קונצרט בציר באווירת אהבה לט"ו באב הפנינג ביקב הרי גליל

יקב הרי גליל ביראון חוגג את פתיחת עונת בציר כרמי היין עם דויד ברוזה באלבום ומופע חדש "שפה שלישית"

"יקב הרי גליל שבקיבוץ יראון ממשיך במסורת מופעי הקיץ וגאה לפתוח את עונת בציר כרמי היין באווירת האהבה של ט"ו באב עם המופע החדש של דויד ברוזה "שפה שלישית". 

דויד ברוזה, אחד האמנים המוערכים והחשובים במוסיקה הישראלית, אשר הקריירה המוסיקלית שלו חוצה גבולות ויבשות- יוצא באלבום חדש בעברית, תשע שנים אחרי "זה הכל או כלום".

באלבום החדש "שפה שלישית" 15 שירים אותם כתב והלחין ברוזה. במהלך כל השנים ובכל אלבומיו הלחין ברוזה את מיטב המשוררים והפעם בחר לחשוף את צד הכתיבה שלו. במופע ילוו את דויד ברוזה 8 נגנים. יחד הם יבצעו שירים מכל האלבומים לאורך הקריירה של ברוזה וכן שירים מהאלבום החדש, באווירת היקב הקסומה.

אורי טירולר, מנכ"ל יקב הרי גליל אומר, כי אין מתאים מדיויד ברוזה לפתוח את עונת בציר כרמי היין בשירי אהבה לכבוד חג האהבה ולכבוד הקיץ המגיע עם יין ורומנטיקה וכי זו גם הזדמנות של תושבי הגליל להחזיר אהבה לברוזה, שהעניק אהבה רבה לאזור בזמן מלחמת לבנון השנייה, כאשר הגיע בזמן ההפגזות למקלטים והנעים לתושבי הצפון בשיריו, "זו הינה הזדמנות נפלאה לחגוג את חג האהבה בהוקרה לזמר דיויד ברוזה, שהעניק לנו שעות יפות ורגועות עם צלילים ומילים מרגשות של שיריו בזמן מלחמת לבנון השנייה" אומר טירולר.

יקב הרי גליל ביראון, חוגג עשור של יין משובח. ששת הכרמים של יקב הרי גליל, נטועים בגבהי הרי הגליל העליון, 500 עד 700 מטר מעל פני הים. כרמי היין בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים. פסיפס מגוון זה מאפשר ליקב ליצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים וזני ענבים. מבנה יקב הרי גליל, הייחודי והחדשני ממוקם בלב הנוף העוטף את קיבוץ יראון.

עם הכניסה לעשור השני, נחשב יקב הרי גליל למוביל באזור הגליל העליון וממוקם במקום השישי בארץ. בסל המוצרים 13 יינות, מהם 10 יינות זניים, חלקם צעירים וחלקם מתיישנים בחבית. 3 יינות הדגל "יראון", "מירון", ו"אביבים", הינם יינות בלנד מורכבים ועשירים, המביאים לידי ביטוי את אזור הגידול הגלילי. עם הרחבת היקב וחנוכת מרתף חדש לחביות היין ויבול ענבים עשיר, צפוי בציר 2011  להניב ליקב הרי גליל מעל מיליון בקבוקי יין משובח, לשיווק בארץ ובחו"ל. יינות היקב כשרים למהדרין.

קבלת פנים לקונצרט הבציר עם יינות היקב, פירות "בראשית" וכמו כן דוכני מזון בתשלום,

החל מהשעה 19:30. המופע יחל ב- 21:30.

האירוע מתקיים תחת כיפת השמיים – יש להצטייד בלבוש חם.

 מחיר כרטיס: 120 ₪ לאדם

 להזמנות – קסטל – 8965 * או בטלפון 03-6045000, לקבוצות וועדים- 03-5464333

WWW.TKTS.CO.IL, WWW.SHOWKING.CO.IL 

יקב הרי גליל – 04-6868740, אתר- www.galilmountain.co.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top