005, כמבשלה ביתית מהראשונות בארץ. כבר בשלב זה זכו הבירות המיוחדות להכרה והערכה בכל הארץ ואף לזכייה במספר רב של פרסים. הביקוש הגדל והולך לבירות מיוחדות הובילו להקמת מבשלת הבוטיק, תוך הגדלת קו הייצור ורכישת מערכת בישול מקצועית לייצור בקנה מידה רחב יותר. מבשלת הנגב הוקמה רשמית בשנת 2009 בקרית גת ומייצרת בירה בנפחים של 1000 ליטר לבישול.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד שישי  – 17.00 ועד אחרון הלקוחות, שבת החל מהשעה 12.30 ועד אחרון הלקוחות

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top