Search
Close this search box.

יקב מדבר "לבן 55" PLE בציר 2022, FREE RUN" 2022", לכבוד חג השבועות והקיץ

אם אתם חברים (וכדאי לכם מאוד להיות כאלה) במועדון הלקוחות של יקב מדבר, אותו מנהל במקצועיות ועמל רב, עמיר חריזי, אשר גם על השיווק וההפצה של היינות, יגיעו אליכם לא אחת יינות, שאין אצל האחרים. יינות שאולי שמעתם עליהם הרבה דברים, יינות שזכו במדליות ובפרסים, יינות במהדורות מוגבלות, יינות ייחודיים וממוספרים, וכן בלי להתבייש יהיה לכם גם לא פעם, הנחות מיוחדות ומחירים שלא תמצאו אצל אחרים. וכך על עצמם אנשי יקב מדבר מספרים: "לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר שבו את ליבנו. לכן בחרנו במדבר. אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מרבית לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפלה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימלי." יין במדבר, זה מה שהם עושים! ואנשי יקב מדבר, מפתיעים בכל בציר ולטובה ובכל פעם מחדש! והפעם טעימת, "FREE RUN" שנין בלאן, ויונייה וסמיון 2022 ו -"לבן 55" 2022, שנין בלאן, סמיון, שרדונה, ויונייה, לכבוד חג השבועות והקיץ. "מאפייני בית הגידול המדברי – יובש מוחלט מחד ומשטר השקיה מוקפד מאידך, ההבדלים החדים בטמפרטורת יום/לילה, קרינת השמש והחזר הקרינה מהקרקע, המינרליות האזורית באדמה ובסלע, ומשטר ריסוסים דליל ביותר שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין". בואו ותצטרפו אליי לרשמיי הטעימה.

יקב מדבר FREE RUN 2022

רשמיי טעימה שלי: יין צעיר וקל גוף טעים זה מציג על האף, פרי בהיר וניחוחות פרחוניים – אגס וחבוש. תחשבו על הדרים טעימים. בחך, טעמים של לימון, מלון, מנגו מתוק ופריחת תפוז, בתוספת חמיצות מאוזנת. עשיר בפירות טרופיים, עם תווי הדרים, המשלימים את האף, עם עושר קטיפה שמוסיף לגוף. הגימור עשיר בטעמים, מורכבים ותחושת פה, עם פריכות אלגנטית. יין מהנה רענן וכייפי לשתייה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שנין בלאן, ויונייה וסמיון

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: היקב כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית בערד והרב דב לנדאו כשרות מלכתחילה. היין כשר גם לדעת הרמב"ם משמעו 100% מיץ ענבים וללא תוספים מין החי. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב מדבר "לבן 55" 2022 PLE-PRIVATE LIMITED EDITION

רשמי טעימה שלי: פירות אבן מקדימה. פריך, בהיר ומלא חיים, תערובת זנים לבנים ארומטית, המתהדרת בזר פרחוני של יערה ותפוזים, יחד עם ניחוחות פירות טרופיים של ליצ'י ואננס, בתוספת תפוח ירוק, לימון ואשכולית. בחך, הכניסה בהירה ורעננה, מציגה טעמים של ג'ינג'ר טרי, אשכולית אדומה, לימון ותפוחי גרני סמית'. זהו יין טרי ועסיסי, שיש לו משקל אמצע-חך מדהים, עם חומציות טעימה הנושאת את הטעמים עד לסיומת הארוכה. יופי של יין קיץ.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שנין בלאן, סמיון, שרדונה, ויונייה

ידידותי לטבעונים

אלכוהול: 12%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: היקב כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית בערד והרב דב לנדאו כשרות מלכתחילה. היין כשר גם לדעת הרמב"ם משמעו 100% מיץ ענבים וללא תוספים מין החי. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

 

יקב מדבר

[email protected]

רחוב סדן 10 רובע האומנים, ערד

מועדון הלקוחות שיווק והפצה עמיר חריזי

0525932200

 קרדיט תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top