חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וודקה ואן גוך – מייצרת חוויה – "העין שותה, קונה ואוכלת" – אוטוסטרדה של טעימת קוקטיילים

כשקבלתי את ההזמנה בזו הלשון: " חברת "ארודן" יבואנית וודקה וואן גוך בישראל שמחה להזמינך לערב משכר שכולל חווית אלכוהול ייחודית בסדנת קוקטיילים חווייתית ומקצועית על בסיס טעמי וודקה וואן גוך השונים שתועבר על ידי אומן הקוקטיילים זיו מנור." צדה את עיניי פיסקה אחת קצרה בתחתית ההזמנה "המונית עלינו", לי זה היה ברור המזמין רוצה שתשתה, תחווה, תהנה ומי ששותה לא נוהג. וזו חברים, מקצועיות לשמה. אז כשהמונית באה לאסוף אותי לאירוע, לא הרגשתי כמו "שייך סעודי" אלא ידעתי שהמזמין דואג לשלומי ושאשתה נכון.

ישנו פתגם באנגלית המתנוסס בבארים והוא אומר כך : "PAIN MAKES YOU STRONGER TEARS MAKE YOU BRAVER HEARTACHE  MAKES YOU WISER AND VODKA MAKES YOU NOT REMEMBER ANY OF THAT CRAP"  זה פחות או יותר, היה המבט על פני הנוכחים, כשנסתיימה הסדנה כשעתיים לאחר שהחלה. סוג של חיוך שפוך שאינו סר מהפנים, תחושה של עילאיות, חוסר בדאגות, שחרור, כיף והנאה.

טעמנו וודקת ואן גוך אננס ומלון, ואסאי, וקוקוס, ורימונים, ו-BLUE, ודאבל אספרסו, ו- זיו מנור, אשר על משחקי הקוקטיילים הפליא בתעלולים ויצר לנו כל פעם מחדש, קוקטייל מיוחד, מעניין, מאתגר,מורכב, טעים. וכשמדובר במשקה כל כך איכותי ובמרכיבים איכותיים אף הם, התוצאה היא הנאה שלמה.

הרעיון שעמד מאחורי הסדנה של וודקת ואן גוך הייתה לטעום את המשקה סטרייט נקי וגם כחלק מחוויה של קוקטיילים מעניינים שאת חלקם ניתן להרכיב בבית עם חומרים ביתיים וחלקם ומאד מיוחדים בלתי שגרתיים וגם מורכבים הדורשים ניסיון ומיומנות.

האירוע התקיים בבר "כריסטופר" שברמת החייל, בר המייצג כרגע טעמים של וודקת ואן גוך שחלקם טרם הגיעו לארץ והכול בתפאורה יפיפייה ובמגוון וריאציות של קוקטיילים.

פתחנו בוודקה פרימיום BLUE שהיא למעשה ספינת הדגל של ואן גוך. זוהי מהדורה מיוחדת של וודקה אולטרא פרימיום אשר עוברת זיקוק משולש במזקקה המלכותית DIRKZWAGER שבסכידם הולנד. הזיקוק המיוחד, יוצר לוודקה טעם חלק וניחוח עשיר של עשבים ירוקים טריים. בוודקה BLUE – 40% אלכוהול. וזו הוודקה הטובה, האיכותית והמומלצת ביותר שיש וברמה הגבוהה ביותר בקטגוריית הוודקות של המותג. היא מיוצרת מ- 100% חיטה שמגיעה מצרפת הולנד וגרמניה. בגרמניה החיטה תורמת את המרירות, בהולנד את המתיקות ובצרפת את המליחות. היא מחליקה בגרון, היא מזוקקת ונקייה וככל שהיא יותר מזוקקת מושקעת ומסוננת כך היא פחות משפיעה על תופעת החמרמורת ה"הנג-אובר".

"העין שותה קונה ואוכלת" אומר זיו מנור וגם למבנה ולחזות של הבקבוקים יש אמירה שמאחוריה השקעה ומחשבה רבה. כשאתה נחשף למגוון הטעמים של הוודקות של ואן גוך, אתה באוטוסטראדה של טעימת קוקטיילים. כל טעם מגיע ממדינה אחרת בכדי להעניק למשקה את האופי והייחודיות והדיוק המאפיינים את מולדת הטעם. אחוזי האלכוהול בואן גוך בטעמים הורדו במעט בכדי לאפשר לטעמים ולסוכר להוות גורם משפיע ובולט במשקה. הוודקות בטעמים עשויות 95%  חיטה ו- 5% תירס. קחו את ה-ואן גוך בטעמים לתוך קערת סלט פירות והאורחים שלכם יהיו מאושרים.   

וודקה ואן גוך בבעלות חברת לוקטור מאורלנדו ארה"ב מיוצרת במזקקות DIRKZWAGER הנמצאות בעיר סכידם בהולנד. חברת לוקטור נוסדה בשנת 1882 ע"י דייב ואן דה וילדה האמריקני ממוצא הולנדי. ואן דה וילדה חבר למזקקות DIRKZWAGER במטרה לפתח את מותג ווודקה ואן גוך תוך מתן דגש לאיכות ומצוינות. המזקקות המלכותיות DIRKZWAGER הן בין המזקקות המובילות בהולנד ומחזיקות במסורת האלכוהול משנת 1882.

עם השקת וודקה ואן גוך בארה"ב זכתה הוודקה בדירוג הגבוה ביותר "5 כוכבים" של המגזין SPIRITS JOURNAL מגזין שהוכר כסמכות העקרית בארה"ב בתחום המשקאות. הדירוג הוענק לוודקה ואן גוך בזכות הקפדה רבה בבחירת חומרי הגלם ובתהליכי הייצור המובילים למוצר משובח.

בחירת חומרים איכותיים :

מי מעיינות מזוקקים ורכים

אלכוהול איכותי המיוצר משילוב של חיטה דגנים ו-5% תירס ליצירת הטעם הייחודי לוודקה הקלאסית, המשמשת בסיס איכותי למגוון הטעמים.

טעמים משובחים – בחירת פירות מובחרים ביותר ושמירה על טעמם הטבעי.

מתוך המטרה להגיע לאיכות גבוהה של טעמים, עובדת החברה עם מפעלים בכל העולם המתמחים במיצוי טעם הפרי, הקפה והקקאו מכל מפעל נבחר טעם ההתמחות שלו. התוצאה וודקה איכותית בטעמים טבעיים ללא סוכרים ופחמימות, בעלת טעם טבעי וערב לחיך.

הקפדה על תהליכי הייצור

תהליך ייצור ידני מוקפד – הייצור נעשה ידנית בבצ'ים של 20 ליטר.

זיקוק דודי – רב שלבי וסינון בלוחות פחם פעיל.

השריית טעמים במשך 6 שבועות במיכלים תת קרקעיים לשמירת טמפ' קבועה.

הקפדה יתרה על תהליכי הייצור מובילה לוודקה בלתי מתפשרת באיכויותיה.

ואן גוך בישראל

וודקה ואן גוך יובאה לישראל בשנת 2006, ע"י חברת "ארודן" ומאז נמכרת בהצלחה רבה בדיוטי פרי במגוון של כ- 20 טעמים בבקבוקי 1 ליטר.

ביולי 2007, החלה פעילות בשוק המקומי ובמהלך ה- 3- השנים האחרונות ביססה ואן גוך את מעמדה בקטגוריית הסופר פרימיום וכבשה מקום של כבוד בשוק מוצרי האלכוהול הישראלי.

חברת "ארודן" עוסקת בפעילויות רוחב לחשיפת קהל הבליינים והצרכנים באמצעות שימושי מדיה שונים וכן בשיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות, חברות וארגונים הקשורים לתחום ושת"פ רוחביים נוספים. מסקר שנערך בקרב צרכנים וברמנים בשנת 2011, ואן גוך נבחרה כמותג השני האהוב ביותר בתחום האלכוהול.

כיום, נמכרים בשוק המקומי מגוון של 10 טעמים של וודקה ואן גווך בבקבוקים של 750 מל"ל.

ואן גוך בלו, ואן גוך קלאסיק, דאבל אספרסו, אסאי, אננס, קוקוס, קרמל, מלון, מוחיטו, רימון.

לכל טעמי וודקה ואן גוך הנמכרים בישראל יש תעודת כשרות של הרבנות הראשית בישראל.

בואו לראות את אלבום התמונות מסדנת הקוקטיילים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top