חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינן חדש ביקב טוליפ – דוד בר אילן !

בימים אלה, נכנס לתפקידו החדש כיינן יקב טוליפ דוד בר אילן המחליף את היינן היוצא של היקב תמיר ארצי.  דוד בר אילן החל את עבודתו בעולם היין ביקב שורק ב- 2001, עד 2006 למד ועבד ב"בית היין" שבקיבוץ מעברות וגם בחנות היין של "אבי בן"; שם טעם, למד, והכיר כל יין ישראלי שאתם יכולים לעלות על דעתכם. דוד מעיד על עצמו שבאותה התקופה "יכולתי לציין אז ברמת תאריך כל יין ישראלי שיצא לשוק".  
אחרי זה, ב- 2004 הוא פנה ללמוד במחזור הראשון במכללת תל חי. וב- 2003 כבר עשה יין ראשון משלו, "כ- 2,000 בקבוקים, רק כדי לראות שאני באמת יודע מה אני עושה". לאחר מכן, הוא טס לאוסטרליה, שם עבד בשני יקבים; אחד קטן של 250 טון, והאחר גדול של 2,000 טון. שם שימש כעוזר יינן ראשי ביקבRosevears  עבד אצלם במקביל כחודשיים וחצי, ואז שב ארצה.

דוד הספיק להיות ממקימי יקב קשת יקב בוטיק קטן שהוקם במגדל העמק ע"י משקיע מחבר המדינות בשם וולדימיר דובוב שלקח תחת חסותו כיועץ את ארקדי פפיקיאן שלימים הפך להיות שותפו של דובוב ביקב אמפורה המחודש שקנה את כלל מתקניו ויינותיו של יקב קשת בתחילת הדרך וגם את דוד בר אילן כיינן לתקופה מסוימת.

 עתה, שוב נפגשים השניים דוד בר אילן וארקדי פפיקיאן במסגרת יקב טוליפ האחד כיינן היקב והשני פפיקיאן כיועץ מלווה.

אין ספק בליבי, שהאכסניה הנוכחית של יקב טוליפ, תהווה עבור דוד בר אילן כר פורה לצמיחה אישית ותרומה גדולה, להמשך הצלחתו ושגשוגו של יקב טוליפ ומכאן שלוחה לדוד וליקב טוליפ ברכת פרגון והצלחה.

טוליפ

מנכ"ל: רועי יצחקי
יינן ראשי: דוד בר אילן

הפצה: אדום כהה שיווק יקבי בוטיק

טלפון: 04-9830573
פקס: 04-9830575
דוא"ל: [email protected]
אתר: www.tulip-winery.co.il
כתובת: כפר תקווה, קריית טבעון

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top