חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יֶקֶב אָסְתָר – מותג היין, של שמרית נחמיאס, "דבורה" שרדונה 2020, ו – "דבורה" בלנד אדום 2019, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

שמרית נחמיאס, חיה ונושמת יזמות נשית, מתמחה בשיווק מוצרי פרמיום בתחום היין ובחמש שנים האחרונות, גם מעבירה הרצאות בנושאי יזמות נשית והעצמה, מאמנת ויועצת עסקית.

יֶקֶב אָסְתָר, מקבל השראה מנשים עוצמתיות שדרכן נקשרה בדרכה של אסתר- אישה אוהבת אדם ואדמה שבעוצמתה, ממש כמו יין טוב, חיברה בין אנשים.

יֶקֶב אָסְתָר – מותג היין, של שמרית נחמיאס.

סדרת "דבורה" – מסמלת אישה שעוצמתה בעמידתה האיתנה. בסדרה זו : יין אדום יבש , בלנד מ- קברנה פרנק , קברנה סוביניון ושיראז . יין קברנה סוביניון זני, שרדונה, גוורצטרמינר.

יֶקֶב אָסְתָר, מייצר יינות מענבים הגדלים במרומי הרי הגליל, כרם בן זימרה, והרי יהודה, היקב קרוי על שם אָסְתָר, שהייתה אישה ייחודית, חלוצה, אוהבת אדם ואדמה. היא גידלה, דור שני של כורמים וכעת נכדתה שמרית, דור שלישי בשושלת, לאחר שעולם היין קסם לה, מוכר לה משחר ילדותה, עובדת בתחום, למדה לימודי יין, משמרת את זכרה, השפעתה ועצמתה דרך היינות של היקב.

יֶקֶב אָסְתָר בהווייתו, מקדש העצמה נשית. שביל מסען של הנשים, ביצירת היין.

יֶקֶב אָסְתָר – מותג היין, של שמרית נחמיאס "דבורה" שרדונה 2020, ו – "דבורה" בלנד אדום 2019, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יֶקֶב אָסְתָר "דבורה" שרדונה 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, קש בהיר ויפה, שוליים בוהקים. באף, ניחוחות של אפרסק בשל, מרמלדת אשכוליות, פרחוניות הדרית לבנה. המובילים בחך, לגרעין מוצק של טעמי אגסים, תפוחים ומשמש, שכבה על שכבה, של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני, נקיון וטריות, עם אלגנטיות ורעננות ומרקם מקסים וסיומת ארוכה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: מורכב מענבי שרדונה שמקורם מכרמים מובחרים בהרי ירושלים.

תיאור היין על פי היקב: יין אלגנטי בעל מינרליות עשירה ארומת פרי עוצמתית, עם מלא טעמים פירותיים.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -8°־℃

לא מסונן.

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין בהשגחת הבד"צ משגיחי הדת. בהשגחת הרבנות מטה יהודה. K P בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 – 99 ₪.

יֶקֶב אָסְתָר "דבורה" בלנד אדום 2019

רשמי טעימה שלי: תערובת של זני ענבים אדומים אצילים, הקברנה פרנק, מביא צדדים ארומטיים ריחניים ופירות אדומים, הקברנה סוביניון, מביא לחך אורך "מבנה ועמוד שדרה", עלים ועשבים יבשים, והמרלו אמצע החך הרך, העשיר והעסיסי. אף, פירותי, מורכב, מהורהר של גרפיט, פירות יער שחורים מרוסקים ועץ אלון משולב לחלוטין. המרקם, גמיש אך מובנה, קלאסי אך "חזק". יש סוג של עדינות בחך, שכמעט מסתירה את העוצמה של היין שמסתיים באורך מרשים. הסגנון הוא "עולם ישן" עם עור, שוקולד, ערבוב של טבק עם עגבניות צלויות, דובדבנים, אדמה ואפר. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד 40% קברנה סוביניון, 30% מרלו, 30% קברנה פרנק, מענבים הגדלים בהרי יהודה והגליל.

תיאור היין על פי היקב: מאופיין בטעמים עשירים וגוון סגול עמוק ומורכב

אלכוהול: 13.5%

התיישנות: 12 חודשי חבית

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות. לא מבושל. כשר למהדרין מן המהדרין בהשגחת הבד"צ משגיחי הדת. בהשגחת הרבנות מטה יהודה. K P בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 – 99 ₪.

יֶקֶב אָסְתָר 

מומלץ לחלוק יינות אלה עם אנשים שאוהבים. תהיו עוצמתיים. תשאירו חותם.

יֶקֶב אָסְתָר משווק ע"י "שיין שיווק מוצרי פרימיום בע"מ" 0546350021

קרדיט תמונות: באדיבות שמרית נחמיאס

עיצוב תוויות הבקבוקים: סטודיו אני שלבי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top