חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביום העצמאות שותים בירה ישראלית מעולה אלכסנדר הבירה הישראלית הטובה בעולם. ועכשיו, במיוחד לכבוד החג: אלכסנדר יצאו עם מארז מעוצב וחגיגי 4+1 במתנה!

לכבוד חגה של המדינה, שידוע גם בשם חג הבירה, משיקים במבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית הטובה בעולם, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת.
המארז כולל חמישה בקבוקים עם שני סוגי הבירה המובילים של המבשלה: אלכסנדר בלונד ואלכסנדר חיטה ישראלית. ובקבוק נוסף של בירה חזקה 8% שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג – במתנה!

BLONDE
אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, היא בירה בסגנון BLONDE אייל אנגלי.
הבלונד, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות.

אלכוהול: 5.3%

חיטה ישראלית
חיטה ישראלית, היא בירת חיטה קלה ומרעננת, החיטה מגיעה משדות הנגב והיא מאוזנת להפליא עם מרירות מעודנת ומורכבות ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים שהופכים אותה לבירה שקשה להפסיק לשתות.

אלכוהול: 5%

בירה חזקה 8%
בירה זהובה עם ראש קצף לבן, מאלטית, חלקה וקרמית, מתחילה עם מתיקות מרומזת וממשיכה עם מרירות מדויקת, עגולה ומאזנת וסיומת יבשה, בירה שתיה עם טעם של עוד שקשה להבחין שטומנת בחובה 8% אלכוהול. חלק מהאופי המיוחד של הבירה והטוויסט הישראלי נובע משימוש שנעשה בחיטה ישראלית כאחד ממרכיבי הבירה. בירה שכיף לשתות ועושה שמח.

אלכוהול: 8%

מחיר מומלץ לצרכן למארז המיוחד 48 ₪.

להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות.

מבשלת בירה אלכסנדר
מבשלת אלכסנדר הוקמה ב- 2008 בעמק חפר בסמוך לנחל אלכסנדר. חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם. באלכסנדר מייצרים בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני וארוך מהרגיל המבוסס על ידע ומסורת של מבשלות איכות אירופאיות, בכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות. הבירה של מבשלת אלכסנדר היא מהמעוטרות ביותר בקרב מבשלות הבירה בישראל. כמו כן, בירה אלכסנדר היא היחידה שזכתה במדליות זהב באולימפיאדת הבירה בגרמניה, מה שהפך אותה לבירה הישראלית הטובה בעולם!

חנות המבשלה

שעות פעילות
ימי א’-ה’ בשעות 9:00-16:00
ימי ו – 9:00-15:00
כתובתנו
רחוב צבי הנחל 13, פארק תעשיות, עמק חפר
דואר אלקטרוני
[email protected]
טלפון
074-7034094

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינרי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top