חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" מרחיבה את מותג הקוניאק Meukow cognac מצרפת ומשיקה: Meukow Wild Berry

הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את מותג הקוניאק Meukow cognac בישראל. ומשיקה את: Meukow Wild Berry , מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער. Meukow cognac כחלוצים ומובילי שינוי תדמיתי של המשקה הקלאסי, מקדמיים שינוי תפיסתי בשנים האחרונות ויצרו קטגוריית משנה בעולם הקוניאק – ליקר קוניאק. מיוקוב הם היחידים לייצר ליקר קוניאק – קוניאק מתובל בתמציות טבעיות ובאחוז אלכוהול נמוך מהרגיל – 30% בלבד.

Meukow Wild Berry

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עם הדגשות אדומות-חום. באף, ארומות מבושמות פירות, אוכמניות, שזיפים, תבלינים, שזיפים. בחך, טעם מתוק, ניואנסים פירותיים אוכמניות, דומדמניות, פטל שחור, פירות יער, איזון נהדר, האלכוהול "נחבא" מאחורי המתיקות. גימור, ארוך בינוני, מתוק, נוגע בתווי עשבי תיבול, פירות יער ופטל. טעים ומאוד מהנה.

Meukow Wild Berry הוא ליקר צרפתי טעים ומתוק במיוחד, המיוצר על ידי חליטת קוניאק ו-eaux-de-vie (זהו ברנדי המופק מפירות צלול וחסר צבע המיוצר באמצעות תסיסה וזיקוק כפול. טעם הפרי הוא בדרך כלל קל מאוד)

עם תמצית טבעית של פירות יער. הודות לחליטה הארוכה נוצר ליקר מעולה עם טעם פירותי נעים וניחוח מרענן (שימו לב שהמוצר מוגדר כליקר כי על מנת שיהיה קוניאק חייב להיות בו 40% אלכוהול.) מומלץ להגיש בקוקטיילים שונים או מסודר עם קוביות קרח.

Wild Berry שוכן בבקבוק סגול מט האופייני למותג Meukow.

בשנות ה-50 של המאה ה-19, הצאר אלכסנדר ה-2 שלח את שני האחים לבית מיוקוב אוגוסט וגוסטב לצרפת, על-מנת לדאוג להספקת קוניאק סדירה לבית המלוכה הרוסי. שני האחים החלו לייצר קוניאק איכותי לאספקה בלעדית לבית המלוכה. עם השנים החל הקוניאק לזכות בהערכה רבה ובעקבות כך הוחלט לשווקו גם מחוץ לבית המלוכה.

 ב-1979, Meukow הצטרפה לקבוצה עצמאית בבעלות משפחתית Compagnie de Guyenne, שנוסדה ב-1969 על ידי Michel Coste מאותו יום ואילך, בהסתמך על המבנה המסחרי של הקבוצה, Meukow cognac, המשיך להתפתח ולהרחיב את המגוון שלה. תוך התמקדות בחיזוק טביעת הרגל של המותג Meukow,  הבעלים Michel Coste חיפש סמל חזק המסוגל לעורר את איכות הקוניאק שלו תוך הבחנה ממותגים אחרים.

כך הוא יצר את בקבוק "פלין" ב-1993, המעוטר בפנתר שהפך לאייקון של המותג. בעל חיים מעולה זה מגלם בצורה מושלמת את החוזק, האלגנטיות והגמישות שהם התכונות המהותיות של Meukow cognac.

כיום בית מיוקוב מובילים שינוי תפיסתי בעולם הצריכה של משקאות הקוניאק בכלל ובתדמית Meukow בפרט. המותג מופץ ביותר מ-80 מדינות ומונהג כיום על ידי Philippe Coste, בנו של Michel Coste, מוקף בשתי אחיותיו, Marie-Laure Brugerolle ו- Céline Viard

Meukow Wild Berry מורכב מהקוניאק המוכר של מיוקוב המיוצר מזיקוק כפול של יין ותמציות טבעיות של פירות יער. לאחר שהענבים הופכים ליין הם עוברים זיקוק דודי כפול ומשם מוכנסים לחביות עץ אלון צרפתי ליישון למשך שנים ארוכות. ערבוב הליקר קוניאק נעשה רק מאותן חביות שהגיעו לשיאן, ומוכן למיזוג עם התמציות לפיתוח הליקר קוניאק.

Meukow Wild Berry מצטרף למשפחת מיוקוב הרחבה – VS, VSOP, XO, אייקון ואקסטרה ובפרט למשפחת הליקר קוניאק של מיוקוב שכוללת את האספרסו והונילה.

סוג: ליקר קוניאק

ארץ ייצור: צרפת

יצרן: Meukow

פרופיל טעם: פלפל, מעט מתוק, פירות יער, אוכמניות, דומדמניות, ליקר קוניאק פירות יער, בעל צבע סגול עם נגיעות אדמדמות. עם ארומה של פירות, אוכמניות, שזיפים, תבלינים חמים ועוד. מתוק אך, רענן ועוקצני. מתאים מאוד לשילוב עם קוקטיילים או כשתייה עם קרח.

בקבוק: 0.7 ליטר

מחיר מומלץ לצרכן : 139 ₪.

אלכוהול: 30%

המלצת הגשה: לצד פירות עם קינוחים או במשקאות מעורבים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: הליקר מוגש צונן, בטמפרטורה של  12° – °10-C

את ליקר קוניאק מיוקוב, ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

קרדיט תמונה: אסף לוי לישרקו

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top