חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וודקה "סטולי" משיקה מיתוג חדש!

הקמפיין העולמי החדש "Spirit of Change" מציג את התמצית של סטולי – רוח מהפכנית המקרבת בין אנשים, וכולל גם עיצוב חדש לבקבוק האייקוני.

חברת הכרם, יבואנית "סטולי", מותג הפרמיום וודקה, משיקה את בקבוק הסטולי בעיצוב החדש.

מותג הוודקה האהוב והמוכר בכל העולם, בעל מורשת עשירה מאז 1938, הכריז על מיתוג חדש וקמפיין בינלאומי בשם "Spirit of Change". הקמפיין העולמי מציג את התמצית של סטולי – רוח מהפכנית המקרבת בין אנשים.

עיצוב הבקבוק החדש, מציג בגאווה את קו השמיים האייקוני בתווית הקדמית, הומאז' לערים ברחבי העולם אשר עוררו השראה למותג סטולי לאורך השנים.

בנוסף, כל בקבוק מציג קואורדינטות של 10 ערים בעולם המציגות חדשנות וחשיבה קדימה. הצבעים של הקמפיין הם חיים ומשוחררים, צבעים המתכתבים עם רוח המותג.

בין לאומי מוכר וידוע, הפורטפוליו של סטולי גרופ , יצרנית סטולי מופץ ליותר מ 100 מדינות ברחבי העולם.

סטולי, אשר מיוצרת בריגה, זכתה במהלך השנים ביותר מ 100 פרסים בתחרויות יוקרתיות ברחבי העולם, והפכה להיות לאייקון של איכות ומצוינות בתעשיית הוודקה והאלכוהול העולמית.

כריס קאדוול, מנכ"ל סטולי גרופ העולמית: "STOLI״ היא ספיריט, שמשמעו רוחניות, הנמצאת באנשים ובמקומות. הקמפיין החדש, Spirit of״ ״Change, לוכד את המהות הזו, ואנחנו נרגשים להתחיל את הפרק החדש הזה במסע שלנו להפוך לוודקה הנבחרת על ידי מביני דבר". ‎

וודקה "סטולי" ניתנת להשגה בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

תכולה: 70 ס"ל | 100 ס"ל

מחיר מומלץ לצרכן:  75 ₪ | 105 ₪

להשיג בחנויות המתמחות.

הכרם משקאות חריפים, הינה חברה משפחתית בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין מאז 1921. מאז ומעולם כל עיסוקה הוא ייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מהשורה הראשונה בעולם. כאחת החברות הוותיקות ביותר בענף היין והאלכוהול בישראל, הם גאים בחלק שנטלו בהתפתחותו המרשימה בשנים האחרונות. בשנים אלו, הייתה להם זכות ללוות מקרוב אלפי בתי עסק, לייעץ ליזמים שעמדו ביסודם, ולשמש בני לוויה לדורות של אנשי מקצוע בתחומי הכוהל, היין והשיכר. הכרם, מעמידים לרשות לקוחותיהם מערך לוגיסטי שאין שני לו, הכולל משאיות ממוזגות וצוות מסור וחרוץ של אנשי לוגיסטיקה, מחסנאים ונהגים. הם שמחים לשרת באמצעות מערך שיווק, מכירות והפצה מקצועי, אלפי לקוחות מכל הסוגים, ובהם רשתות שיווק, חנויות מתמחות, סיטונאים, מסעדות, פאבים, בארים ומועדוני לילה.

הכרם משקאות חריפים

03-9627070

דרך החורש 10, חבל מודיעין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top