חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בזק ״גבעת הבשמים״ 2023, סירה 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב בזק הוא יקב בוטיק הממוקם בישוב כרמי יוסף ומייצר יינות איכות מהכרם המשפחתי.​ היקב הוקם בשנת 2008 על ידי חנן ומלכה בזק, אגרונומים בעלי תואר שני אשר הכירו בפקולטה לחקלאות והקימו יחד בית ומשפחה בכרמי יוסף. כיום, המשק מונה כ 450 דונם של ענבי ייו ,ענבי מאכל ונשירים נוספים. חנן צבר את ניסיונו כאשר שימש שנים כמדריך ארצי לגפן במשרד החקלאות ובתפקידים רבים כגון יו"ר  מועצת גפן היין. נציג ישראל בארגון הגפן העולמי בצרפת  O.I.V וכמנהל שרות ההדרכה והמקצוע שה"מ. את עשיית היין למד מחברו הטוב שלמה כהן ז"ל אשר שימש כמנהל מכון היין הישראלי. יקב בזק ״גבעת הבשמים״ 2023, סירה 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב בזק גבעת הבשמים 2023

רשמי טעימות שלי: באף, שפע של פירות טריים וניחוחות פרחים, נעים בין אפרסק לבן ריחני ואגס מיובש, לפריחת הדרים תוססת ויסמין מתובל. חיך, רב-פנים, עם טעם וחמיצות טובה. אפרסק ומשמש בשלים, מתערבבים בשמחה עם האופי הקרמי והאגוזיות של השקדים. יין זה השתלב באומנות, כדי להציע חיוניות, כמו גם אלגנטיות ועדינות.

סוג היין: לבן יבש

סדרה: GLORY

הרכב זני: ממסך של ענבי ויונייה ורוסאן. שני זנים שבשילובם, משלימים זה את זה.

כרמים: הגפנים נטועים בכרם גבעת הבשמים למרגלות כרמי יוסף. הקרקע הגירית אבנית מעניקה ליין מינרליות וארומות נקיות ורעננות של ליים, קליפות הדר מסוכרות וגויאבה.

תיאור היין על פי היקב: היין הותסס בארבע תסיסות שונות ובשילובם נוצר יין עם מרקם רך, עשיר בארומה ובטעם.

אלכוהול: 12.8%

יינן: חנן בזק

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: בהשגחת הרבנות כרמי יוסף. כשר לפסח ולכל ימות השנה. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל. בהשגחת הרב אליעזר הלוי ברוך רב כרמי יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪.

יקב בזק סירה 2021

רשמי טעימה שלי: באף, אוכמניות, פטל שחור, סיגליות ופלפל לבן. תווים קלאסיים של סיגליות ואדמה, כמו גם דובדבנים חמוצים וחריפות מפלפל גרוס ואגוז מוסקט. יש לחך אדמתיות צמחית, עלים, כמו גם חומציות דמוית גרפיט, כדי להחזיק את גרעין הפרי הצפוף הזה. גוף בינוני, עם טעמי שזיפים, פטל שחור טרי, פטל, ליקוריץ, תבלינים ו-וניל. חומציות בהירה, מרעננת את הסיומת המתמשכת.

סוג היין: אדום יבש

סדרה: GLORY

הרכב זני: ענבי סירה

תיאור היין על פי היקב: זן ענבי הסירה הוא אחד הזנים המרכזיים, המשמשים אותנו ביקב. ליין צבע סגול כהה וטעמים של פירות שחורים. הוא עשיר מחד, אך מעודן מאידך, פירותי ובעל חמיצות מאוזנת.

אלכוהול: 14.1%

יינן: חנן בזק

התיישנות: 24 חודש בחביות עץ אלון

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: בהשגחת הרבנות כרמי יוסף. כשר לפסח ולכל ימות השנה. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל. בהשגחת הרב אליעזר הלוי ברוך רב כרמי יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב בזק

054-6306773

[email protected]

ראשון עד חמישי10:00-16:00

שישי-09:00-15:30

בתיאום מראש בלבד

היקב כשר ואינו פועל בשבתות וחגים

קרדיט תמונות: קטלוג היקב לשנת 2024

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top