חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ססלוב עובר להפצה עצמאית בישראל ומרחיב את היקף הייצוא לאחרונה חתם היקב על חוזי הפצה חדשים בארה"ב, קנדה, רוסיה והולנד בהיקף של עשרות אלפי בקבוקים !

"ססלוב" יוצא לדרך עצמאית: החל ב-1 למארס היקב מסיים את התקשרותו עם חברת הכרם, ויפיץ את מבחר היינות באופן עצמאי וישיר לשוק הקר והחם באמצעות סוכנים בלעדיים המועסקים ביקב. בנוסף, בעקבות המעבר ליקב כשר, חתם היקב על הסכמי הפצה חדשים בארה"ב, קנדה, רוסיה, והולנד, ובמקביל נמצא במשא ומתן גם עם סין ומדינות נוספות במזרח הרחוק. בארה"ב נחתמה עסקה עם חברת Allied Importers במסגרתה יופצו מגוון יינות היקב ל-34 מדינות בארה"ב. בקנדה ישווקו יינות היקב דרך החברה הממשלתית לייבוא ושיווק יינות LCBO וגם דרך חנות היבואן Mazel Wines. מרוסיה ההזמנה נעשתה טרם בקבוק היין והתוויות עוצבו במיוחד עם מידע על היין ברוסית לנוחות הלקוחות.

 

הביקוש מסין הגיע בעקבות זכייה בפרסים והכרה כאחד מ-  100   היינות הטובים, מתוך כ   3000   יקבים מרחבי העולם שהשתתפו. היקף הייצוא המוערך של היקב לשנת 2013  עומד על כחצי מיליון דולר.

 

ריבוי חוזי ההפצה נובע מהפיכתו של היקב לכשר, בהשגחת בד"צ בית יוסף, כך שגם שומרי מסורת ברחבי העולם יכולים ליהנות מיינות היקב.


אורי תדמור, מנכ"ל משותף ביקב ססלוב : " אנו מקפידים על התחדשות המתבטאת בייצור יינות חדשים ומרגשים לצד היכולת להציג את יינות היקב בצפון אמריקה, אירופה, ובקרוב אף במזרח הרחוק. נדאג שניתן יהיה להשיג את היינות שלנו בעוד מגוון חנויות ומסעדות בכל רחבי הארץ ובעולם". תדמור אף הוסיף כי יקב ססלוב מודה לחברת הכרם על עבודתם הטובה לאורך השנתיים וחצי האחרונות להתקשרות המשותפת.

 

ברי ססלוב, יינן ומבעלי היקב מסר  "המעבר ליקב כשר אפשר לנו לחדור לשווקים חדשים ולקהילות יהודיות הנגישות לנו בפעם הראשונה. אנו מתרגשים ממספר הפניות וההזמנות החוזרות בזמן כה קצר". 

 

החל מהיום ניתן לפנות ישירות למערך ההפצה של היקב במייל  [email protected] או בטלפון  09-7492697

 

יקב ססלוב הינו יקב בוטיק משפחתי אשר הוקם על ידי ברי ססלוב ב-1998. במקביל יקב ססלוב שתל כרמים בגידול אורגני בקדיתא שבגליל העליון, הייננים, ברי ססלוב ובתו רוני ססלוב מלווים את עשיית היין מהכרם עד לבקבוק. ליקב שלוש סדרות "אביב", "אדום" ו"רזרבד", היינות זכו בפרסים רבים בתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם ומיוצאים למדינות רבות באירופה, ארה"ב וקנדה. ליקב מרכזי מבקרים באייל שבשרון ובצוריאל בגליל העליון.

היקב פתוח לביקורים ולטעימות. ביקבים ניתן לטעום מהיינות, לשמוע על עשיית היין ולרכוש יינות.

פתיחה: א'-ה' מ-9:00 -14:00 – ניתן לרכוש את יינות היקב במהלך סופי השבוע בבית הבד "שמנא" במושב חגור.
מיקום: קיבוץ אייל (ליד כוכב יאיר) טלפון:09:7492697

יקב ססלוב בגליל (מושב צוריאל) בתיאום מראש בלבד 04:9978304

יינות היקב כשרים בהשגחת ועד הכשרות או.קיי  ובהשגחת בד"צ "בית יוסף".

יקב ססלוב

אתר היקב : http://www.saslove.com/winery.php

 מייל ליצירת קשר[email protected]

יקב ססלוב משיק יינות חדשים ססלוב- "אדום" קברנה סוביניון ו- שיראז בסדרת "אדום" החדשה והכשרה !

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top