יקב מדבר אדום דרומי 2021, קברנה סירה 2020 PLE, לכבוד חגי תשרי תשפ״ה 2024

לפני כל חג, אירוע, או סתם שגרת אהבה ליין, תמיד שווה לפנות אל עמיר חריזי, במועדון הלקוחות של יקב מדבר, אותו הוא מנהל במקצועיות ועמל רב ולבדוק מה חדש אצלו בפורטפוליו היינות, מה הושק לאחרונה ומה במבצע, שממש כדאי אצלו, להציע ולרכוש. וכך על עצמם אנשי יקב מדבר מספרים: "לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר, שבו את ליבנו. לכן בחרנו במדבר. אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק, יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מרבית, לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפלה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימלי. "יין במדבר, זה מה שהם עושים״ ואנשי יקב מדבר, מפתיעים בכל בציר ולטובה ובכל פעם מחדש! יקב מדבר אדום דרומי 2021, קברנה סירה 2020 PLE, לכבוד חגי תשרי תשפ״ה 2024

יקב מדבר אדום דרומי 2021

רשמי טעימה שלי: התערובת החזקה הזו של סירה עם קברנה פרנק, משדרת בדרך כלל פרי יער על האף, עם נימות של טבק, שחור ופלפל. באף, הוא נושא פרי יער ושזיף, עם תת גוון עדין של אניס. התבלין של הקברנה פרנק, מגיע דרך הפרי הבשל של הסירה. החך, עגול, בשל, קטיפתי עם עדינות רבה. טעמי פירות יפים (תותים בשלים ושזיפים מיובשים) עם טאנינים רכים/משולבים במיוחד. איזון טוב. סיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 70% ענבי סירה, 30% ענבי קברנה פרנק

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח. לא מבושל. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד. בהשגחת דוב לנדאו שליט״א למהדרין מן המהדרין

מחיר מומלץ לצרכן: 85-75 ₪.

יקב מדבר קברנה סירה  PREMIUM LIMITED EDITION 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, רובי, עם רמזים לאדום כהה. האף, נשלט על ידי ענבי הסירה, עם תווי פרי עזים, ערער, ​​פרי דובדבן כהה בשל, קצת רוסטביף, זית שחור, פירות אדומים כמו פטל, אוכמניות ותות, כמו גם רמזים, לפלפל שחור גרוס. האלון, מעניק ניחוחות של וניל, קינמון ושקדים קלויים ומעניקים לו ניחוחות גדולים יותר ומורכבות. הקברנה סוביניון, הוא הזן הדומיננטי בחך, בהיותו היין בעל גוף מלא, מובנה. טעמי תמצית פירות עוצמתית של שזיפים מיובשים, דובדבנים שחורים בשלים, שוקולד, פטל שחור, מבנה טאנין משובח, התורמים להתמדה וסיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ממסך קברנה סוביניון וענבי סירה

תיאור היין על פי היקב: יין הדגל של היקב בעשייה האדומה, עשוי משורות הגפנים הטובות ביותר בכרם.

זוכה מדליית כסף בקטגוריית ממסכים מעל 140 ₪ בתחרות אשכול הזהב 2022

אלכוהול: 14.5%

בקבוק: 750 מל״ל

התיישנות: היין התיישן 15 חודשים בחביות צרפתיות. היין ימשיך וישתבח היטב בשנים הבאות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד. בהשגחת דוב לנדאו שליט״א למהדרין מן המהדרין. כשר לקידוש גם לדעת הרמב״ם והבית יוסף. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב מדבר

עמיר חריזי מועדון הלקוחות: 0525932200

[email protected]

רחוב סדן 10

רובע האומנים ערד 89095

טל’ 08-8662100

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top