יין מבעבע "גראן טורינו אסטי" – יין לבן מתוק מאיטליה בעל אופי "מסיבתי"

אל חנויות היין, מגיע בימים אלה, יין מבעבע לבן ומתוק, מתוצרת  יקב FONTANAFREDDA מאיטליה. היין, עשוי על טהרת זן ענבי מוסקטו. היין נמכר היטב ברשתות השיווק הגדולחות ובחנויות היין ברוסיה ועתה הוא מגיע לישראל. את היין מומלץ להגיש קר ומצונן כמו שמפניה, הוא פירותי, מתוק, נעים, קל, נחמד והוא מאוד בעל אופי "מסיבתי", יין חנפן, שיתאים הן לחך הנשי והן לגברי. היין ילך נהדר ויתאים הן כיין קינוח והן כיין אפריטיף.

היקב נמצא בבעלות בנק "מונטה די פסצ'י דה סיינה" שרכש את הבעלות על היקב וכרמיו בשנת 1931. יקב FONTANAFREDDA נחשב לשחקן משמעותי ביקבים שבחבל פיאמונטה והוא נחשב ליצרן גדול של יינות ברולו, ברברה די אלבה, דולצ'טו די אלבה.

היקב מייצר גם יינות מבעבעים בסגנון ASTI כמו יין זה, זהו סגנון ייחודי של יינות קלילים מבעבעים בעלי רמת אלכוהול נמוכה שאינה עולה על 7% שבהם הגז מוסף לבקבוקים לאחר הפסקת התסיסה ואילו הסוכר שבנוזל הוא טבעי .

 היין מיועד לשתייה עכשווית ולא נועד להתיישנות.

יין מבעבע "גראן טורינו אסטי" מומלץ להגשה בטמפרטורה של 5 – 8 מעלות צלזיוס, בכוס שמפניה רחבה או בכוס מודרנית גבוהה וצרה הנקראת "החליל". כמו כן מומלץ ללוות שתיית "אסטי" באכילת פירות / שוקולד וקינוחים שונים.

כוהל בנפח: 7.5%.

תכולה: 750 מ"ל.

מחיר : 50 ש"ח.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top