מרזח פסט – במהלך שלושת השבועות שבין ה- 16.9.12-8.10.2012, ילבש פאב בית המרזח (רמת ישי) חג בירה משל עצמו !

כל חובב אלכוהול ובירות בפרט, מכיר את פסטיבל ה-אוקטורבר'פסט הגרמני המסורתי, אשר מושך אליו תיירים רבים מכל העולם. פסטיבל זה מתקיים כמדי שנה ב-16 לספטמבר במחוז בוואריה שבגרמניה (מינכן), ומוקדש כל כולו לשתיית בירות. השנה, הפסטיבל הנודע מגיע בפעם הראשונה גם לעמק יזרעאל במלוא הדרו, במסגרת חגיגות של בירות ושמחה אין קץ שצפויות למשוך חובבי בירות מכל קצוות הארץ!

במהלך שלושת השבועות שבין ה- 16.9.12-8.10.2012, ילבש פאב בית המרזח (רמת ישי) חג בירה משל עצמו, כשכל צוות העובדים והברמנים ילבשו תלבושות מיוחדות לפסטיבל, והמקום יהיה מקושט כולו: מבפנים ובחוץ! לרגל המרזח'פסט.

את סיומו של הפסטיבל יציינו ב-7.10 בשילוב אירוע חגגי ומסורתי, שמחת תורה, שצפוי לארח לא פחות מ-1200 חובבי בירות מכל הארץ .

בית המרזח הוקם באזור התעשייה השומם של רמת ישי בשנת 2000 על ידי שלושה חברי ילדות שאלכוהול ותרבות שתייה היה חלק בלתי נפרד מחייהם, החזון היה לתת אלטרנטיבה אמתית בעמק. במהרה עם הצלחת המקום, הפך פאב בית המרזח למקום עם כמות הבירות מהחבית הגדולה ביותר ארץ, פאב טיפוסי אמתי המתאים לחובבי אלכוהול .

עם השנים היה בית המרזח החלוץ שהקים חדר קירור לחביות הבירה בארץ , דבר שומר את הבירות טריות ומזרים אותם לכוס השתייה בטמפרטורה הנכונה. רעיון ייחודי בזמנו שהביא מהפכה וגרם לכך שהמקום יוכל להחזיק את כמות הבירות העצומה שהוא מחזיק, מעל ל- 30 ברזי בירה מבלי לפגום באיכות הבירה הנמזגת. בית המרזח יש מגוון ייחודי של אלכוהול, יותר מ170 סוגי וויסקי , חלקם נדירים ואינם מיוצרים יותר, מאות סוגי קוניאק, וודקה, ליקרים ועוד..

* מהדורות בירות גרמניות בהזמנה מיוחדת (!) למרזח'פסט:  
מגיעות במיוחד:  פאולנר וויס , פאולנר סלבטור, פאולנר אוקטוברפסט.

לצד קבועות ואהבות הנמצאות בפאב : טוכר וויס (בהירה), טוכר דונקל (כהה), טוכר לאגר בהירה, טוכר אוקטובפסט ובישופ דופלבוק .

סיפורו של בית המרזח

בית המרזח הוקם בשנת 2000 על ידי שלושה חברי ילדות שאלכוהול ותרבות שתייה היה חלק בלתי נפרד מחייהם, הפאב הוקם באזור התעשייה השומם של רמת ישי –  החזון היה לתת אלטרנטיבה  אמיתית בעמק לצאת ולשתות בירה … במהרה עם ההצלחה של המקום הפך להיות המקום עם כמות הבירות מהחבית הגדולה ביותר ארץ, פאב טיפוסי אמיתי המתאים לחובבי אלכוהול .

עם השנים היה בית המרזח הראשון בארץ שהקים חדר קירור לחביות הבירה , ששומר את הבירות טריות ומזרים אותם לכוס השתייה בטמפרטורה הנכונה. רעיון ייחודי בזמנו שהביא מהפכה וגרם לכך שהמקום יוכל להחזיק את כמות הבירות העצומה שהוא מחזיק, 30 ברזי בירה מבלי לפגום באיכות הבירה הנמזגת.

בית המרזח מציע מגוון ייחודי של אלכוהול, יותר מ170 סוגי וויסקי , חלקם נדירים ואינם מיוצרים יותר, מאות סוגי קוניאק, וודקה, ליקרים ועוד..

משהוקם בית המרזח, איכות השירות והדאגה לכל פרט וכל לקוח שמגיע משכה אליה את צעירי ובלייני העמק והצפון והשמועה הביאה למקום בליינים מכל קצוות הארץ . המקום שהיה בבת עינו של כל חקלאי שרצה לשתות בירה בסוף יום עבודה נהיה עם רדת החשכה דאנס בר קצבי ותוסס.

גם בנושא המוזיקה היה בית המרזח הראשון שהחליט שכל יום צריך תקליטן , לטובת השמעת מוזיקה ורסטילית, כל יום אצלנו הוא חגיגה מוזיקלית אחרת , משנות ה60-70 ועד הלהיטים הכי עדכניים של היום..וכמובן המון מוזיקה ישראלית שמתאימה לקהל הגדול של עמק יזרעאל.

בשנת 2011 ,עלה בצעד מפתיע בית המרזח לקומה השנייה של מתחם בית המרזח,

קומה זו יותר נמוכה ומעניקה אווירה חמה יותר ונותנת למקום אווירה והרגשה של פאב אירי טיפוסי,

יחד עם המטבח החדש שמוציא מנות אוכל משובחות לצד האלכוהול ששותים בפאב.

מלבד זאת פעם בשנה עורך בית המרזח בשמחת תורה חגיגת צהריים ייחודית למקום, חגיגה אמיתית לקהל לקוחותיו בו הם יכולים לשתות את כל סוגי הבירה וליהנות מאווירת טברנה קיצית .

בית המרזח – בר   

אזור התעשייה רמת ישי

טלפון: 9930874- 04

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top