חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת נגב ממליץ על יין כתום 2022 ו- גולדן פורט 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

"יקב רמת נגב הינו יקב משפחתי אשר הוקם בשנת 2000 במושב קדש ברנע (ניצני סיני) על גבול מצריים ע"י נירה ואלון צדוק ממקימי המושב ופתחת ניצנה היקב מתמחה בייצור יינות מענבים הגדלים בהר הנגב וברמת הנגב. היקב מייצר כ-300,000 בקבוקים בשנה. יקב "רמת נגב" הינו היקב המדברי הראשון בענף היין. מקימי היקב הינם מראשוני הכורמים במדבר . על קרקע הלס ודיונות החול בלב במדבר ובהר הנגב הגבוה, הגפנים נהנות מאקלים מדברי בו השמש הקופחת במשך היום והקור הצורב במשך הלילה מקנים ליינות את הארומה והטעמים הייחודיים השמורים רק להם. היקב חרת על דיגלו את העשייה האקולוגית. את הגפנים מגדלים ללא צורך בהדברה וריסוס בחומרים כימיים, ביקב מיוצרות סדרות של יינות לבנים ואדומים יבשים וכן, יין בסגנון פורט . היינות כשרים למהדרין. היין משווק בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובמספר מדינות מעבר לים." יקב רמת נגב ממליץ על יין כתום 2022 ו- גולדן פורט 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב רמת נגב יין כתום 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב-קש, משופר על ידי הדגשות נחושת מרתקות. אף, פרחוני על הצד ה״פאנקי״, עם ריחות שונים ומורכבים של תווי פריחת תפוז וגרידת הדרים, זר פרחים עדין המזכיר ריחות פירותיים ורמזים לניחוחות וניל, קליפת קלמנטינות ופרחי בר. עגול אך רענן בחך, חומציות מאוזנת, עם תווים מתובלים/מלוחים. הגימור ארוך, עם מגע נעים של אחיזה טאנית ואופי קליל ומלוח.

סוג היין: לבן יבש

סידרה: נווה מדבר

הרכב זני: היין הופק מענבי פינו גרי וסמיון אשר נבצרו בכרמים מובחרים מהר הנגב.

תיאור היין על פי היקב: בתהליך היצור התירוש הותסס והושרה עם הקליפות למשך שבועיים למיצוי מקסימאלי של הארומה והצבע. היין בעל גוף בינוני, רענן ועמוק. בפה מורגשים טעמים של אגוזים, קליפות הדרים ותה ירוק. ליין טאנינים עזים, סיומת עשירה וחמיצות מרעננת.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין יושן 8 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי.

יינן: יוגב צדוק

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-12°־℃

תאריך מילוי: 17.5.2023

כשרות: כשרים למהדרין וכשרים לפסח משנת 2003.
היינות מיוצרים בהשגחת הרב מאיר סוויסא רב המועצה האזורית רמת הנגב וכשרות בד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב וטהיים מנצ´סטר אנגליה ללא חשש ערלה הופרשו תרומות ומעשרות שביעית ע"פ היתר מכירה. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב רמת נגב גולדן פורט 2020

רשמי טעימה שלי: מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני אוהב את היינות המתוקים, המחוזקים, מתחנפים ומפנקים. לפיכך הבחירה של היינן ליצור מזן ענבי הגוורצטרמינר, זן שמאפייניו הטבעיים הם ניחוחות וטעמים של ליצ'י ופירות אבן, כמו גם פירות טרופיים, תבלינים מיוחדים (ג'ינג'ר, לימון) ותווים פרחוניים, היא בחירה נכונה. מצאתי יין מאוד מהנה, מהודר ושופע, משלב באף, ניחוחות עזים של אפרסק, משמש, ליצ'י, מנגו וגרידת תפוז, עם תווים פרחוניים מוגברים ודבש. חומציות מרעננת מאזנת בהרמוניה את החך העשיר, המתוק, הארומטי והאינטנסיבי. תווים מינרלים, מעודנים ואלגנטיים, מוסיפים מורכבות לגימור העמיד לאורך זמן. התאמה מעולה לקינוחים, פירות יבשים, גבינה חזקה או כבד אווז. תענוג.

סוג היין: לבן מתוק

הרכב זני: יין זה הופק מ- 100% ענבי גוורצטרמינר.

הכרמים: הענבים נבצרו בבציר ידני מאוחר בכרמים בהר הנגב בגובה 850 מ' מעל פני הים.

תהליך ההכנה: הבשלה ובציר מאוחרים, הביאו את הפרי לאגירה של כמות סוכר יוצאת דופן. לאחר תסיסה  וסחיטה עבר היין ליישון של 18 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי משומשות. חמצון מבוקר והבשלה מאוחרת סייעו לנו ביצירת יין קינוח נפלא.

אלכוהול: 17.5%

בקבוק: 500 מ"ל

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי משומשות.

יינן: יוגב צדוק

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -4°־℃

מאפיינים מטעם היקב: בעל ארומה של ורדים ופרחי יסמין, סיומת ארוכה של ערמונים עם רמז לדבש טהור.

המלצת הגשה: מומלץ ללגום מהיין קלות  בכוס קטנה, מצונן היטב ואף בליווי קוביית קרח . היין מלווה מצוין ארוחת דגים וגבינות כבדות, פירות יבשים ושוקולד מריר .בזכות האלכוהול הרב שהוא מכיל היין משתמר היטב  לטווח ארוך, לאחר פתיחת הבקבוק.

כשרות: כשרים למהדרין וכשרים לפסח משנת 2003.
היינות מיוצרים בהשגחת הרב מאיר סוויסא רב המועצה האזורית רמת הנגב וכשרות בד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב וטהיים מנצ´סטר אנגליה

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

יקב רמת נגב (יקב קדש ברנע)

מושב קדש ברנע ד.נ חלוצה 85513
טל.08-6555849
פקס.08-6571323

[email protected]

קרדיט צילום: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top