חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקב ברקן' מציג לכבוד חג האהבה – הוולנטין: קולומבר מסדרת הבוטיק BETA, בציר 2023

יום האהבה הבינלאומי, הוולנטין הוא סיבה טובה לעצור הכל ולחגוג אהבה, דרך אהובה במיוחד היא ארוחה רומנטית מפנקת לאור נרות. קולומבר, מסדרת BETA היוקרתית של 'יקב ברקן', יכבוש את לבכם עם ארומה טרופית נפלאה וילווה באופן מושלם ערב מלא באהבה ובלתי נשכח.

סדרת BETA של יקב ברקן המרתקת מיועדת לצרכני היין החדשניים וההרפתקנים לחוויה מיוחדת של זנים, ניחוחות וטעמים ייחודים המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית. מדובר ביינות Hand Craft. כלומר, יינות המופקים בכמות קטנה, גם אם מדובר ביין המגיע מכרם אחד בלבד או מחבית בודדת ואיכותית במיוחד.

זן הקולומבר שמקורו בכרם יחידני במסילת ציון ממורדות יהודה הוא הדוגמא הטובה ביותר לכך שלפעמים הדברים הכי טובים נמצאים ממש לידנו, ורק צריך לפקוח עיניים ולתת להם תשומת לב.

רשמי טעימה מטעם היקב: קולומבר נותן ביטוי מושלם לטרואר הישראלי ומתאפיין בטעמי פרי טרופי והדרים, רמיזות עשבוניות וחמיצות מרעננת. בעת הטעימה באף מיד עולות ארומות גויאבה ופסיפלורה, מלווים בפירות קיץ רעננים. היין בעל גוף בינוני ועגול

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9°C-12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

ניתן לרכוש בחנויות היין הנבחרות ובאתר BLEND.

אודות "יקב ברקן":

יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, לאורך השנים זכה היקב בכ 500 מדליות בתחרויות יין נחשבות. ברקן הוא היקב הישראלי הגדול ביותר וגם היקב המוביל במכירות היין. ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה. ליקב זנים שונים ורבים החל מזנים קלאסיים, זנים ים תיכוניים ועד זנים עתיקים (בני אלפיים שנה) ופריסת הכרמים הרחבה מאפשרת להתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר עבורו.

יקב ברקן

קרדיט תמונות: יח״צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top