חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" ממליצים על: Lovatelli Barbera D’asti DOCG Superiore, Lovatelli Salento Primitivo 2022, Bartenura ,Dolce Noir לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

"צור עולם של יין", הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. "צור סוכנויות" מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות! "צור עולם של יין" ממליצים על: Lovatelli Barbera DOCG Superiore 2021 , Lovatelli Salento Primitivo 2022, Bartenura ,Dolce Noir לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

2021 Lovatelli Barbera D’asti DOCG Superiore

רשמי טעימה שלי: ארומטי באף, תערובת של פירות יער ועשבי תיבול יבשים כרוזמרין עם נגיעות פלפל לבן, תותים בשלים, דובדבנים אדומים ופטל עם ניואנסים עשבוניים. בחיך, היין מרובד בשכבות עשירות עם תווים של אוכמניות טריות, תבלין הל, עם רק רמז לאדמת חימר. החומציות הפירותית והסיומת הרעננה של היין, מתארכות על ידי אחיזה קלה של טאנינים.

מותג: lovatelli

סגנון: יין אדום יבש

זן: ברברה

אזור: אסטי, פיימונטה, איטליה

תיאור היין על פי היקב: צבע, אדום עמוק עם השתקפויות סגולות. האף, מציע ניחוחות עזים של שזיף ודובדבן, דובדבני אמרנה ופטל שחור. הטעם, מלא, עם תווים פירותיים של פירות יער אדומים ותבלינים.

התאמה לאוכל: הולך עם מנות בשריות, מנות פסטה עם רטבים אדומים, ברביקיו או גבינות קשות ומיושנות.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 14%

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף. באישור הרבנות הראשית לישראל. מבושל פרווה. בד"ץ בית יוסף. בהשגחת הרב מנחם מאיר ווייסמאגדל. בהשגחת הרב אברהם חזן  בד"ץ מהדרין מילנו איטליה. U P

מחיר מומלץ לצרכן: 105 ₪.

 2022 Lovatelli Salento Primitivo

מותג: Lovatelli

רשמי טעימה שלי: צבע, רובי. באף, ניחוחות של פירות יער מיובשים, בזיליקום יבש מתוק, דפנה ודובדבנים מאובקים בקקאו. חיך, עם גוף בינוני עד מלא, עם טעמים בשלים וחריפים של פירות יער ודובדבן חמוץ. סיומת מרירה, עם טאניני קקאו כהים שמתפוגגים במהירות. יין קצת מאכזב.

סגנון: יין אדום יבש

זן: פרימיטיבו (זינפנדל)

אזור: סלנטו,איטליה

תיאור היין על פי היקב: צבע, אדום עז עם השתקפויות סגולות. באף, ארומות של ריבת פירות אדומים, דובדבן מרסקה, שזיף מיובש. רמזים של וניל וציפורן. טעם קטיפתי, מלא והרמוני.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 13.5%

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף. באישור הרבנות הראשית לישראל. בד"ץ בית יוסף. בהשגחת הרב מנחם מאיר ווייסמאגדל. בהשגחת הרב אברהם חזן  בד"ץ מהדרין מילנו איטליה. U P

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

Bartenura Dolce Noir

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של דובדבן שחור, שזיף ופטל. על החיך, טעמי הפירות האדומים שולטים, עם רמז עדין של מינרליות ארצית ומגע של תבלין.  שילוב מענג של תווים פירותיים וארציים עם נגיעה מתקתקה מאוד נעימה. המתיקות משולבת היטב, עם סיומת מתמשכת ומשביעה.

מותג: bartenura

סגנון: יין אדום חצי מתוק

זן: קברנה סוביניון, ברברה

אזור: פיימונטה,איטליה

על היקב: ברטנורא הוא מותג סדרת היינות
האיטלקיים הכשרים מהטובים והנמכרים בעולם. איטליה, בורכה בטרואר נפלא ליין, הרים גבוהים קרבה לים ומזג אויר, מתאים ליינות שכבר מזמן הפכו לקלאסיקה. כל סוג יין, מגיע מהמקום הייחודי לו בתוך איטליה, מעמק הפו, מההרים האפנינים, מטוסקנה, מפיאמונטה ועוד.

תיאור היין על פי היקב: היין האדום המשגע והמתוק למחצה הזה הוא איזון מענג של פירותי
ואדמתי ,האף חושף ניחוחות של דובדבן שחור, פטל ושזיף. המתיקות משולבת היטב, עם סיומת מתמשכת.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 12%

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף. באישור הרבנות הראשית לישראל. בד"ץ בית יוסף. בהשגחת הרב מנחם מאיר ווייסמאגדל. בהשגחת הרב אברהם חזן  בד"ץ מהדרין מילנו איטליה. U P

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

"צור עולם של יין"

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

פקס: 035793211

 [email protected]

תמונות: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top