חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רקנאטי – J A C O B יין הדגל של היקב

בימים אלה, יקב רקנאטי משיק את J A C O B יין הדגל של היקב. יין ייחודי זה המובא בפניכם לאחר תקופת התיישנות ארוכה במיוחד של למעלה מ 5 שנים, הינו שילוב של שני זנים איכותיים מחלקות כרם מובחרות – חלקת קברנה סוביניון "כרם יפתח" הנטועה בגליל העליון וחלקת קריניאן "כרם פרא" הממוקמת בשפלת יהודה. יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 על ידי לני רקנאטי ואורי שקד. מטרתם הייתה הקמתו של יקב חדש אשר יפיק יין ישראלי איכותי ומקורי. פילוסופיית היקב מכוונת ליצירת יינות מקומיים ומקוריים, יינות שיבטאו בצורה הטובה ביותר את אקלים המקום, האדמה ואת שנות הבציר. היקב גאה על הישגיו חסרי התקדים השנים האחרונות, הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית. אך אינו נח על זרי הדפנה וממשיך לטפח כרמים חדשים, לבצע מחקרים בתחום החקלאי והיינני, והחשוב מכל – להפיק יין באהבה גדולה, תוך שאיפה לשיפור מתמיד ולביטוי מיטבי של הטרואר הארץ ישראלי הנפלא העומד לרשותנו. יקב רקנאטי, סמל של מצוינות.

סדרת ג'ייקוב

יין זה נושא עימו סיפור של מורשת, יוקרה, איכות יוצאת דופן וחיבור מופלא של אדם ואדמה. לאחר מחשבה רבה בחרנו ליין את השם JACOB – שמות אבותיהם של לני רקנאטי ואורי שקד. ללני ואורי כברת דרך ארוכה יחדיו, בדיוק כמו הבלנד, חיבור של שני צדדים אשר משלימים זה את זה. יצירת מופת ייחודית בכמות קטנה ומוגבלת של 3000 בקבוקים בלבד.

היין, מבציר 2017, הוא שילוב של שני זנים – קברנה סוביניון מחלקת כרם בגליל העליון וקריניאן מחלקת כרם בשפלת יהודה. שילוב עוצמתי של שני אזורי יין ושני זנים שיצרו יין עשיר בארומות של קסיס, דובדבן, שזיף שחור ותבלון ים תיכוני. היין הופק בתהליך ארוך ומורכב, שהה במשך שנתיים בחביות ו-5 שנים נוספות בבקבוקים.

היין היה אמור להיות מושק יחד עם פתיחתו הרשמית של מבנה היקב החדש, בדלתון שבגליל העליון, על גבול לבנון, אך אירועי המלחמה שינו את התוכניות והיקב פועל בימים אלה במתכונת ייצור בלבד ולא מקבל מבקרים.

יקב רקנאטי משיק את J A C O B יין הדגל של היקב.

 

סוג היין: אדום יבש

 

כרם: יפתח, גליל עליון.

 

זנים: קברנה סוביניון.

 

קרקע: טרה רוסה עם מעט גיר.

 

גובה: 600 מטר מעל פני הים.

 

ייננות: בציר ידני וסלקטיבי. השריה קרה ודימום על מנת להעלות עושר וריכוז פרי המלווה בטמפרטורת תסיסה מתונה ונוזל חופשי בלבד (Free Run) ללא סחיטה כלל, יישון במשך 18 חודשים בחביות אלון צרפתי גדולות.

 

רשמי טעימה מטעם היקב: מבנה טאני רך ועגול, גוף בינוני עד מלא, חומצה מאוזנת וסיומת ארוכה ומתובלנת. היין עשיר בארומות קסיס, דובדבן, שזיף שחור, אגוזים ותבלון ים תיכוני.

 

יינן ראשי: קובי ארביב

 

בקבוק: 750 מל"ל.

 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

 

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לשיטת הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח. הענבים נקיים מחשש  ערלה ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בהשגחת הרב אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. בד"צ בית יוסף. לא מבושל.  בהשגחת הבד"ץ חתם סופר כשר למהדרין. U P

 

מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪.

זמין למכירה בחנויות יין נבחרות בלבד.  

 

יקב רקנאטי

פארק תעשיות רמת דלתון,

מרום גליל

04-6222288

[email protected]

קרדיט תמונה: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top