חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש ליינות – יקב רמת הגולן פותח את השנה החדשה עם יינות חדשים

ראש השנה ושלל הארוחות של עונת החגים הקרבה ובאה, מזמינים התכנסויות של משפחה וחברים לחגיגה קולינארית מרגשת. לקראת החג ולכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, יקב רמת הגולן משיק יינות חדשים. ובנוסף, את המתנות האלה, תרצו להשאיר לעצמכם….יקב רמת הגולן מציע מגוון נהדר של חבילות שי חגיגיות לכבוד החג ובמחירים אטרקטיביים.

אדומים ומסעירים

ירדן סירה 2009

ירדן סירה 2009 מספק מאפיינים של דובדבן בשל ופטל שחור, לצד נגיעות של עשן, אדמה, נקניק וסיגאר.  זהו יין אלגנטי ואטרקטיבי, הניחן בגוף מלא וסיומת ארוכה ומהנה.

ירדן סירה 2009 מוכן לשתייה כעת, ימשיך להשתפר בשנים הקרובות ויישמר במיטבו כעשור ויותר משנת הבציר

היין מיוצר כולו מענבי סירה שגודלו בכרמים הממוקמים במרכז וצפון רמת הגולן. התחלנו לנטוע את כרמי הסירה בגולן כבר בשנת 1996, בטווח גבהים הנע בין 600 ועד 900 מטר מעל פני הים.

ירדן סירה 2009 התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי קטנות.

נסו את היין עם צלעות טלה צלויות, נזיד בקר עשיר, או גבינת צ'דר בריטית כפרית מובחרת.   

ניתן לרכוש את היין בחנות היקב שבמרכז המבקרים, ובחנויות המתמחות. מחיר מומלץ לצרכן 110 ₪. לקראת החג ניתן למצוא את היין במחירים אטרקטיביים במיוחד.

ירדן 2T 2009

בציר 2009 הוא הבציר השני לירדן 2T, יין המיוצר משני זני הענבים הפורטוגזיים המסורתיים, טוריגה נסיונל וטינטה קאו.

הפרי שממנו יצרנו את היין מגיע מכרם עינות יונתן, הממוקם בגובה של 700 מטר מעל פני הים, ומכרם גשור, הממוקם בגובה 400 מטר מעל פני הים. ירדן T2 התיישן למשך שמונה עשר חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

ירדן  2T 2009 מציג מאפיינים של פירות יער ושזיפים, לצד ניחוחות פרחים, תבלין ושוקולד, וברקע עץ אלון צרפתי מושך. זהו יין ממסך מרתק משני זנים פורטוגזיים מסורתיים, המתאפיין בגוף מלא, טעם מרוכז וסיומת ארוכה.

ירדן  2T 2009 מוכן לשתייה כעת, ובתנאי אחסון נאותים ימשיך להשתבח בבקבוק עוד שנים רבות.

ירדן T2 הולך נהדר עם מגוון רחב של מאכלי בקר וטלה, כמו סטייק אנטריקוט משובח בגריל, או שוקי טלה צרובות, שניצלו בתנור עד שבשרם 'נופל מהעצם'.

ניתן לרכוש את היין בחנות היקב שבמרכז המבקרים, ובחנויות המתמחות. מחיר מומלץ לצרכן 110 ₪. לקראת החג ניתן למצוא את היין במחירים אטרקטיביים במיוחד.

על ייחודיות שנת בציר 2009

לקראת סוף 2008 עמדו החקלאים בפני חשש לקיצוץ חמור בהקצאות המים, עקב כמות משקעים הנמוכה במחצית מהכמות השנתית הממוצעת. חודשי פברואר ומרץ גשומים במיוחד החזירו את כמות המשקעים העונתית לממוצע השנתי. חודש יוני החם וכמות הקרקע הרטובה יחסית, גרמו לצימוח מוגבר של הגפן. קיץ בעל טמפרטורות מתונות ולחות גבוהה מהרגיל הוביל לתקופת הבשלה איטית, שהסתיימה במפתיע בסוף ספטמבר עקב מזג אויר יבש יותר. בציר אינטנסיבי המשיך עד לסיומו בסוף אוקטובר.

לבן וחגיגי

ירדן שרדונה 2010

ירדן שרדונה 2010 מציג שילוב מאפיינים ארומאטיים של ליים טרי, רפרפת לימון, מנגו בשל, אגס ירוק ומלון עסיסי, כשברקע ניחוח עץ אלון צרפתי עשיר ותבלין. זהו שרדונה קלאסי בעל גוף בינוני עד-מלא, עשיר בטעמים ואלגנטי גם יחד.

ירדן שרדונה 2010 מהנה לשתייה עם שחרורו; אופיו של הפרי ימשיך להתפתח בבקבוק בשנים הקרובות ובתנאי שמירה נאותים, ניתן יהיה ליהנות מהיין למשך 5-7 שנים מהבציר.

מומלץ לנסות עם דג בס-ים בגריל, תרנגול הודו צלוי וחגיגי, או משולש פיצה עם פסטו.

ירדן שרדונה 2010 מיוצר כולו מענבי שרדונה שגודלו בכרמים הממוקמים בצפון רמת הגולן. זהו אזור גידול היין הקר ביותר בישראל, אשר מתנשא לגובה של עד כ- 1200 מטר מעל פני הים. הכרמים מאזור זה מניבים באופן עקבי ענבי שרדונה באיכות יוצאת דופן. היין תסס והתיישן במשך שבעה חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, כ-50% מהן חדשות.

ניתן לרכוש את היין בחנות היקב שבמרכז המבקרים, ובחנויות המתמחות. מחיר מומלץ לצרכן 66 ₪. לקראת החג ניתן למצוא את היין במחירים אטרקטיביים במיוחד.

על ייחודיות שנת בציר 2010

חודש ינואר חמים במיוחד קיצר את עונת הבציר של שנת  2010. הטמפרטורות החמות שאפיינו את חודשי החורף המשיכו עד אמצע מאי, וגשמי החורף הסתכמו לכדי 79% בלבד מהממוצע הרב שנתי. התעוררות הפקעים והבוחל הוקדמו בכשבועיים וכן תחילת ההבשלה והבציר עצמו. אוגוסט היה החודש החם ביותר מזה שנים, כאשר שיא החום נרשם ב-10 לחודש. כמה ימים של גשם וטמפרטורות קרירות במהלך השבוע השני של אוקטובר, הביאו להאטת קצב הבציר ולסיומו בסוף החודש.

קינוח מפנק

ירדן מוסקט 2010

ירדן מוסקט מיוצר מענבי מוסקט אלכסנדרוני שתסיסתם הופסקה בשלב מוקדם על-ידי תוספת של ברנדי שיושן בעץ אלון. התוצאה היא יין מתוק וריחני עם ניחוחות עשירים של אלון צרפתי. ירדן מוסקט מיוצר אך ורק מענבים שנבצרו בכרם מוסקט אלכסנדרוני שבדרום רמת הגולן. ירדן מוסקט 2010 מציג שילוב ניחוחות ארומאטי של אננס טרי, לימון, תפוז, תבלין ווניל, על רקע אלון צרפתי עשיר.

זהו יין קינוח אלגנטי ונגיש, בעל מתיקות מהנה, אשר מתאים כמעט לכל מנת קינוח, והוא ישתלב טוב במיוחד עם עוגיות ג'ינג'ר וגלידה, או עם מבחר עוגות וקרפים מתוקים. 

על ייחודיות שנת בציר 2010

חודש ינואר חמים במיוחד קיצר את עונת הבציר של שנת  2010. הטמפרטורות החמות שאפיינו את חודשי החורף המשיכו עד אמצע מאי, וגשמי החורף הסתכמו לכדי 79% בלבד מהממוצע הרב שנתי. התעוררות הפקעים והבוחל הוקדמו בכשבועיים וכן תחילת ההבשלה והבציר עצמו. אוגוסט היה החודש החם ביותר מזה שנים, כאשר שיא החום נרשם ב-10 לחודש. כמה ימים של גשם וטמפרטורות קרירות במהלך השבוע השני של אוקטובר, הביאו להאטת קצב הבציר ולסיומו בסוף החודש.

ניתן לרכוש את היין בחנות היקב שבמרכז המבקרים, ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות. מחיר מומלץ לצרכן 44 ₪. לקראת החג ניתן למצוא את היין במחירים אטרקטיביים במיוחד.

על אזור הגידול

הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ – 400 מטר ועד 1200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף. 

 

את המתנות האלה, תרצו להשאיר לעצמכם….יקב רמת הגולן מציע מגוון נהדר של חבילות שי חגיגיות

השנה החדשה העומדת לפתחנו היא הזדמנות נפלאה לאחל שנה טובה ולחגוג התחדשות והבטחות חדשות לצד משפחה וחברים.

במיוחד עבור אלה הרוצים לפנק את קרוביהם ועובדיהם במתנות משובחות, יקב רמת הגולן מציע חבילות שי עשירות ומרגשות, הכוללות מבחר מרשים של מיטב יינות היקב, לצד מוצרים משובחים ומפנקים.

את מארזי השי של יקב רמת הגולן ניתן למצוא בטווח רחב של מחירים, החל מ-70 ₪ (לא כולל דמי משלוח). ניתן למצוא לדוגמא:

צעיר, מתוק ורענן – אריזות שי מסדרת "גולן"

גולן קברנה סוביניון 2010, מארז פח עם נשיקות מרנג מבית סטודיו ”אנד ג’וי“ ודבש ”פרחי הגולן“ 350 גר’במארז "ארץ היין" מעוצב, ב-70 ₪.

קולינריה באיכות בלתי מתפשרת – אריזות שי מסדרת "גמלא"

גמלא ברוט NV, גמלא סנג’ובזה 2008, מחבת ברזל יצוק 24 ס”מ מבית "סולתם רדד" ושלישיית צנצנות זכוכית לתבלינים מבית "קורקט" במארז "ארץ היין" מעוצב, ב- 205 ₪.

ממרומי היצירה – אריזות שי מסדרת "ירדן"

hרדן פינו נואר 2007 וסט מטחנות מלח ופלפל "MAXWELL & WILLIAMS" במארז מעוצב,  ב- 163₪.

בנוסף להיצע מארזי השי המובנים, ניתן להרכיב מארזים ייחודיים לפי רצון וחשק.

ניתן להתרשם מאריזות השי באתר האינטרנט www.golanwines.co.il  (לצפייה בלבד).

את מארזי השי תוכלו לרכוש במרכז ההזמנות של  היקב בטלפון 04-6968433

וחלקם ניתן לרכוש גם בחנויות היין הנבחרות ברחבי הארץ.

 חג שמח ושנה טובה!!!

  www.golanwines.co.il

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top