חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב סגל גאה להציג את מארז פטיט UF לכבוד פסח אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

הפטיט UF הנו יין מורכב ואלגנטי, בעל ריכוז פרי יוצא דופן, שנעשה ללא סינון והצללה שיהפוך את שולחן ליל הסדר למושלם ויוקרתי. זהו אחד מיינות קונספט קברנה לא מסונן, הכי אלגנטיים שנעשו בישראל, היין בוקבק ללא תהליכי הצללה או סינון. הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל יין עשיר טעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם. במרומי הגליל העליון, בגובה 835 מטרים מעל פני הים, שוכנים הכרמים האיכותיים שבכרמי יקב סגל. כרמים אלו נהנים מאדמה משובחת ותנאי אקלים אידאליים, אשר מניבים ענבים יוצאי דופן באיכותם.

יקב סגל Petit UF – בציר 2020

רשמי טעימה שלי: ניואנסים להפליא עם מבנה מדהים, באף, ניחוחות של אוכמניות, שזיף בשל, דובדבן שחור, קסיס ואלון וניל קלוי, מפתים את החושים. החך, השופע והמלא, מרובד באינטנסיביות, עם אותם טעמי דובדבן שחור וקסיס, יחד עם גימור פולי קפה מתמשך וטאנינים משולבים היטב.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון

תיאור היקב את היין: היין עצמו אקספרסיבי ועוצמתי, בעל צבע אדום-סגול עז. שלל פירות שחורים מציפים את חלל הכוס, אליהם מתלווים תבלינים מתקתקים וארומות עץ אלון, המגיעות מהתיישנות היין בחביות עץ אלון צרפתי. היין אלגנטי ומלא פרי, בעל טאנינים מורגשים, מוצקים, שלבטח יתמתנו ויתעדנו עם התיישנות נאותה בבקבוק. זהו יין מלא, מרוכז ועשיר בטעמים, המבטיח להשתבח עם הזמן.

התיישנות: היין תסס במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

על שנת הבציר 2020: שנת הבציר 2020, התחילה בחורף גשום ביותר, אשר הרווה את האדמות במים ומילא את המאגרים התת קרקעיים. אירועי שלג במהלך החורף, תרמו לתרדמה עמוקה בכרמים, צבירה של מנות קור רבות, ובעזרת זמירה נכונה, הבאנו את הכרמים להתעוררות אחידה וחזקה לקראת האביב. החודשים שקדמו לתחילת הבציר היו חמים יחסית ונרשמו כמה מהטמפרטורות הגבוהות ביותר בישראל ב- 70 השנים האחרונות, שהביאו דווקא לעיכוב בתחילת הבציר. איכות הענבים בבציר, הייתה לא פחות ממעולה והבטיחה המשך שנה מוצלחת ויינות מדהימים.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

ניתן לרכוש בחנויות היין הנבחרות

קרדיט תמונה: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top