חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ אספרו רוזה 2023, סירה רזרב 2022 ויקב MAIA גראנאש בלאן 2023 PLAYGROUND,לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב טוליפ, ״נולד מתוך אהבה גדולה ליין ואהבה גדולה לאנשים. היקב מייצר יינות איכותיים, ייחודיים ומרגשים, הנמכרים ברחבי ישראל ובמדינות רבות בעולם. משפחת יצחקי, בחרה בשנת 2003, להקים את היקב בכפר תקווה – ישוב קהילתי למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, על מנת לשלב בין חזון הכפר לתשוקת המשפחה לייצר יין. שילוב מופלא זה הוליד מודל מרגש וראשון בעולם – יקב בוטיק חברתי.
כיום, מעסיק היקב את חברי הכפר בתחומו ונותן להם פלטפורמה להשתלבות בשוק העבודה כאחד האדם. ״אנו מאמינים שתוויות שמים על יין ולא על אנשים״.

יקב MAIA "מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי – ים תיכוני, שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ, לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות נעשים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית.״ יקב טוליפ אספרו רוזה 2023, סירה רזרב 2022 ויקב MAIA גראנאש בלאן 2023 PLAYGROUND,לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב טוליפ אספרו רוזה 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד עמוק, צלול עם קצה פוקסיה בהיר ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות מרוכזים של פירות יער ופירות קיץ, תותים וחמוציות, עוקבים על החך ותופסים את תמצית האביב בכוס. טעמים טריים של דומדמניות אדומות, פטל, דובדבנים אדומים, עם חומציות לימון, מובילים לתחושת פה קרמית ומעט מלוחה, עם סיומת מתמשכת. רוזה מרענן מושלם, ליום חם.

סוג היין: רוזה יבש

יין חדש במהדורת ״פופ-אפ״

סדרה: אספרו – סדרת יינות ייחודיים ומקוריים. הסדרה מורכבת מזנים קלאסיים ומוכרים, באינטרפרטציה אישית וייחודית ליקב טוליפ. אלו יינות נגישים, המתאימים מאוד לאקלים הים תיכוני.

הרכב זני: ענבי מלבק וענבי ברברה

תיאור היין על ידי היקב: ממסך בין ענבי מלבק וברברה, הנבצרים במיוחד לייצור רוזה, ובאופן ידני בשעות הבוקר המוקדמות וממוינים באופן ידני וסלקטיבי. הסחיטה מתבצעת באשכולות שלמים כדי לשמור על רעננות מקסימלית של הפרי וקבלת צבע בהיר. לאחר תהליך הסחיטה, בה ישנה השרייה של הקליפות עם המיץ, המיץ מופרד מהקליפות ונכנס לתהליך תסיסה בטמפרטורה מבוקרת.

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת שתייה מומלצת: מומלץ להגיש מצונן ב- 8ºC – 6ºC

ידידותי לטבעונים

ייננית: דנה בני

כשרות: למהדרין. לא מבושל. בהשגחת בד"צ בית יוסף. הרבנות האזורית עמק יזרעאל בהשגחת טארטיקוב. כשר לפסח למהדרין בהשגחת וועד הכשרות אוקיי. ללא חשש ערלה טבל ושביעית. בקבוק חדש. לא מבושל. K P

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב טוליפ סירה רזרב 2022

רשמי טעימה שלי: בשילוב תווי פרי מתוק, עם ניואנסים מלוחים, היין מציג שזיף כהה, פטל שחור,  ואגוזים קלויים, עם פלפל שחור עדין ומורכבות סגלגלה. פרחוניות עשירה, עשב יבש ותווי ציד באף, ואחריו, חיך עסיסי, המציג משקל בינוני-מלא, מגובה במרקם עדין וטאנינים מלוטשים. יין בנוי היטב עם טעם נעים. גימור יבש. 

סוג היין: אדום יבש

סדרה: רזרב

הרכב זני: ענבי סירה

תיאור היקב את היין: יין זה מסדרת הרזרב, הינו מכרם יחידני באיזור הרי יהודה. היין עשיר מאוד ובעל סיומת ארוכה. לפני הביקבוק, עבר היין סינון גס בלבד, לשימור טעמיו הייחודיים. סדרת הרזרב מורכבת מיינות פרימיום העשויים מזנים קלאסיים שמגיעים ממיטב הכרמים בישראל ומעניקה חוויות
שתייה איכותית ומרגשת. סדרת הרזרב של יקב טוליפ, זכתה בציונים מכובדים וניקוד גבוה ממבקרי יין בינלאומיים.

התיישנות: 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת שתייה מומלצת: 18ºC – 16ºC

תאריך מילוי: 2.2024

ידידותי לטבעונים

יינן: דוד בר אילן

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה. בהשגחת הרב ישראל יאיר ביטון רב המועצה האזורית עמק יזרעאל ללא חשש טבל. ערלה. שמיטה על פי היתר מכירה.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב MAIA- Grenache Blanc stainless steel 2023 – יין חדש!

רשמי טעימה שלי: צבע, זהבהב בהיר, צלול עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות אקזוטיים של אפרסק לבן, יערת דבש, לימון, תפוח ירוק, מלון טל דבש, ומשמשים בשלים, שנפתחים ומתפתחים ללא מאמץ, עם כמה דקות של עירסול. תווים אנרגטיים של פירות מטע והדרים מתובלים, עטופים במרקם טעים ותחושת פה קטיפתית, כולם מגובים בחומציות מעוררת תיאבון, שמחזקת את המתח והאנרגיה של הפרי הטרי.

יקב MAIA מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי – ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות מיוצרים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית.

סוג היין: לבן יבש

סדרה: Playground – סדרת פלייגראונד הינה סדרת יין חדשה של יקב מאיה. סדרה זו הינה מגרש המשחקים של ייננית היקב, דנה בני ולכן, ניתן לצפות בכל בציר גם ליינות שונים. הסדרה נשארת נאמנה לחזון היקב – יצירת יינות ישראלים המתאימים לאקלים, למזג האוויר, לניחוחות ולתרבות הישראלית -ים תיכונית.

הרכב זני: גרנאש בלאן

תיאור היקב את היין: גרנאש בלאן פירותי ופרחוני, יין חדש המיוצר אצלנו לראשונה. הענבים עוברים תסיסה קרה במכלי נירוסטה, לשמירה על רעננות ואופי הפרי, והתיישנות על השמרים (סורלי) לכמה חודשים. ליין ארומות של משמש, תפוח ירוק ופרחים לבנים.

ייננית: דנה בני

יועץ כרם יין: פרופ' קוסטאס

אלכוהול: 11%

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת שתייה מומלצת: 8ºC – 6ºC

כשרות: בד"צ בית יוסף. בהשגחת טארטיקוב. כשר לפסח למהדרין בהשגחת וועד הכשרות אוקיי. ללא חשש ערלה טבל ושביעית. בקבוק חדש. לא מבושל. בהשגחת הרבנות האזורית עמק יזרעאל.

תאריך מילוי: 2.2024

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב טוליפ

יקב MAIA

קרדיט תמונות הבקבוקים: רן הלל ובועז אשכול

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top