חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבחים למעצב תווית יין ישראלי ב 2 אתרי אינטרנט מובילים לתחום תווית יין ועיצוב המוצר

האתרים: ,The Dielineכתובת: www.thedieline.com ו- Packaging Of The Word  כתובת:  www.packagingoftheworld.com  הציגו 2 עבודות בתחום עיצוב התווית של המעצב הישראלי, ישראל יוסף שעיצב את תווית היין של יינות FUSION   ו- TOUCH by FUSION, אותם מייצר דורון יצחקי ברחבי העולם. כל אחד מהאתרים נותן במה למעצבים מכל רחבי העולם להציג את עבודותיהם. ואולם אוצרי ועורכי התוכן של האתרים מציגים בכל יום רק עבודות נבחרות מתוך כל העבודות המגיעות לאתר, בצירוף הסבר על המותג והעיצוב שנעשה עבורו.

כך כתבו האתרים על עבודת העיצוב של ישראל יוסף

שם היין: שיראז/מרלו ושיראז/ קברנה סוביניון 2005, אוסטרליה

עיצוב התוויות הוא מינימליסטי ויוקרתי עם ערך נתפס גבוה העולה בקנה אחד עם איכותו של היין.

על מנת לתת מענה לטיב המוצר גם ברמה החזותית נבחרה שפה ויזואלית פשוטה ונקייה ממרכיבים גרפיים מיותרים. כאלמנט מוביל נבחרה האות "אף" המייצגת את שם המותג, "פיוז'ן", שעברה סגנון טיפוגרפי כך שתייצר קומפוזיציה מעניינת ומתח על גבי התווית. הרכיבים הגרפיים כולם מונוכרומאטיים, למעט 2 נקודות בהטבעה צבעונית בגוונים חיים, על מנת לתת קונטרסט לאפרוריות וליצור משיכה אצל המתבונן."

לינק לפוסט: http://www.thedieline.com/blog/2012/9/20/fusion-wines.html

שם היין: גוורצטרמינר 2010, אלזס, צרפת

תווית שעוצבה עבור הגוורצטרמינר הצרפתי של Touch by Fusion

"הרעיון שעמד מאחורי עיצוב התווית היה ליצור תחושה של מורשת יין משפחתית ארוכת שנים.

על מנת להביא לידי ביטוי את הקונספט, סוגננה מסגרת התווית באופן "בארוקי", ולכך נוספו רישום ידני של הכרמים במחוז אלזס, יחד עם פונט סריפי. כל זאת בכדי להקנות חזות מסורתית ליין ובסיס לסיפור העומד מאחוריו."

לינק לפוסט: http://www.packagingoftheworld.com/2012/10/touch-winery.html

על ישראל יוסף, מעצב גרפי ומעצב מוצר, בוגר בצלאל.

הסטודיו הוקם בשנת 2008 ומתמחה במתן פתרונות מגוונים בתחום המיתוג, המיתוג המחודש, העיצוב הגרפי ועיצוב המוצר, תוך שימת דגש על דיוק וירידה לפרטים.

השילוב בין העיצוב הגרפי ועיצוב המוצר מעניק יתרון גדול לסטודיו ומאפשר לו להציע מגוון רחב יותר של פתרונות תדמיתיים ושיווקיים ללקוחותיו, החל משלב גיבוש האסטרטגיה, דרך פיתוח הזהות התאגידית וכלה בעיצוב האריזות, המוצרים וחללי הפנים. והכל תחת קורת גג אחת.

בין לקוחות הסטודיו ניתן למצוא יקבים מובילים, מסעדות שף, חברות תקשורת, היי – טק, נדל"ן ומותגי אופנה .על ישראל יוסף באתר:  www.israelyosseph.co.il

עוד על יינות FUSION  באתר: www.fusionwines.co.il

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top