חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בן חיים SENNA קברנה סוביניון מרלו 2019 לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב בן-חיים, ״הנו יקב בוטיק משפחתי הממשיך מסורת גידול יין שהחלה ע”י אבות המשפחה לפני שישה דורות, מאז  1932. בשנת 1970 הקימו רות ואלי בן-חיים בביתם שברמת חן, יקב ביתי, ולאחר 27 בצירים החליטו לייסד יקב בוטיק. כעבור זמן קצר הועבר היקב לכפר אז”ר, ולאחר מכן לרמת השרון. במרתף הבית של המשפחה שמור אוסף של 46 שנות בציר. את האהבה ליין ולעשייתו, קיבלנו מאבות המשפחה שעסקו בשמך דורות רבים ביצור חביות יין באזור קוטנר ברומניה, ואז קום המדינה- בישראל. כאשר עלו לישראל, הקימו במגדל העמק את המפעל הראשון בארץ לייצור חביות יין מעץ אלון. אלי בן-חיים החל לעבוד במפעל זה כעוזר חבתן, שם ספג את האהבה לחביות היין וירש את סודות המקצוע של גידול היין בחביות. יקב בן חיים פועל על פי קוד מצוינות קפדני דבר המאפשר הפקת יינות איכותיים מכל בציר. יקב בן חיים SENNA קברנה סוביניון מרלו 2019 לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב בן חיים SENNA קברנה סוביניון מרלו 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, עשיר וניחוחות חסרי מעצורים, של דובדבן שחור, פטל ודומדמניות, עשב מלוח מיובש ומוקה, עם רמזים של ליקוריץ, ציפורן ו-וניל. מתרחב בחך הקדמי, בונה לחך אמצע צפוף ועשיר. היין מספק מרקם בשכבות, של טאנינים בינוניים וטעמים של פירות שחורים, שימור פטל וקקאו, תווים חזקים של פירות בשלים ותבליני אפייה.

גימור ארוך ומתמשך, מונע תבלינים, עם רמזים של עץ אלון קלוי ו-וניל.

סוג היין: אדום יבש

SENNA – השם ״סנה״, הינו השם האומנותי של מייסדת היקב, הגב’ רות בן-חיים.

סדרה: "TRADITION" הסדרה המסורתית

הרכב זני: 70% ענבי קברנה סוביניון, 30% ענבי מרלו, קברנה פרנק ופטיט סירה

כרמים: הגדלים בחלקת הכרם הוותיקה של היקב בהר מירון.

תיאור היין על פי היקב: בלנד מרתק של זנים בורדולזיים. יין עדין ונעים לשתייה. חביב הקהל ויתאים כמעט עם כל מנה, אם בשרית ואם חלבית.

אלכוהול: 14%

יינן: איתי בן חיים

התיישנות: 20 חודשים בחביות עץ אלון מובחרות.

בקבוק: 750 מ"ל

תאריך מילוי: 7.2021

טמפרטורת הגשה מומלצת: 17°-18°־℃

כשרות: כשר למהדרין לפסח ולכל ימות השנה. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות כדת וכדין. בהשגחת הרבנות המקומית רמת השרון, בד״צ בית יוסף ובד״ץ מחזיקי הדת. בקבוק חדש. לא מבושל. ללא מוצרים מהחי.

סיקור ג’נסיס רובינסון

סיקור JAMES SUCKLING 

מחיר מומלץ לצרכן: 110-125 ₪.

יקב בן-חיים

מנהלת שיווק ומכירות
קרן בן-חיים

טל: 03-534-6748
[email protected]l

יינן ראשי – איתי בן-חיים
[email protected]

יו”ר – אלי בן-חיים
[email protected]

טל.   03-534-6748
נייד. 050-760-5023

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top