חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דלתון בחבילות שי חגיגיות לחג הפסח יינות עם שמן זית של סבא חביב ושוקולד מקס ברנר

יקב "דלתון" נוסד ב-1995, כיקב בבעלות משפחתית מראשוני היקבים אשר קמו באזור מרום הגליל הידוע בנופו הציורי ובאדמתו הפורייה. טרואר ובית הגידול המקומי מספק את המיקום הטוב ביותר בישראל לגידול גפנים. יקב דלתון מייצר כמיליון בקבוקי יין בשנה עם מגוון היינות כולל את הזנים הקלאסיים כמו: קברנה, מרלו, שיראז, שרדונה, ויונייה וסוביניון בלאן, כמו כן מתפתח היקב כל העת עם זנים נוספים כגון זינפנדל, ויונייה, פטיט סירה, מורבדר, גרנאש ועוד. לכבוד חג הפסח, יוצא היקב עם חבילות שי חגיגיות הכוללים יינות ושמן זית.

יקב דלתון מציע 3  מארזים לכבוד חג הפסח הקרב ובא:

  • מארז ל"גוף ולנפש" המכיל יין כנען אדום 2011 ושמן זית כתית מעולה 750 מ"ל של סבא חביב במחיר 70 ש"ח. המארז כשר לפסח.
  • מארז של 2 יינות מסדרת יובלים  ושוקולד מקס ברנר  – יובלים קברנה ויובלים שיראז 2011  + מארז מקס ברנר 80 גרם, ב 99 שקלים. המארז כשר לפסח
  • יין עלמה בורדו 2010+ 2 כוסות יין מסוג שפיגלהאו במחיר 99 שקלים. המארז כשר לפסח.

מארז לגוף ולנפש, יין כנען אדום 2011 ושמן זית של סבא חביב:

מארז הנקרא "לגוף ולנפש" מורכב משני בקבוקים:  בקבוק כנען אדום 2011' של יקב  'דלתון. הכנען, הינו אחד  מהיינות הנמכרים והאהובים ביותר של יקב דלתון.  היין עשוי בלנד של קברנה סוביניון, מרלו ושיראז, מיועד לצריכה יומיומית ומהווה מרגוע לנפש מתלאות היום. לצד היין, מוצע בקבוק נוסף של 'שמן זית בלדי' כתית מעולה מבית היוצר של 'סבא חביב'. השמן עשוי בכבישה קרה בשיטה מסורתית ומיועד גם הוא לשימוש יומיומי, כידוע צריכה יומית של שמן זית מהווה הגנה מושלמת למניעת מחלות והאטה של הזדקנות הגוף!

סדרת יובלים: היא סדרה חדשה של יינות צעירים עם השפעת חביות מועטה מאוד וטעמי פרי דומיננטים. מדובר ביינות הנותנים תמורה טובה למחיר.

יובלים קברנה 2011 – יין המתאפיין בצבע אדום עמוק, בעל ניחוחות של פירות אדומים, מעט מנטה ורמז לוניל, ומרקם רך וקטיפתי. יין היובלים קברנה 2011 מתאים למנות קדרה חורפיות או למנות אווז שומניות ומתקתקות.

יובלים שיראז 2011 – יין פירותי, טעים ופשוט שנועד בעיקר ללוות את רגעי היום יום, שהרי בסופו של דבר החיים מורכבים מאינספור רגעים קטנים שיש לחגוג אותם

 

סדרת "עלמה" 2010 – לפני כ-6 שנים נולד הבלנד הראשון של יקב "דלתון"- "עלמה" שמו, המורכב מערבוב של זני בורדו – קברנה סוביניון, מרלו וקברנה פרנק. היין הפך במהרה לאחד היינות האהובים על חובבי היקב וחובבי היין בכלל. חזונו של יקב "דלתון" מושתת על שימוש במגוון זנים מעניינים, בנועזות וחדשנות, ביצירת סקרנות אצל הצרכן ופיתוח תעשיית היין בארץ. על פי החזון ובעקבות ההצלחה והביקוש הרב לעלמה החליט היקב להרחיב את סדרת העלמה המיוחדת המבוססת על הרעיון של בלנדים איכותיים ואלגנטיים העשויים מזנים מיוחדים ובמחירים נוחים.

"עלמה"- בלנד בורדו – קברנה סובניון, מרלו וקברנה פרנק 2010 – כבר ביסס את מעמדו בציבור כיין אהוב, מתאים למנות בשר אדום כמו סטייק פילה, קדרה או אפילו המבורגר מבשר משובח.

סדרות היקב הן – סדרת כנען, סדרת דלתון D, סדרת עלמה וסדרת הרזרב. כמו כן, היקב מייצר גם יינות עונתיים ויינות מיוחדים: מירון סינגל ויניארד, פטיט סירה, זינפנדל, מוסקאטו בלנדים ועוד.

 יקב דלתון – ייננית נעמה סורקין

אתר יקב-  www.dalton-winery.com

דף הפייסבוקhttp://www.facebook.com/DaltonWinery

יקב דלתון – 04-6987683

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top