חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

And the winner is…. "הסקוטית" מבית "ישרקו" זכתה בזיכיון בלעדי להפצה ושיווק של יקב "FRATELY BRANCA" מאיטליה.

"הסקוטית" מבית "ישרקו", המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון של המותגים המובילים בעולם, גאה לבשר כי זכתה בימים אלה בזיכיון בלעדי להפצה ושיווק של מותגי FRATELY BRANCA פרטלי ברנקה מאיטליה, בישראל.
מדובר ביצרן פרימיום משובח המציע, מגוון רחב של ליקרים העשויים ממתכונים סודיים העוברים מדור לדור. ונמכרים בלמעלה מ- 160 מדינות ברחבי העולם.יריב ארדון – מנכ"ל ישרקו: "בעבר מותג פרטלי ברנקה שווק על ידנו, ולאחר מספר שנים עבר לשיווק ע"י החברה המרכזית למשקאות. וכשהתבשרנו על הזכייה מחדש זה היה עבורנו כבוד גדול, ובעיקר ההכרה ביכולות החברה הסקוטית בשיווק והפצה של מותגי יין ואלכוהול מכל רחבי העולם ."

עוד ציין, ארדון: "אנו בחברת ישרקו משקיעים מאמצים רבים על מנת לייצג בכבוד את המשקאות אותם אנו מייבאים ומשווקים בישראל. המותג "פרטלי ברנקה" המיובא ונמכר בישראל מאוד פופולרי בארץ, ונהנה מאהדה עצומה של קהל הצרכנים היודעים לזהות ולהעריך משקה איכותי".

המשקאות שישווקו בישראל כוללים את הליקר המוביל פרנט ברנקה, הוורמוט הראשון – אנטיקה פורמולה, הליקר המוכר ברנקה מנטה, והוורמוט הייחודי פונט-א-מס.

חברת ברנקה הוקמה לייצור ליקר פרנט ברנקה – ליקר אמרו (מריר באיטלקית) העשוי לפי מתכון סודי של כ-40 עשבי תיבול ותבלינים מיוחדים. החברה נוסדה במילאנו איטליה, בשנת 1845 ע"י ברנרדינו ברנקה, שהחל לייצר את פרנט ברנקה כמשקה מרפא. עם הזמן, פרנט ברנקה הפך לפופולארי כדיז'סטיף ובסופו של דבר שווק כמשקה אלכוהולי פופולארי. כיום, ברנקה היא עדיין חברה בבעלות משפחתית, המנוהלת ע"י הדור החמישי של המשפחה.

"הסקוטית", חטיבת היין והאלכוהול בחברת "ישרקו" – מהחברות המובילות בשוק. חברת "ישרקו" היא חלק מקבוצת "טיב טעם" ועוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון, אלכוהול ויין בינלאומיים.

אתר חברת ישרקו

קרדיט צילום: יח"צ – לבקבוק. דודי ארדון ליריב ארדון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top