גדי שטרנבך היינן של יקב "משק יין הנס שטרנבך" מגבעת ישעיהו עושה יינות טובים.

גדי שטרנבך היינן של יקב משק יין הנס שטרנבך מגבעת ישעיהו עושה יינות טובים. עם השנים, הוא למד להכיר היטב את חלקת הכרם של ענבי הקברנה סוביניון שלו בכרם ג'נבה הנטוע בנחל חכליל למרגלות ח'רבת ג'נבא לא הרחק משפכו אל נחל האלה והוא למד להפיק ממנה את המקסימום ולתת לטרואר המאפיין אותה לבוא לידי ביטוי. הכרם ניחן במיקרו אקלים ייחודי  היינות של שטרנבך נוטים ל"עולם הישן". הם לא פשטניים' הם מורכבים ומעניינים.  יינות, אותם הייתי מגדיר יינות לאניני טעם ולבעלי חך מנוסה.

הסדרה הגבוהה של היקב נקראת "ג'נבא רזרב", והיא על טהרת 100% ענבי קברנה סוביניון, המגיעים מכרם ג'נבא . ההשריה על הקליפות לאחר התסיסה האלכוהולית מקבלת משך זמן על מנת שהנוזל יצבור את מירב הארומות והצבע ומכאן היין עובר להתיישנות של 12 חודש בחביות עץ אלון חדשות, 12 חודש נוספים בחביות ישנות ועוד כ- 6 חודשים השתבחות בבקבוקים.

3 מהיינות של גדי שטרנבך טעמתי השבוע. וכל השלושה היו לי לחוויה מענגת.

נחל חכליל 2010 –
היין עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון מכרמים שכנים בנחל חכליל. נחל חכליל – היא סדרת הביניים של היקב והיא עשויה מיתר ענבי "חלקה א'" של כרם ג'נבא ובשעת הצורך גם מענבי כרמים שכנים בנחל חכליל, שבהם יש גם ענבים מזנים אחרים. באף, עולות ארומות של פרי יער אדום דובדבן עם רמיזות לאיקליפטוס ועשבי תבלין הצבע אדום בוהק ומלא חיים  מחירו 75 ₪.

ג'נבא רזרב 2009 –

סדרת הרזרב ג'נבה, היא סדרת הפרימיום של היקב והענבים ליין מגיעים כולם, מענבי החלק התחתון של חלקה א' של כרם ג'נבא.
איזה יופי של יין. האף ארומאטי, עמוק, פרחוני ועשיר, שופע פרי, המשלב דובדבנים ושזיפים שחורים. הטאנינים מלטפים קטיפתיים, מתקתקות נעימה, ממלאה את חלל הפה. מורכבות ועניין, גורמים לך להחזיק את היין עוד קמעה של הנאה, בטרם בליעה. החומציות תומכת גוף ומאוזנת, הסיומת ארוכה מושכת ומאוד מהנה. מחירו 110 ₪.

 

ג'נבה רזרב 2008 –
באף שזיף בשל, ריבתיות קלה, דובדבן כהה, עשבי תיבול ואף עמוק מעניין ומורכב. הגוף מלא, משיי, הטאנינים נוכחים ואלגנטיים, רמיזה למתקתקות מאוד נעימה עשירה בפרי  ממלאה את הפה, המבנה מוצק, עשיר ומתובל ופירותי. ליין 15% אלכוהול. לא נותר הרבה ביקב מהיין. מחירו 180 ₪.

 

"משק – יין – הנס שטרנבך" – יקב ואירוח ביתי

גדי שטרנבך

גבעת ישעיהו 83, ד.נ. עמק האלה 99825

טלפון 029990162

נייד: 0523859926

WWW.HSW.CO.IL

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top