חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ואן גוך ALIVE" לראות ולשתות – וכשמדובר ב"ואן גוך" אין על הוודקות הנהדרות שלהם !

הגשם שלא פסק לרדת בשבת האחרונה קשר מזימה יחד עם אלוהי מזג האוויר לעשות הכול בכדי לנסות ולמנוע ממני לבקר את ואן גוך. והביקור בתערוכה "ואן גוך ALIVE", היה שווה כל טיפה של גשם וכל טיפה של וודקה. זה הצבעים, זו המוסיקה, זה המופע האורקולי שיצקו בווליום ענקי 40 מקרני אור את 2000 התמונות של וינסנט ואן גוך בלופ מחזורי של חצי שעה, על כל פינת חלל פנוי במקסידום בגני התערוכה על הקירות, על העמודים, על הרצפה, לוקחים את הצופה לטיול מוזיאוני רווי תמונות ענק מוסיקה קלאסית ותנועות של מכחול.

התערוכה, נודדת ברחבי העולם והיא נוצרה לראשונה באוסטרליה והיא מעלה את רמת החוויה החושית האמנותית למדרגה העוטפת את הצופים ומושכת קהל רב אליה כמגנט רב עוצמה.

בעוד בעולם הקולנוע או התיאטרון, אנו קהל הצופים יושבים חזיתית כשפנינו אל קידמת הבמה או המסך, כאן בתערוכה, החוויה עוטפת אותך מכל פינה ומכל זווית בתמונה, בצבע, במוסיקה ובציטטות מדברי הצייר מאפשרת לך להתחבר ולהתמזג עם התמונות בעמידה, בישיבה, ובשכיבה.

אז בסדר. הוא היה חולה. בודד. גאון. מיואש. אבל אי אפשר להתעלם מהציורים מהצבעוניות ומהסיפור המקופל בהם.

זה מעניין. זה יפה. זו אמנות. התערוכה עשויה בטוב טעם. זה משהו אחר. כזה ששובר בנאליות ומוסכמות מרובעות. זו תערוכה שמביאה את התמונות אליכם וזה פשוט נפלא.

חברת ארודן בע"מ, יבואנית וודקה ואן גוך בישראל משיקה וודקה ואן גוך בננה המצטרפת לשורה ארוכה מהנה איכותית ייחודית ווכיפית של משקאות וודקה בטעמים.

וודקה ואן גוך בננה, הושקה לראשונה בעולם באמצע שנת 2006 ומאז היא מככבת כוודקה טרופית ייחודית. לאחר מחקר שווקים ארוך, מצאו במזקקה כי הבננה הונצואלית היא הבננה המושלמת לייצור וודקה בטעמים וכך החלה ואן גוך לייבא בננה ייחודית משדות פרטיים בוונצואלה.

הבננות שנבחרו, נמצאו כעשירות, מתוקות, עסיסיות ובעלות מרקם של קרם. כמובן שגם טעם הבננה עובר את התהליך הידני והמיוחד במרתפי המזקקה במיכלים קטנים שם הבננה מושרת בוודקה למשך חודשיים.

וודקה ואן גוך מיוצרת בתהליך ייצור ייחודי הכולל זיקוק דודי תלת שלבי וחמישה שלבי סינון שונים בלוחות פחם פעילים ודרך דפי מיקרון מיוחדים! סינון זה יוצר וודקה איכותית נקייה מרעלנים, נעימה לשתייה ומפחיתה עד כדי אפס את אפקט החמרמורת (אנגאובר).

הטעמים של וודקה ואן-גוך מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד ! ללא תוספות מלאכותיות! הטעמים נוצרים בהליך טבעי של השריית מקור הטעם (בד"כ הפרי עצמו) המשובח ביותר ביחד עם הוודקה למשך כחודשיים במיכלים קטנים של 20 ליטר במרתפים מיוחדים לשמירה על הטמפ'. הליך זה מתבצע כולו באופן ידני ע"י המאסטר דיסטילר TIM VOSS שהינו אחד "האפים" המוערכים ביותר בשוק האלכוהול העולמי והינו האחראי בין היתר על כל מגוון הטעמים המעולים של ואן גוך !  

והוא אומר : "הטעם הדיסנטיקטיבי העשיר והמרוכז והבלתי ניתן לטעייה של וודקה ואן גוך בננה, מגיעה מוונצואלה כמו הארומה באף, כך גם הטעם, בננה טהורה. הטעם, שופע, עסיסי וקרמי, עם חמצמצות, המתמזגת עם מתיקות הפרי. הסיומת ארוכה וממושכת ומלטפת את הפה"

ואכן, וודקה ואן גוך בננה מריחה ונטעמת בדיוק כפי השם המחייב שלה בננות טרופיות טריות ומרעננות. ואם אתם שואלים אותי, עוד טעם נהדר מצטרף אצלי לספריית הטעמים המועדפים עלי וכשמדובר בואן גוך וודקה המגוון גדול והחוויה גדולה שבעתיים.

חברת ארודן בע"מ
חזון החברה – "לשפר את איכות החיים הבילוי והפנאי של לקוחותינו באמצעות ייבוא שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים איכותיים".

חברת ארודן בע"מ מקבוצת רותדנ'ש בע"מ נוסדה בשנת 2006 ושמה לה למטרה לייבא, לשווק ולהפיץ מוצרים אלכוהוליים מובילים במדינת ישראל וברחבי אירופה.

חברת ארודן בע"מ היא חברה בבעלות פרטית של אנשי העסקים מר דן שקל (מנכ"ל JR ישראל בעבר) והגברת רותם נרדי בוטל.

כמנכ"ל החברה משמש מר שבתאי יעקובי בעל ניסיון עשיר בניהול ובעברו שימש בתפקידים בכירים בישראל ובחו"ל בחברות מהגדולות במשק כדובק בע"מ ופיליפ מוריס ישראל ושוויץ. 

מאז החלה את פעילותה גדל מחזור המכירות של חברת ארודן ביותר מ- 700% ורק בשנת 2012 הכפילה החברה את מחזור המכירות וזאת הודות לפעילות הענפה בשוק המשקאות בישראל.

המותג וודקה ואן גוך הוא הצומח ביותר בשוק המשקאות האלכוהוליים במדינת ישראל בחמש השנים האחרונות ומהווה כיום למעלה מ-60% מפלח השוק הוודקה סופר פרימיום בישראל.

ארודן בע"מ

טלפון: 09-7676250
פקס: 09-7676251
דוא"ל: [email protected]
כתובת: בית הפעמון, התע"ש 20, א.ת. כ"ס

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top