חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Paulaner Oktoberfest מהדורת פאולנר אוקטוברפסט חוזרת לישראל

בירת Paulaner Oktoberfest , הבירה הרשמית של פסטיבל הבירה הגדול בעולם חוזרת לאחר שנה של ציפייה ותימכר בישראל. המהדורה המיוחדת מבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור פסטיבל האוקטוברפסט ונחשבת לבירת האוקטוברפסט הכי נמכרת בפסטיבל ובגרמניה.

Paulaner Oktoberfest היא בירת לאגר בהירה בעלת 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה בווארית מובחרת, קלה לשתייה ומרווה במיוחד. הכוס מלאה בשמש אוקטובר, חזקה וזהובה. האיזון המושלם של טעם קל של כשות ותו חזק של מאלט. חגיגה של בירה, שתמיד יוצאת טוב. בירה זו מבושלת רק לאוקטוברפסט

הבירה עשויה בתהליך בישול איטי במיוחד הנמשך מספר חודשים ממרץ ועד אוגוסט.

פסטיבל האוקטוברפסט הרשמי במינכן נפתח זאת השנה ה188 וצפוי לארח כמעל ל-6 מיליון מבקרים בפסטיבל שיתחיל ב-16 לספטמבר השנה.

PAULANER הינה מבשלה רשמית של הפסטיבל מזה שנים רבות ולכבוד הפסטיבל מייצרת את המהדורה הייחודית. החגיגות נערכות כל היום והלילה וכמויות הבירה שנמזגות מגיעות למיליוני ליטרים, ומיליוני מבקרים המשתתפים בטקס ייחודי לפתיחת חבית הבירה הראשונה.

גם בישראל יחגגו את האוקטוברפסט עם המהדורה המיוחדת של פאולנר בפסטיבל ענק בתל-אביב שיתקיים השנה במתחם שרונה בהפקת בירגארדן פאולנר ובשיתוף עיריית תל-אביב.

השנה, לראשונה בישראל, יתקיים בתחילת הפסטיבל הטקס המסורתי של פתיחת החבית ממש כמו במינכן. הטקס יבוצע על ידי כריסטיאן דאנקה, הברו מאסטר הראשי של מבשלת פאולנר, האדם שאחראי על בישול הבירות המפורסמות של המבשלה ובפרט מהדורת האוקטוברפסט המיוחדת.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 11.10-12.10.23 עם הופעות מוזיקה חיות והמון בירה.

את בירת פאולנר אוקטוברפסט ניתן למצוא בבקבוק 500 מ"ל ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, ובחנויות האלכוהול המתמחות בנוסף למזיגה מחבית בברים נבחרים ברחבי הארץ.

PAULANER

צילום: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top