Search
Close this search box.

הטעם האהוב והמוכר – עכשיו גם כשר חברת א.ג.ת.ד השלימה את תהליך הכשרות של מותג הוויסקי האירי "TEELING WHISKEY" – "טילינג", המשווק על ידי א.ג.ת.ד מזה לא מעט שנים, יגיע כעת לרוב נקודות המכירה בישראל.

בשורה לחובבי הוויסקי האיכותי בישראל ולשומרי המסורת שביניהם: אחרי תהליך ארוך ומורכב, חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל – השלימה את הליך הכשרות עבור מותג הוויסקי האירי האהוב "TEELING WHISKEY".

מזקקת טילינג של היום נפתחה רשמית בשנת 2015. עם זאת, היסטוריית הזיקוק של המשפחה באירלנד משתרעת עד 1782. עת וולטר טילינג, הקים מזקקת מלאכה ב-Marrowbone Lane באזור Liberties של דבלין. כיום מזקקת טילינג החדשה נמצאת במרחק יריקה מהמקום שבו וולטר הקים את המזקקה שלו בלב דבלין. 

אם בעבר רוב מותגי הוויסקי היו מקבלים כשרות ללא בעיות בשל העובדה שאין במשקה כוהל ענבים, בשני העשורים האחרונים מזקקות וויסקי ברחבי העולם החלו לייצר גם קוניאק, רום, בירה ועוד – מה שהקשיח את הקריטריונים לקבלת כשרות עבור כל מותג. אולם, מזקקת טילינג מייצרת מספר סוגים של וויסקי בלבד והמותג קיבל כעת את הכשרות על ידי גוף מוכר ברבנות הראשית לישראל.

א.ג.ת.ד השקיעה לא מעט משאבים בתהליך וכעת מחיר הוויסקי יתעדכן כמו כל מוצר כשר ביחס לתקופה שנמכר ללא כשרות בישראל. בכך, "TEELING WHISKEY" המשווק על ידי א.ג.ת.ד מזה לא מעט שנים, יגיע כעת לרוב נקודות המכירה בישראל.

"TEELING WHISKEY" מיוצר במזקקה הראשונה שנפתחה בעיר דאבלין מזה 125 שנים על ידי ג’ק וסטיבן טילינג, דור ממשיך למשפחת יצרני וויסקי, למעלה מ-200 שנה. "טילינג" ידוע כוויסקי שלא מסונן לפני הביקבוק, כאשר במזקקה מקפידים להשאיר כמה שיותר גוף, אופי ועושר בבקבוקים האהובים שנמכרים בהצלחה בכל רחבי העולם.

"TEELING WHISKEY"

סוג: וויסקי אירי

מדינה: אירלנד

אלכוהול: 46%

כשרות: הרבנות הראשית לישראל

רשמי טעימה שלי: צבע, זהב וענבר.  אף, מקסים, מזמין כל חובב וויסקי. "מתיקות" פירותית, שוקולד מריר לצד תבלינים "חמים", מלון כתום, עץ ולימון מתוק בשל. חך, אלגנטי, טעים, חלק מאוד, תבלינים חמים כג'ינג'ר, ציפורן, קינמון, פלפל לבן, לצד שוקולד חלב, עץ אלון קלוי, חמאה. גוף בינוני. מרקם מורכב מאוזן היטב. גימור, ארוך ומתמשך עם עץ אלון יבש ומתיקות חמימה. 

 

א.ג.ת.ד אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי נכנסת לשוק חדש ותשווק מגוון מוצרים, מקוויאר וביצי דגים, דרך שימורים ועד לחטיפים, שוקולד ושאר ממתקים של מותגים מאיטליה, רוסיה, אוקראינה, גרמניה, פולין, יוון וגם איחוד האמירויות

התחרות בשוק מותגי מזון הפרימיום הולכת וגדלה – חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל, הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי, ועתה היא נכנסת לשוק חדש, כאשר היא פותחת חטיבת מזון חדשה בחברה המשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים. 

בשלב ראשון חתמה חברת א.ג.ת.ד מתחילה עם הסכמי ייבוא ושיווק עם ענקית המזון האמריקאית DEL MONTE, מותג המיצים האיטלקי Granini, מותג המזון הגרמני DOVGAN, חברת המזון הרוסית SMAK, מותג הממתקים האוקראיני ZOLOTOI VEK, מגוון חטיפי השוקולד הפולני MATEO, חטיפים מלוחים ומתוקים של חברת LAURIERI האיטלקית, חטיפי צ'יפס של חברת HUNTER FOODS מאיחוד האמירויות, שימורי הזיתים של חברת AGATA היוונית, קוויאר של חברת LEMBERG הגרמנית, דגים מיובשים של חברת BAKREU הרוסית וביצי דגים של חברת MR. MORIS האיטלקית.

מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, כבר עשתה את צעדיה הראשונים כיבואנית מזון במנעד מצומצם יחסית ועתה היא פותחת את החטיבה שמרחיבה את מגוון מותגי הפרימיום אותם היא משווקת ובכוונתה להרחיב פעילות זו.

חברת א.ג.ת.ד מייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי. החברה נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת באזור התעשייה של נתניה. היעוד המרכזי של החברה הוא בניית מערך שיווק ולוגיסטיקה.

יבגני טורגובצקי, בעלים ומנכ"ל א.ג.ת.ד: "לאחר שנים של ניסיון ומוניטין בתחום ייבוא האלכוהול והיין לישראל, זה אך טבעי שחברת א.ג.ת.ד תתרחב לשוק מותגי הפרימיום ומוצרי המזון. העלייה בביקושים, הטעם הישראלי שמשתנה ופונה יותר ויותר לשוק הבינלאומי והרצון לצרוך מוצרי איכות בלעדיים הביאו אותנו להיכנס לשוק המזון ולהמשיך להתייצב ברשתות השיווק, המעדניות וחנויות האלכוהול והיין המובילות בישראל גם עם מותגי המזון שאנו מתחילים לייבא. זוהי השלמה טבעית לפעילותה של חברת א.ג.ת.ד, שרק תלך ותתרחב, כמו התחרות בשוק המזון הישראלי".

א.ג.ת.ד

קרדיט תמונה: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top