חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו", משיקה יין אדום יבש כשר לפסח, מאזור ריוחה -2022 SANTALBA VIÑA HERMOSA SELECCIÓN מספרד.

״Bodegas Santalba, שמו של היקב הזה, מגיע מהאיחוד של השם ושם המשפחה של הבעלים והמייסד שלו: סנטיאגו איג'לבה. עם הניסיון שלו שנצבר מאז 1964 בייצור ויישון של יינות ריוחה נהדרים, החליט סנטיאגו איג'לבה להשיק פרויקט אישי משלו, Bodegas Santalba. מאז שמר היקב על אופי משפחתי לחלוטין וזוכה לתמיכת ילדיו, רוברטו ולורה אילבה פרז, המשלבת את מסורת היין של המשפחה אליה הוא משתייך, עם הכשרה ייננית בינלאומית. מסורות אבות ומודרניות כנות, מיטב הענבים והניסיון של הדורות הקודמים שהשאירו לנו את הידע, החוכמה והתשוקה שלהם לארצנו, מאפשרים לנו להציע את האיכות הגבוהה ביותר ביינות שלנו. כמו כן, גידול גפנים אורגני, קיימות ומו"פ ופיתוח, כמו גם הרצון שלנו לשמור על מסורות ייצור ריוחה האותנטיות ביותר, מאפיינים ומגדירים את Bodegas Santalba.״"הסקוטית" מבית "ישרקו", משיקה יין אדום יבש כשר לפסח, מאזור ריוחה -2022 SANTALBA VIÑA HERMOSA SELECCIÓN מספרד.

SANTALBA VIÑA  2022 HERMOSA SELECCIÓN

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום ״ריוחה״, עם גוונים שחורים וקצוות אריחים בהירים. באף, ניחוחות תערובת של תותים אדומים, דובדבנים, טבק טרי, תבלין טורקי, עור ותות עץ, שמובילים ללא מאמץ לחך, עם טעמי שזיפים אדומים, חמוציות, אוכמניות בר וסלע וולקני. פירותיות מפתיעה, חמיצות נעימה ורעננות פנטסטית.

סוג היין: אדום יבש
הרכב זני: היין עשוי מזן ענבים טמפרניו מאזור הגידול ריוחה אלטה שבספרד.

הכרמים: מקור הענבים בכרמים ברי –קיימא הנטועים בגובה של 520 מטר ואינם מושקים.

עשיית היין: ביקב עובר התירוש השרייה בת 24 שעות ולאחריה תסיסה מבוקרת טמפרטורה. בתום התסיסה מועבר היין להתבגרות בחביות עץ אלון
אמריקאי בקלייה בינונית קלה.

תיאור היקב את היין: השהיה בחביות עץ אלון אמריקאי, מעניקה ליין זה אופי המאפיין את
ריוחה. היין בעל צבע אדום אדום וצעיר, ארומתי, פירותי ורענן. ומזכיר מתיקות של וניל.

אלכוהול: 14%

טמפרטורת שתייה מומלצת: 18ºC – 16ºC

בקבוק: 750 מל״ל

התאמה לאוכל: היין מתאים לצד מנות בשר על האש, ריזוטו, קרפצ׳ו, מאכלי קטניות שונים, ומנות אתניות כמו עוף בקארי ומנות פיקנטיות.

כשרות: כשר לפסח פרווה בהשגחת ה UP ובאישור הרבנות הראשית לישראל. יין לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 55.00 ₪.

Bodegas Santalba

ישרקו

את היין, ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top