חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם משיק: נביולו 2019

יקב הר אודם – "היקב הגבוה ביותר בישראל. הכול מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, אל מולם נוף אינסופי, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף. שם, בצפון רמת הגולן במושב אודם אנשי היקב, מייצרים יינות טעימים, משמחים ומדויקים, עבור כל אחד ואחת מכם. היקב נוסד בשנת 2003 על ידי משפחת אלפסי והחל מבציר 2007 כשר".

"Nebbiolo, הוא זן צפוני וקר שמצא בית חם בכרם יקב הר אודם הצופה על גבול ישראל סוריה וממוקם בעמק הבכא בגובה הרב של 1060 מטר מעל פני הים. נביולו הוא זן אצילי שלא מתמסר בקלות למגדל ועושה לו חיים קשים הוא מתאפיין בעפיצות גבוהה רעננות ויכולת התיישנות לטווח ארוך שמו של הזן נגזר מהמילה האיטלקית "נבייה" = ערפל."

"הטרואר הייחודי של כרמי היקב המתאפיין בערפילים לאורך השנה, בפרט במהלך תקופת ההבשלה בשילוב עבודת המחקר והפיתוח של צוות היקב ובראשו אדם אלפסי היינן, הוליד יין מיוחד זה". יקב הר אודם משיק: נביולו 2019.

יקב הר אודם נביולו 2019

רשמי טעימה שלי: הצבע והמשקל, דמויי פינו נואר. האף, שובה לב, עם עלי הכותרת הריחניים והליקוריץ שלו, מביא עמו ניחוחות של סיגליות, עשבי בר, פטל, שזיפים מיובשים, טבק וכמהין. החך, עסיסי להפליא ומגיע מלפנים לאחור. פרי אדום פריך מאוד, פטל ותות, עם תווים של פלפל שחור, ציפורן וליקוריץ. טעמו מלא ונימוח, מאוזן מאוד, בעל מבנה טאני נחמד גוף בינוני וגימור מורחב.

שם היין בלועזית: Nebbiolo

הרכב זני: 100% ענבי נביולו

בציר: 2019

סגנון: אדום

מתיקות: יבש

אלכוהול: 14.5%

יינן: אדם אלפסי

חלון שתייה: 2035

רשמי טעימה מטעם היקב: ליין צבע אדום אטום למחצה ומבריק. וניחוחות של עלים רטובים , ורדים ואדמתיות. גוף היין בינוני- מלא והוא בעל טעמים של שיזף ודובדבנים. ליין עפיצות מודגשת וחמיצות רעננה.

יישון: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 20°-18°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 170.00 ₪

מרכז המבקרים – המרכז הוא האנשים

יקב הר אודם הוא יקב משפחתי, היינות שלנו נועדו להסב שמחה, לקרב לבבות ולשבח את הרגעים השמחים של החיים.

מרכז המבקרים שלנו הוא הלב הפועם של היקב. מפגש ישיר שלכם איתנו ועם היין שאנחנו מייצרים. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו במרכז המבקרים של היקב במושב אודם, צפון רמת הגולן. בואו להכיר את סיפור המשפחה ולטעום את היינות שלנו.

פתוח בימים א’- ה’ בין השעות 10:00-17:00, ביום ו’ וערבי חג 10:00- 16:00, שבת וחג סגור. ניתן להגיע באופן ספונטני.

04-687-1122/052-688-110

 [email protected] 

קרדיט תמונה: אתר האינטרנט של היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top