ביקב רקנאטי ממשיכים בעשייה, גם מקו העימות ולמרות הקשיים יוצאים עם בשורה חדשה הצצה ראשונה ליינות מסדרת ״כרמי הגליל״ סדרה חדשה של יקב רקנאטי לקראת ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

ביקב רקנאטי, מתמודדים כבר כשנה עם מציאות מורכבת, בהיותו ממוקם ממש על גבול לבנון,
וכרמיו נמצאים חלקם אף על גדר הגבול. ועדיין הייצור נמשך, עם אופטימיות רבה, ואמונה כי
הטעמים הנפלאים של הגליל ישמחו כל בית בישראל בחג הזה. ביקב רקנאטי ממשיכים בעשייה, גם מקו העימות ולמרות הקשיים יוצאים עם בשורה חדשה הצצה ראשונה ליינות מסדרת ״כרמי הגליל״ סדרה חדשה של יקב רקנאטי לקראת ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024.

סדרת ״כרמי הגליל״, סדרה חדשה מבית יקב רקנאטי, תושק בעוד מספר חודשים. סנונית ראשונה מהסדרה, 2 יינות לבנים, יוצאים לשוק במיוחד לכבוד ראש השנה.
בסדרת ״כרמי הגליל״ יינות זניים, שענביהם ניטעו ברחבי הגליל כנטיעות איכות, בחלקות כרם מובחרות, במטרה לבטא את הטרואר הגלילי דרך זן הענבים וסגנון העשייה. מדובר ביינות מזנים קלאסיים, לצד זנים ים תיכוניים, המשקפים נאמנה את האני מאמין של יקב רקנאטי.

יקב רקנאטי כרמי הגליל שרדונה 2023

רשמי טעימה שלי: אף אלגנטי של ניחוחות יערת דבש ולימון, קמים ועולים מהכוס, עם רמזים עדינים של אננס ואגוז מוסקט, מסתחררים מאחורי הקלעים. בחך, תפוח, מלון טל דבש ניואנס אלון ואננס רך, כולם ממוסגרים על ידי רמיזת מליחות נפלאה. עמוד שדרה מדויק, אך מעודן, חומצי, נושא את אורכו של היין הזה, מחזיק את כל האלמנטים עד לסיומת ארוכה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה מכרמים בגליל, בגובה 600-800 מטר מעל פני הים, שגפניהם נטועות באדמה בזלתית אבנית.

עשיית היין: בתהליך הייצור עברו הגפנים סחיטה אינרנטית עדינה, תסיסה בטמפרטורה נמוכה ויישון משולב של חביות אלון צרפתי גדולות ומיכלי נירוסטה למשך 8 חודשים, על המשקעים, להוספת מורכבות ועושר לצד רעננות וטוהר פרי.

תיאור היין על פי היקב: ליין ארומות פרי הדר ופירות גלעין, המלווים בארומה עדינה של חביות עץ האלון, בהן תסס והתיישן חלק מהיין.

אלכוהול: 12.5%

יינן: קובי ארביב יינן ראשי

התיישנות: יישון משולב של חביות אלון צרפתי גדולות ומיכלי נירוסטה למשך 8 חודשים

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לשיטה הב"י לכל ימות השנה וחג הפסח. הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית, הופרשו תרומות ומעשרות כדין. לא מבושל. בהשגחת בד"ץ בית יוסף. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. בהשגחת בד"ץ חתם סופר בני ברק כשר למהדרין U P 

ידידותי לטבעונים – VEGAN FREINDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

יקב רקנאטי כרמי הגליל סוביניון בלאן 2023

רשמי טעימה שלי: יין שופע ויטאליות חיננית ומלא הבעה, עם טעמים לבביים של ליים מדגישים. שכמיית דומדמנית ופסיפלורה. גוף קל עד בינוני, עם חמיצות מרעננת המרעננת את החך. סוביניון בלאן ארומטי בסגנון קלאסי.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סוביניון בלאן, מכרמים בגליל העליון (גפנים ותיקות, מ-1992, בכרם בן זמרה) ובתל פארס שברמת הגולן, בגבהים של 750-840 מטר מעל פני הים, שגפניהם נטועות באדמת טרה רוסה ובזלת.

עשיית היין: בתהליך הייצור עברו היינות סחיטה אינרטית עדינה, תסיסה ויישון במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, על משקעי היין, לשמירה על רעננות הפרי ולהוספת טקסטורה עשירה ורחבה.

תיאור היין על פי היקב: ליין ארומות אשכולית לבנה, עשבוניות רעננה ופרחי בר.

אלכוהול: 12%

יינן: קובי ארביב יינן ראשי

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לשיטה הב"י לכל ימות השנה וחג הפסח. הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית, הופרשו תרומות ומעשרות כדין. לא מבושל. בהשגחת בד"ץ בית יוסף. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. בהשגחת בד"ץ חתם סופר בני ברק כשר למהדרין U P 

ידידותי לטבעונים – VEGAN FREINDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

להשיג בחנויות היין המובחרות.

"עוד לפני שנטעה גפן אחת בכרמים של היקב, לני רקנאטי ואורי שקד כבר נטעו את החלום”. החלום היה להביא את בשורת יינות האיכות לאניני היין בארץ ובעולם, להפוך את יקב רקנאטי לשם נרדף למצוינות בינלאומית בעולם היין.

יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 על ידי לני רקנאטי ואורי שקד. מטרתם הייתה הקמתו של יקב חדש אשר יפיק יין ישראלי איכותי ומקורי. פילוסופיית היקב מכוונת ליצירת יינות מקומיים ומקוריים, יינות שיבטאו בצורה הטובה ביותר את אקלים המקום, האדמה ואת שנות הבציר.

את תהליך הפקת היין מוביל היינן הראשי קובי ארביב, אשר החל את עבודתו ביקב בשנת 2006, ובמרוצת השנים התפתח ולמד את עולם היין כאוטודידקט. ארביב, יינן מוכשר ומקורי המאמין בהתאמת הזנים הים-תיכוניים לאקלים הארץ-ישראלי, פילוסופיה ייננית אותנטית, השואפת לשקף ביצירת היין את אזור הגידול, הכרם, וזן הענבים הגדל בו.

ליקב כרמים באזורי הגידול האיכותיים ביותר בארץ, והוא מגדל בהקפדה יתרה זנים ים תיכוניים יחודיים, כגון: פטיט סירה, מרסלאן וקריניאן, זנים מקומיים (מראווי) וכל זאת במקביל לגידול זנים בינלאומיים קלאסיים, כגון: קברנה סוביניון, סוביניון בלאן, שרדונה וזנים אחרים.
היקב גאה על הישגיו חסרי התקדים השנים האחרונות, הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית. אך אינו נח על זרי הדפנה וממשיך לטפח כרמים חדשים, לבצע מחקרים בתחום החקלאי והיינני, והחשוב מכל – להפיק יין באהבה גדולה, תוך שאיפה לשיפור מתמיד ולביטוי מיטבי של הטרואר הארץ ישראלי הנפלא העומד לרשותנו. יקב רקנאטי, סמל של מצוינות".

יקב רקנאטי

פארק תעשיות רמת דלתון,
מרום גליל

04-6222288

[email protected]

קרדיט צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top